دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

از میان رشته های امتحانی ارائه شده برای مقطع کاردانی به کارشناسی 1401، پذیرش در 6 رشته با کنکور است و متقاضیان این رشته ها می بایست پس از ثبت نام در زمان مقرر با تهیه کارت ورود به جلسه در جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ در حوزه آزمونی تعیین شده حضور یابند.

 

 

داوطلبانی که موفق به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی شدند، و یکی از 6 رشته با آزمون را انتخاب کرده اند، در تاریخی معین به رقابت با یکدیگر از طریق شرکت در جلسه آزمون می پردازند. لازم است هر داوطلب برای اطلاع از محل و ساعت برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 خود را دریافت کند که قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود.

داوطلبان می توانند با اخذ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ علاوه بر اطلاع از محل و ساعت برگزاری آزمون، اطلاعات مندرج در کارت را بررسی و در صورت نیاز اقدام به ویرایش اطلاعات کنند. در ادامه این مقاله به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 و همچنین ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه پرداخته ایم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

طبق روال سال های گذشته کلیه داوطلبانی که طبق شرایط و ضوابط دفترچه موفق به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 شدند برای حضور در جلسه برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته می توانند چند روز قبل از آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 

داوطلبان متقاضی کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ باید در روز آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 برخی مدارک شناسایی خود از جمله کارت ملی معتبر یا شناسنامه خود را نیز همراه داشته باشند تا در صورت لزوم به مسئولین و مراقبین ارائه دهند.

 

با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 داوطلبان متقاضی رشته های با آزمون می توانند چن روز قبل از برگزاری آزمون که در 4 شهریور ماه می باشد، برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱ اقدام کنند.

 

 

به محض اینکه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 منتشر شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته 1401صرفا بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش خواهد بود. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته باید وارد سایت سنجش کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱ شوند.

 

متقاضیان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 پس از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، می توانید مطابق تصویر به یکی از 4 روش مذکور کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی را دریافت کنید.

 

روش اول: شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام 

 

روش دوم: کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده

 

روش سوم: شماره پرونده، نام، نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد

 

روش چهارم: شماره پرونده و شماره داوطلبی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰

 

لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1401 در این قسمت قرار خواهد گرفت.

 

خاطر نشان می شود به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ لینک ورود به سامانه در این مقاله نیز فعال می شود.

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

 

 

 

 

 

ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 1401، لینک ویرایش ثبت نام کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ نیز فعال می شود و داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات ثبت نامی خود می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خود اقدام کنند.

 

به این نکته توجه داشته باشید که اطلاعاتی از قبیل معدل دوره کاردانی قابل ویرایش است و گروه آزمایشی و شهر محل برگزاری آزمون اطلاعات غیر قابل ویرایش هستند. با این حال اگر پس از پرینت کارت ورود به جلسه مغایرتی بین اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه و فرم ثبت نام خود مشاهده کردید می توانید برای رفع آن به باجه های رفع نقص مراجعه کنید.

 

لیست باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 1401 به همراه آدرس در سایت سنجش منتشر می شود که داوطلبان در صورت وجود خطا و اشتباه در کارت ورود به جلسه خود می بایست با ارائه کارت شناسایی معتبر اعم از کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به نزدیک ترین باجه مراجعه کنند.

 

داوطلبان می توانند برای اطمینان از تکمیل درست اطلاعات ثبت نامی و مدارک مورد نیاز ویرایش اطلاعات خود مقاله زیر را نیز مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

 

 

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را در هر یک از مراحل ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی کنند. برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام، زمان انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته 1401 عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید. 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ کارت ورود به جلسه معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی از چه طریقی منتشر می شود؟

✔️ کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سازمان سنجش منتشر می شود و به محض انتشار لینک دریافت کارت در این مقاله فعال می شود.



 

3- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان برای دریافت کارت به اطلاعاتی نظیر شماره پرونده و اطلاعات شخصی خود نیاز دارند.

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ON2L
نظرتان را بنویسید