دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
هر ساله داوطلبان زیادی علاقمند به ثبت نام در مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم هستند . متقاضیان تحصیل در دوره دوم  متوسطه مدارس تیزهوشان جهت ثبت نام در این آزمون ورودی باید به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان مراجعه نموده و با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند .




کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم می بایست در بازه زمانی مشخص به سایت azmoon.medu.ir و یا سامانه همگام مدارس hamgam.medu.ir مراجعه نموده و پس از دریافت دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 با اطلاع از جزئیات مندرج در آن اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند .

 دفترچه راهنمای ثبت نام شامل اطلاعات مهمی همچون زمان ، سایت ، هزینه ، شرایط و ضوابط ثبت نام ، زمان برگزاری و ... می باشد . با توجه به اهمیت مراحل ثبت نام این آزمون و همچنین عدم بروز اشتباه در روند ثبت نام در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نهم به دهم تیزهوشان 1400 - 1401 را ارائه می دهیم .



لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم 1400 - 1401
کلیه رویداد های آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون  تیزهوشان azmoon.medu.ir انجام می پذیرد . تمامی متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام آزمون ورودی تیزهوشان 1400 - 1401 به سایت مذکور مراجعه نموده و فرم ثبت نام را تکمیل کنند .



دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه دهم 99 - 1400




دفترچه بالا مربوط به سال تحصیلی گذشته بوده و دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 ، هنوز منتشر نشده است . به محض انتشار دفترچه سال جدید ، لینک دانلود بالا به روزرسانی خواهد شد .



در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401





برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان می توانید به صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و همچنین کانال تلگرام تیزهوشان سر بزنید . متقاضیان می توانند کلیه مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 خود را با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به مشاوران این مرکز بسپارند .



















سوالات متداول


1-  دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه دهم چه تاریخی منتشر می شود ؟
تاریخ انتشار دفترچه ثبت نام آزمون  تیزهوشان نهم ب دهم معمولا در بهمن ماه بوده که به محض انتشار ، لینک دریافت آن در این مقاله قرار می گیرد .




2-  نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم چگونه است ؟
 ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان انجام می پذیرد که در این مقاله به آن اشاره شده است .




3-  دفترچه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شامل چه اطلاعاتی است ؟
 دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان نهم به دهم شامل اطلاعات مهمی همچون زمان ، سایت ، میزان هزینه و ... است که در این مقاله به شرج این مندرجات پرداخته شده است .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oq9B
نظرتان را بنویسید