پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ، هر ساله در دو مرحله تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون انجام می شود . دانش آموزان متقاضی این آزمون در سال تحصیلی 1400 - 1401 باید در زمان تعیین شده توسط سایت استعداد های درخشان ، با پرداخت وجه ثبت نام خود را نهایی کرده و رسید خود را دریافت نمایند .



دانش آموزانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید با وارد کردن کد ملی و رمز همگام در سایت استعداد های درخشان ثبت نام خود را انجام دهند . علاوه بر این باید با داشتن رمز اینترنتی یکی از کارت های بانکی عضو شتاب مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 را در همین سایت ، پرداخت نمایند . 

سوال اصلی این است که هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ ، چقدر است و از طرف چه سایتی اعلام می شود ؟ طی سال های گذشته این مبلغ ، با اندکی افزایش مواجه شده و مقدار آن از طرف سایت استعداد های درخشان مشخص می شود که در ادامه این مقاله به بررسی زمان ، نحوه پرداخت و میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 می پردازیم .



زمان پرداخت هزینه آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
همان طور که گفته شد ، هر ساله هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم با اندکی افزایش می یابد این مبلغ در دفترچه ثبت نام سال تحصیلی گذشته 25 هزار تومان اعلام شده بود که در ادامه به زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون پرداخته شده است .





زمان دقیق پرداخت هزینه نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ هنوز اعلام نشده است اما به محض دریافت خبرهای بیشتر در این مقاله اعلام می شود .



در صورت پرداخت وجه ، ثبت نام شما نهایی شده و مشخصات شما قابل ویرایش نمی باشد 

( ضروری است داوطلبان پس از طی مراحل ثبت نام و پرداخت وجه تیزهوشان ، شماره پیگیری را دریافت نمایند و آن را جهت استفاده های بعدی نزد خود نگه داری کنند . )



بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 99 - 1400





نحوه پرداخت هزینه آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
دانش آموزانی پایه نهم که متقاضی آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ هستند باید به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شتاب در سایت azmoon.medu.ir ، هزینه ثبت نام خود را واریز کنند . داوطلبان ، در سال گذشته مبلغ 25000 تومان بابت هزینه ثبت نام در این مدارس را از طریق درگاه اینترنتی که در سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه دهم قرار داده شد را پرداخت کردند که احتمالا امسال با اندکی افزایش هزینه مواجه خواهیم شد



 راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401



به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کرده ، کد ملی و رمز عبور همگام خود را در قسمتی که در شکل زیر مشخص است وارد کنید .







در این مرحله نقش خود و عنوان سازمان را وارد نمایید .







پس از ورود به صفحه شخصی خود ، با انتخاب گزینه پرداخت هزینه در کادر مدیریت می توانید هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ را پرداخت کنید .









  در صورت تذکرسامانه به اینکه : «مشخصات شما اشتباه است» لطفا رمز همگام  جدید خود را از مدرسه محل تحصیل دانش آموز دریافت نمایید.

 پس از ورود به صفحه مشخصات خود عبارت سبزرنگ پرداخت را انتخاب نمایید.

 لطفا پس از پرداخت هزینه ، کد پیگیری خود را یاداشت نمایید.

 خواهشمند است زمان پرداخت خود را به روزهای آخر اختصاص ندهید.



( به محض فعال شدن لینک واریز سال تحصیلی 1400 - 1401 تصاویر این قسمت به روز رسانی می شود . )



بیشتر بخوانید: آزمون تیزهوشان نهم به دهم









در صورت داشتن هر گونه سوال درباره هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا ، با مشاوران با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ در کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان را دنبال کنید .

در ادامه بخوانید: سوالات و پاسخ کلیدی آزمون تیزهوشان












سوالات متداول


1-  میزان هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 چقدر است ؟
 امسال با اندکی افزایش هزینه نسبت به سال گذشته مواجه شدیم که در این مقاله مقدار دقیق آن اعلام خواهد شد .




2-  پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان به چه صورت انجام می شود ؟
 به صورت اینترنتی و از طریق سایت استعداد های درخشان انجام می شود که در این مقاله آدرس این سایت ارائه شده است .




3-  پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در چه تاریخی انجام می شود ؟
 زمان پرداخت هزینه ، توسط سایت استعداد های درخشان اعلام می شود که به محض اعلام زمان دقیق ، این مقاله به روز رسانی می شود . 

منبع : پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lnVg
نظرتان را بنویسید