پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ باید در بازه زمانی مشخص شده نسبت به پرداخت هزینه ای که توسط مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان تعیین شده اقدام نمایند . پرداخت هزینه ثبت نام همزمان با آغاز رویداد ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت hoosh.medu.ir امکان پذیر می باشد .



کلیه متقاضیان تحصیل در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان باید جهت شرکت در آزمون سنجش هوش به سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند .

مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان جهت تامین هزینه های برگزاری این آزمون از داوطلبان در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ مبلغ مشخصی را تحت عنوان هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم دریافت می کند . در این مقاله به شرح میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401​ می پردازیم .



میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401​
هر ساله همزان با آغاز فرآیند ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ ، دفترچه راهنمای این آزمون که شامل اطلاعات مهم زمانبندی ، مراحل ، میزان هزینه و سایر جزئیات برگزاری آزمون سنجش هوش منتشر می شود .



میزان هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان در سال تحصیلی 25000 تومان اعلام شد . به محض اعلام هزینه ثبت نام در سال تحصیلی 1400 - 1401​ ، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401






نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401​
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ فقط به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی دارای رمز دوم ( رمز الکترونیکی ) انجام می شود .

داوطلبان می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ که در احتمالا در فروردین ماه خواهد بود به سایت ثبت نام hoosh.medu.ir مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم ثبت نام نسبت به واریز هزینه اقدام نمایند . متقاضیان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401​ پس از مراجعه به سایت مذکور باید کدملی و رمز عبور همگام را وارد نمایند :






پس از ورود به صفحه جدید نقش و عنوان سازمانی خود را انتخاب کرده و روی گزینه " تایید " کلیک کنید .






متقاضیان پس از انجام ثبت نام اولیه با تصویر زیر مواجه می شوند که باید جهت پرداخت هزینه ثبت نام گزینه " تایید نهایی و پرداخت " را انتخاب کنند .










لازم به ذکر است که داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام می بایست از یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم است استفاده نمایند .







پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده گزینه " پرداخت " را انتخاب کنید .












پس از مشاهده رسید پرداختی از آن پرینت تهیه نمایید سپس گزینه " تکمیل فرآیند خرید " را انتخاب کنید .












در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت هزینه این تصویر را مشاهده کرده و باید رسید ثبت نام را دریافت نمایید .








  در صورت تذکرسامانه به اینکه : «مشخصات شما اشتباه است» لطفا رمز همگام  جدید خود را از مدرسه محل تحصیل دانش آموز دریافت نمایید.

 پس از ورود به صفحه مشخصات خود عبارت سبزرنگ پرداخت را انتخاب نمایید.

 لطفا پس از پرداخت هزینه ، کد پیگیری خود را یاداشت نمایید.

 خواهشمند است زمان پرداخت خود را به روزهای آخر اختصاص ندهید.



بیشتر بخوانید: دریافت رمز ورود به سامانه همگام مدارس










داوطلبانی که پس از مطالعه این مقاله سوالی برایشان مطرح شده است می توانند پاسخ کلیه سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت نمایند . آن دسته از داوطلبان که در مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ دچار مشکل شده اند نیز می توانند روند واریز هزینه را از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به مشاوران این مرکز بسپارند .










سوالات متداول


1-  نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان به چه صورتی است ؟
 پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام می شود که راهنمای نحوه پرداخت آن در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است . 




2-   هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان  پایه ششم به هفتم چقدر است ؟
 همانطور که در متن این مقاله گفته شد ، هزینه ثبت نام احتمالا 25 هزار تومان است که نحوه پرداخت آن در این مقاله ارائه شده است .




3-  پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان چه زمانی انجام می شود ؟
 زمان پرداخت هزینه ثبت نام همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون انجام می شود که به محض انتشار آن در مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

منبع : پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/npVW
نظرتان را بنویسید