نتایج کنکور دانشگاه آزاد

نتایج کنکور دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

داوطلبایی که فرم انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد رو پر کردن باید در زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد، وارد سایت Azmoon.org بشن و با وارد کردن اطلاعات شخصی که در فرم ثبت نام خودشون وارد کردن، نتیجه کنکور دانشگاه آزاد رو ببینن. نتایج این دانشگاه معمولا در مهر ماه منتشر می شه.

 

داوطلبایی که بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور، در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 شرکت و رشته محل های مورد علاقه خودشون رو در فرم انتخاب رشته وارد کردن، منتظرن که زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ منتشر بشه و کارنامه نهایی اونا در سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته اونها مورد پذیرش دانشگاه آزاد قرار بگیره.

 

 

نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1401 هنوز اعلام نشده. به محض اعلام تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

از اونجایی که اکثر داوطلبا نمی دونن که چه زمانی نتیجه کنکور دانشگاه آزاد 1401 اعلام میشه و نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه جوریه، برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ برای داوطلبای این کنکور توضیح دادیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین.

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 به طور مجزا از اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 برای دانشگاه های سراسری و در سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اعلام میشه و همه داوطلبایی که انتخاب رشته این نوع از دانشگاه رو انجام دادن، می تونن با وارد شدن به این سایت با اطلاعات شخصی خودشون، نتایج انتخاب رشته خودشون برای این دانشگاه رو ببینن.

 

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد سال 1401 هنوز مشخص نشده و به محض اعلام تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری، نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 در نیمه اول مهرماه منتشر شد. و امسال هم پیش بینی می کنیم، تاریخ انتشار نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ طبق روال سال های گذشته در هفته اول مهر ماه اعلام بشه. با این حال، پیشنهاد میدیم داوطلبا عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن تا به محض اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ با خبر بشن.

 

داوطلبایی که قصد انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد رو دارن ولی خیلی اطلاعاتی درباره این دانشگاه و انتخاب رشته ندارن، می تونن برای دریافت اطلاعات، مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا برای مشاهده نتایج کنکور دانشگاه آزاد سال 1401 باید به سایت دانشگاه آزاد به آدرس Azmoon.org برن و با انتخاب گزینه اعلام نتیجه آزمون سراسری و وارد کردن اطلاعات شخصی یعنی کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد خودشون، نتایج نهایی این انتخاب رشته رو مشاهده کنن.  در این قسمت راهنمای تصویری مشاهده نتایج انتخاب رشته رو برای داوطلبای این دانشگاه قرار دادیم.

 

  •  نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

داوطلبا ابتدا باید به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org برن و روی گزینه "نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد سال 1401" کلیک کنن.

 

نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

در این قسمت داوطلبا می تونن با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خودشون در کادرای مربوط و کلیک روی دکمه "ورود" از نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شون مطلع بشن.

 

نتایج دانشگاه آزاد

 

در ادامه اگه داوطلبی قبول شده باشه، جلوی کد رشته محلی که حد نصابش رو آوردن کلمه "قبول"  و اگه حد نصاب هیچ کدوم از انتخاب هاش رو نیاورده باشه کلمه " مردود " نوشته میشه.

 

اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

و اگه داوطلبی ترازش به تراز آخرین نفر قبولی نزدیک بود، در قسمت "نتیجه"  نوشته شده که ذخیره نفر چندم هستش و در قسمت" رشته محل " رشته و دانشگاه قبولی ذخیره و همچنین جلوی کد رشته محل مربوط کلمه "ذخیره" نوشته شده، که با توجه به ظرفیت دانشگاه ها، قبولی های ذخیره دانشگاه های آزاد ممکنه در ورودی های بعدی این دانشگاه پذیرش بشن.

 

نتایج دانشگاه آزاد

 

نتایج دانشگاه های آزاد ۱۴۰۱

 

داوطلبا دقت داشته باشن که کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه اولیه کنکور سراسری که از طریق سایت سنجش منتشر میشه، نوشته شده و داوطلبا از اون برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده می کنن.

 

 

تصاویر بالا مربوط به اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد سال های گذشته است، به محض ایجاد تغییر در این مراحل، راهنمای تصویری بالا بروزرسانی می شه. همچنین بعد از فعال شدن لینک اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 در این قسمت، قرار داده میشه.

 

اگه به دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1401 تمایل دارین، می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنین.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد

 

با توجه به این که رقابت برای قبولی در رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد زیاد و ظرفیت این رشته ها هم کمه، اگه در رشته مد نظر یا حتی هیچ کدوم از انتخاب های خودتون قبول نشدین، می تونین شانس خودتون رو در مراحل بعدی برای ثبت نام در این دانشگاه مثل تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امتحان کنین.

 

اگه در مورد نتایج کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ و یا کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد سوالی داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات مشاورای این مرکز استفاده کنین. همچینن شما می تونین برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مربوط به این دانشگاه در کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشین.

 

 از اونجایی که دانشگاه آزاد هم از طریق کنکور پذیرش می کنه هم از طریق بدون کنکور، اگه از طریق کنکور در رشته محل دلخواهتون پذیرش نشدین، می تونین شانستون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد امتحان کنین.

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1401 در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد در سایت سنجش دانشگاه آزاد اعلام میشه که آدرس سایت رو در این مقاله گذاشتیم.

 

2- ✔️ کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیه؟

✔️ کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، یک کد اختصاصیه که پایین کارنامه اولیه کنکور سراسری هر داوطلب نوشته شده که داوطلبا می تونن با این کد نتیجه کنکور دانشگاه آزاد رو ببینن.

 

3- ✔️ نتایج کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ کی اعلام میشه؟

✔️ نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد احتمالا در شهریور ماه اعلام بشه که زمان دقیق اعلام نتایج رو در این مقاله خواهیم گفت.

منبع : نتایج کنکور دانشگاه آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m130
نظرتان را بنویسید