تمدید مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400​

تمدید مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400​
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 برای پایه دهم در بازه زمانی مشخص انجام می شود . با توجه به امکان جا ماندن برخی متقاضیان از ثبت نام ، معمولا هر ساله زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای مدت محدودی تمدید می گردد .




ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر سال توسط آموزش و پرورش کلیه استان ها در یک بازه زمانی مشخص انجام می شود و داوطلبان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می بایست در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی فرم ثبت نام را پر کنند .

 در این میان ممکن است بعضی از داوطلبان به هردلیلی موفق به ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نشوند لذا در ادامه مقاله درباره تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 توضیحاتی ارائه شده است .



تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400
ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 از 17 خرداد ماه آغاز می شود و داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود ، می توانند فرم مربوطه ثبت نام را پر کنند و در آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 ثبت نام کنند .

ممکن است بعضی از داوطلبان به هر دلیلی مثل عدم آگاهی یا اطلاع به موقع از زمان ثبت نام موفق نشوند در آزمون نمونه دولتی ثبت نام کنند ولی جای نگرانی نیست چون با توجه به روال سال های گذشته امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 برای داوطلبان وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که فرصتی که تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400​ اعلام می شود خیلی محدود و فقط چند روز است .





  آزمون نمونه دولتی استان تهران : مهلت ثبت نام آزمون از تاریخ 28 خرداد لغایت 2 تیر ماه 99 به مدت 5 روز تمدید گردید .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی










برای اطلاع از آخرین اخبار تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی عضو کانال مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را در اینستاگرام دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .












سوالات متداول


1- آیا مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تمدید شده است ؟
معمولا ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر سال به مدت محدودی تمدید می شود که در این مقاله می توانید اطلاعات تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان را مشاهده نمایید . 




2- در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، چگونه می توان ثبت نام را انجام داد ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، روند ثبت نام در زمان تمدید ، همانند ثبت نام معمولی آزمون مدارس نمونه دولتی صورت می گیرد .




3- آیا امکان ویرایش اطلاعات نیز در زمان تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی وجود دارد ؟
امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی معمولا پس از اتمام مهلت ثبت نام وجود دارد که در این مقاله به مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی اشاره شده است .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400​
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pAJr
نظرتان را بنویسید