اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که در انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 1401 شرکت کردند، می توانند برای دریافت و مشاهده اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ خود، چند هفته پس از اتمام مهلت انتخاب رشته این دانشگاه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند.

 

 

افرادی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 شدند پس از تکمیل فرم انتخاب رشته و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می توانند نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی azmoon.org مشاهده نمایند.

نتایج دانشگاه آزاد معمولا همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود. پذیرفته شدگان این مرحله از پذیرش دانشگاه آزاد می بایست بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده در سایت هر دانشگاه برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و ضمن ارائه مدارک لازم، مراحل ثبت نام را پشت سر گذارند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه مشاهده جواب نهایی دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ پرداخته شده است.

 

زمان مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نتایج نهایی رشته های با آزمون دانشگاه آزاد 1401 معمولا چند هفته پس از اتمام مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org اعلام می شود. سال گذشته نتیجه نهایی دانشگاه آزاد در روز شنبه مورخ 3 مهر ماه از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر شد.

 

از آنجایی که زمان برگزاری آزمون سراسری و کنکور دانشگاه آزاد در سال گذشته به دلایل شیوع بیماری به تعویق افتاد و زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد در مهر ماه اطلاع رسانی شد، پیش بینی می شود نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1401 در صورت بهبود شرایط محیطی طبق روال همیشگی خود در سالیان پیشین در شهریور ماه اعلام گردد.

 

متقاضیان می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ و کد ملی خود به نتایج شان دست یابند. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به حوزه دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مطلع گردید.

 

 

نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1401، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کارنامه سبز دانشگاه آزاد حاوی اطلاعاتی مانند رتبه و تراز داوطلب و آخرین فرد پذیرفته شده می باشد که از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش منتشر می شود. این کارنامه به بررسی وضعیت داوطلب پرداخته و امکان بررسی اولویت های بعدی را در اختیار داوطلبان قرار نمی دهد.

بیشتر بخوانید: کارنامه سبز دانشگاه آزاد 1401

 

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 شرکت کردند، می توانند پس از وارد شدن در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را مشاهده نمایند.

 

به این منظور داوطلبان پس از ورود به azmoon.org می بایست مطابق تصویر بر روی گزینه نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ کلیک کنند.

 

سایت اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد

 

در صفحه ای که باز می شود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی را وارد نمایند تا نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برایشان نمایش داده شود.

 

اعلام نتایج دانشگاه ازاد نهایی

 

یکی از اطلاعات مهمی که هر داوطلب در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید در نظر داشته باشد، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. برای شرکت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، کد دسترسی انتخاب رشته این دانشگاه می باشد. این کد که با نام شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز شناخته می شود یک عدد 7 رقمی بوده که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 قرار دارد.

بیشتر بخوانید: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

 

 

 

 

 

مشاوره اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

در اعلام نتایج دانشگاه آزاد 1401، کارنامه ای به نام کارنامه نهایی آزاد که حاوی وضعیت داوطلب نسبت به سایر رقبا (تراز، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده) در هر رشته محل است، منتشر می شود. به طوری که در این کارنامه جایگاه داوطلب در هر رشته محل نسبت به سایر داوطلبانی که آن رشته محل را انتخاب کردند، مشخص می شود.

 

لازم به ذکر است که این اطلاعات در کارنامه پذیرفته شدگان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد و داوطلبان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد شامل انتخاب های داوطلبان تا محل قبولی است و در کارنامه داوطلبانی که در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشدند و عنوان مردود در کارنامه آن ها درج شده است تمامی انتخاب های داوطلبان به آن ها نشان داده می شود.

 

در نظر داشته باشید داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ موفق به قبولی در هیچ کد رشته محلی نشدند، می توانند نسبت به برنامه ریزی برای کنکور سال آینده اقدام کرده و یا در ثبت نام بدون کنکور سال بعد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور 1401

 

 

 

 

مشاوره پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه ازاد می بایست طبق راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد 1401 که در سایت azmoon.org منتشر می شود در موعد مقرر به سایت واحد دانشگاهی قبولی مراجعه کرده و اطلاعیه منتشر شده که شامل تاریخ و زمان، مدارک، نحوه و شهریه دانشگاه آزاد، شهریه علی الحساب برای ثبت نام است را مطالعه نمایند.

 

برخی واحدهای دانشگاه آزاد قبل از ثبت نام حضوری یک مرحله ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) دارند که عدم ثبت نام در این مرحله به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه می باشد. در نتیجه به اطلاعیه های دانشگاه محل قبولی خود توجه نمایید.

 

در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در انجام تمامی مراحل کنکور سراسری 1401 یاری دهند.

در ادامه بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد معمولا چه زمانی می باشد؟

✔️ معمولا با نتایج دانشگاه های سراسری در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود که تاریخ دقیق آن در متن مقاله ارائه شده است.



 

2- ✔️ همه داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت می کنند دارای قبولی ذخیره این دانشگاه می شوند؟

✔️ تنها برای داوطلبانی اعلام قبولی ذخیره می شود که تراز آن ها به آخرین نفر پذیرفته شده نزدیک باشد که اطلاعات بیشتر در مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ برای دسترسی به کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد به کجا باید مراجعه شود؟

✔️ این کد در انتهای کارنامه اولیه داوطلبان درج شده است که البته در این مقاله لینک دسترسی به کد قرار داده شده است.

منبع : اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vnBm
نظرتان را بنویسید