اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ تقریبا یک ماه بعد از تموم شدن مهلت انتخاب رشته کنکور اعلام میشه و تمام داوطلبایی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کرده باشن، می تونن وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم، نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 خودشون رو ببینن.

 

 

داوطلبایی که هدفشون از شرکت در کنکور سراسری 1401 قبول شدن در رشته محل های دانشگاه آزاد هستش و یا در کنار انتخاب رشته کنکور سراسری، در انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم شرکت می کنن، می تونن نتیجه انتخاب رشته خودشون رو از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در زمانی که توسط همین سایت اعلام میشه، مشاهده کنن.

بعد از اینکه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمام شد، فرم های انتخاب رشته داوطلبا بررسی میشه و با توجه به رتبه و ترازشون، یکی از نتیجه های قبول، مردود و یا ذخیره در اعلام نتایج نهاییشون نوشته میشه. حالا در ادامه این مقاله، در مورد زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ برای داوطلبای دانشگاه آزاد به طور کامل توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین!

 

زمان مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

معمولا نتایج دانشگاه آزاد سه هفته الی یک ماه بعد از تکمیل انتخاب رشته از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اعلام میشه و داوطلبا میتونن در این زمان با ورود به سایت دانشگاه آزاد و وارد کردن اطلاعات شخصی خواسته شده مانند کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته، نتیجه قبولی خودشون برای این دانشگاه رو ببینن.

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست، در صورت اعلام زمان دقیق، در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور نتایج نهایی دانشگاه آزاد در مهر ماه 1400 اعلام شد، اما امسال زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد هنوز معلوم نیست و به طور کلی، پیش بینی می کنیم مانند سال گذشته، نتایج این دانشگاه در مهر ماه 1401 منتشر بشه. البته داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری در این مورد اعلام بشه، ازش با خبر بشن.

 

اگه در کنکور سراسری شرکت کردین و تمایل به دیدن نتایج نهایی این آزمون دارین، می تونین برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنین.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نتایج دانشگاه آزاد سال 1401 از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اعلام میشه و داوطلبایی که انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام دادن، می تونن با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در پایین کارنامه اولیه کنکور سراسری اونها قرار گرفته، وارد سایت بشن و نتیجه انتخاب رشته خودشون رو ببینن. در ادامه راهنمایی تصویری مشاهده نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو گذاشتیم تا بتونین نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو بدون هیچ دردسری مشاهده کنین.

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ :

 

 روی لینک "  نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ " کلیک کنین.

 

نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خودتون رو وارد و بعد از اون کلمه " ورود "  رو بزنین. کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا همون شناسه دانشگاه آزاد در کارنامه اولیه کنکور 1401 نوشته شده.



 

نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1401

 

 در ادامه می تونین نتیجه کنکور آزادتون رو ببینین.

 

اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

اگه قبول شده باشین، جلوی کد رشته محلی که حد نصابش رو آوردین، کلمه " قبول " و اگه قبول نشده باشین، کلمه " مردود " نوشته میشه. اگه ترازتون به تراز آخرین نفر قبولی نزدیک بود، در قسمت نتیجه، نوشته که ذخیره نفر چندم هستین و در قسمت رشته محل، رشته و دانشگاه قبولی ذخیره و همچنین جلوی کد رشته محل مربوط، کلمه " ذخیره " رو می بینین، که با توجه به ظرفیت دانشگاه ها، ممکنه شامل ورودی مهر یا بهمن باشین.

 

نتایج نهایی آزاد ۱۴۰۱

 

نتایج نهایی آزاد 1401

 

 

تصاویر بالا مربوط به اعلام نتایج نهایی آزاد سال های گذشته است، به محض ایجاد تغییر در این مراحل، راهنمای تصویری بالا بروزرسانی می شه. همچنین بعد از فعال شدن لینک اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1401 در این قسمت، قرار داده میشه.

 

اگه دوست دارین بدونین چطور می تونین کارنامه نهایی دانشگاه آزاد رو دریافت کنین، می تونین به مقاله زیر سر بزنین و تمام نکات مهم دریافت این کارنامه رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: کارنامه نهایی دانشگاه آزاد

 

راهنمای پذیرفته شده های دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

همزمان با اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد، اطلاعیه ای از طرف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر میشه که در اون زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شده های دانشگاه آزاد نوشته شده، که داوطلبا می تونن طبق این زمان بندی، به همراه مدارک مورد نیاز به دانشگاه قبولیشون مراجعه و ثبت نامشون رو انجام بدن .البته دقت داشته باشن که برای بعضی از دانشگاه ها در کنار ثبت نام حضوری اگه لازم بود، باید مراحل ثبت نام اینترنتی رو انجام بدن.

 

 

به محض اینکه زمان بندی ثبت نام حضوری پذیرفته شده ها از طرف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام بشه، اطلاع رسانی می کنیم .

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1401 و یا اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری پاسخ بدن و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، با شما در ارتباط باشن و برای مشاهده جواب دانشگاه ازاد به شما کمک کنن. همچنین داوطلبا می تونن برای دریافت آخرین اخبار منتشر شده درباره اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1401 در کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشن.

 

داوطلبایی که در دانشگاه آزاد پذیرش شدن و قصد ثبت نام نهایی دراین دانشگاه رو دارن، لازمه که قبل از ثبت نام حتما از شهریه های این دانشگاه با خبر باشن. برای دریافت اطلاعات می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

در ادامه بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج نهایی دانشگاه آزاد همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 اعلام میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح دادیم، نتایج نهایی دانشگاه آزاد، از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و جدا از انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام میشه.

 

2- ✔️ نتایج نهایی دانشگاه آزاد سال 1401 در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته میشه.

 

3-  ✔️ چه اطلاعاتی برای مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد نیازه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، داوطلبا می تونن با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی، نتایج نهایی دانشگاه آزاد رو ببینن.

منبع : اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n23l
نظرتان را بنویسید