زمان ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند باید از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 1400 مطلع بوده و با مراجعه به سایت سازمان علوم پزشکی ، فرم اینترنتی ثبت نام خود را تکمیل نمایند .




مرکز سنجش آموزش پزشکی هر ساله از طریق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های گروه پزشکی کرده و از این طریق نیروی انسانی متخصص و متعهد کشور را تامین می کند . این آزمون که به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد برگزار می شود آزمونی مجزا از آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم بوده و از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های ارائه شده ثبت نام بعمل می آورد .

با توجه به افزایش روزافزون متقاضیان رشته های گروه پزشکی ، امسال نیز شاهد رقابت تنگاتنگ شرکت کنندگان این آزمون خواهیم بود . ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 طبق روال سالیان گذشته از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir انجام شده و کلیه ضوابط و شرایط این آزمون نیز در دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت منتشر شده و از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . با توجه به اهمیت مرحله ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1400 ، در ادامه به جزئیات این مرحله که شامل زمان و نحوه ثبت نام می باشد می پردازیم .



زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
مرکز سنجش آموزش پزشکی به منظور فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در بازه زمانی مشخصی از علاقه مندان به شرکت در این آزمون ثبت نام بعمل می آورد . از این رو داوطلبان می بایست پیگیر اطلاعیه ها و اخبار منتشر شده در خصوص زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 باشند .

با توجه به این که دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت معمولا چند روز قبل از شروع ثبت نام منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ، متقاضیان با توجه به جدول زمان بندی مندرج در این دفترچه نیز می توانند از بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون ارشد وزارت بهداشت 1400 مطلع شوند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان با پیگیری مداوم اخبار وزارت بهداشت ، زمان دقیق ثبت نام این آزمون را از طریق کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد اطلاع رسانی می نمایند .



 زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 اعلام می شود .



بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت



نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400 طبق روال سالیان گذشته از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir انجام می شود . داوطلبان واجد شرایط می بایست در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون مذکور اعلام نمایند .

این فرم از فیلدهایی تشکیل شده که داوطلب می بایست با توجه به مدارک شخصی و تحصیلی خود به تکمیل آن بپردازد . از این رو به داوطلبان توصیه می کنیم در هنگام تکمیل فرم مذکور ، مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1400 را به همراه داشته باشند . نکته قابل توجه در این مرحله هزینه ای است که بابت برگزاری آزمون در نظر گرفته شده و در مرحله ثبت نام از داوطلبان اخذ می شود .

به عبارت دیگر متقاضیان برای آن که مجوز ورود به سامانه ثبت نام را کسب نمایند باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 اقدام نمایند . پس از پرداخت وجه ثبت نام امکان تکمیل فرم برای داوطلبان فراهم شده و متقاضیان می توانند سایر مراحل ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را انجام دهند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 را به بهترین نحو ممکن انجام داده و شما را در کلیه مراحل آزمون یاری نمایند . برای ارتباط با مشاوران این مرکز می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید .

در ادامه بخوانید: مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد پزشکی


















سوالات متداول


1- زمان ثبت نام کارشناسی ارشد پزشکی چه تاریخی است ؟
زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در متن مقاله اعلام می شود .




2- سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 چیست ؟
داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش پزشکی که لینک آن در متن مقاله موجود است می توانند اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند .




3- ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 1400 چه زمانی اعلام می شود ؟
در صورتی که سازمان علوم پزشکی مهلت مجددی را برای ثبت نام ارشد پزشکی 1400 در نظر گیرد در متن مقاله اعلام خواهد شد .

منبع : زمان ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OrPG
نظرتان را بنویسید