دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، داوطلبانی که در فرم انتخاب رشته خود رشته های با آزمون این دوره را انتخاب کرده اند می بایست خود را برای آزمون آماده و کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۱ خود را دریافت نمایند.

 

 

هر ساله سازمان سنجش اقدام به جذب دانشجو در مقطع کاردانی از طریق برگزاری آزمون در تعداد محدودی از رشته ها می کند. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 و علاقه مندان به تحصیل در رشته‌ های با آزمون می بایست پس انتخاب رشته محل های مورد نظر خود، کد رشته محل های با کنکور انتخابی خود را تا سقف 50 انتخاب در فرم انتخاب رشته وارد نمایند.

داوطلبان جهت شرکت در آزمون می بایست در مدت زمانی که در اختیار دارند منابع ذکر شده در دفترچه را مطالعه نموده و پس از تهیه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای و همراه داشتن مدارک شناسایی و کارت ملی در تاریخ مقرر، در جلسه آزمون حضور یابند. لذا به منظور تسهیل فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ در ادامه این مقاله زمان، نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای سال 1401 را ارائه داده ایم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

هر ساله کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چند روز پیش از تاریخ مقرر شده برای برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای منتشر می شود. کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 از سوی سازمان سنجش منتشر می شود.

 

با استناد به رویه سال های گذشته و هم چنین مطابق جدول زمانبندی و اطلاع رسانی های سازمان سنجش مبنی بر برگزاری آزمون کاردانی ۱۴۰۱ در تاریخ 4 شهریور ماه پیش بینی می شود که کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 از اوایل شهریور ماه منتشر شود.

 

 

به محض اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم به ذکر است به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

لینک دریافت کارت ورود به جلسه رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می شود و داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی و با ورود به این سایت دریافت کنند.

 

1 - ورود به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

 

2 - انتخاب گزینه " کاردانی فنی و حرفه ای " از منوی سمت راست سایت سازمان سنجش

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

 

3 - انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ " و ورود به صفحه دریافت کارت

 

 کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

 

لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی سال 1401 قرار داده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که معمولا همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ امکان ویرایش برخی از اطلاعات ثبت نامی نیز فراهم می شود.

در ادامه بخوانید: ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی 1401

 

 

 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجارب خود را در اختیار آن ها قرار می دهند. هم چنین در صورتی که در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1401 خود دچار مشکل شدید مشاوران هیوا می توانند شما را در این زمینه یاری نمایند.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ کارت ورود به جلسه این آزمون معمولا چند روز پیش از برگزاری کنکور منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده، برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده، کد رهگیری ثبت نام و... مورد نیاز است.



 

3- ✔️ از چه طریقی می توان کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی را دریافت کرد؟

✔️ داوطلبان به صورت اینترنتی می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند که نحوه دریافت در این مقاله نیز توضیح داده شده است.

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5Blx
نظرتان را بنویسید