زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان مدتی پس از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99 کارنامه نتایج اولیه آزمون ارشد را دریافت می کنند . این کارنامه حاوی اطلاعاتی نظیر درصد دروس مجموعه امتحانی داوطلب ، رتبه ، تراز و همچنین آخرین رتبه قبولی در کارشناسی ارشد است . زمان دریافت نتایج اولیه کارشناسی ارشد معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون است که احتمالا امسال در اوایل شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شود .



داوطلبان حاضر در جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 می توانند نتایج اولیه این آزمون را در سایت سازمان سنجش مشاهده کنند . متقاضیان به منظور آگاهی از زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 می بایست کلیه اخبار و اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش را دنبال کرده و به محض مشخص شدن این زمان نسبت به دریافت کارنامه اولیه کارشناسی ارشد خود اقدام نمایند .

در این کارنامه رتبه و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله انتخاب رشته درج می شود . نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد اعلام شده و امکان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را برای داوطلبان مجاز فراهم می کند .



زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99
همان طور که گفتیم در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 وضعیت قبولی و حد نصاب علمی داوطلبان مشخص شده و امکان شرکت در مرحله انتخاب رشته ارشد برای آن ها فراهم می شود . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری می بایست در تاریخ مشخص به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کرده و رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند .

سال پیش به علت وقوع سیل در برخی از مناطق کشور و به تأخیر افتادن کنکور کارشناسی ارشد شاهد انتشار کارنامه نتایج اولیه ارشد در تیرماه بودیم . امسال نیز به علت شیوع بیماری کرونا کنکور کارشناسی ارشد 99 به تعویق افتاده و در 2 و 3 مرداد ماه برگزار می شود . پیش بینی می شود نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 در اواسط شهریور ماه اعلام شود .



 به محض انتشار کارنامه اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 متن مقاله بروزرسانی می شود .



با توجه به تقریبی بودن زمان مذکور به داوطلبان توصیه می کنیم در کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا عضو شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند و از اطلاعیه های مربوط به تاریخ اعلام نتایج اولیه ارشد آگاه شوند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد









مشاوره اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99
پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد و دریافت کارنامه نوبت به انتخاب رشته ارشد 99 می رشد . داوطلبانی اجازه شرکت در انتخاب رشته ارشد 99 را دارند که عبارت مجاز به انتخاب رشته ارشد در کارنامه اولیه ارشد آنها قید شده باشد . مدتی است که انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سراسری جدا شده و در سایت دانشگاه آزاد انجام می شود لذا متقاضیان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد باید به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند .

انتخاب رشته ارشد یکی از مهم ترین مراحل پذیرش و قبولی داوطلبان در رشته ها و دانشگاه های مورد نظرشان است لذا بهتر است با مشورت متخصصان صورت گیرد . ابتدا کد رشته های مجموعه امتحانی خود را از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد استخراج و الویت بندی کرده ، سپس به ثبت آنها در سامانه سازمان سنجش یا دانشگاه آزاد کنید . اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 در اوایل مهرماه می باشد .

کارشناسان سامانه هیوا برای رفاه حال داوطلبان نرم افزاری را تحت عنوان نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد تهیه کرده اند که با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، رتبه احتمالی ارشد را بر اساس کارنامه های سال پیش نشان می دهد . برای استفاده از این نرم افزار به مقاله زیر مراجعه نمایید .

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 آماده خدمت رسانی به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند .

در ادامه بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد











سوالات متداول


1- اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 چه زمانی است ؟
پیش بینی می شود کارنامه نتایج اولیه ارشد 99 در شهریور ماه منتشر شود که به محض انتشار ، لینک در متن مقاله قرار می گیرد .




2- آیا اعلام نتایج اولیه ارشد 99 دانشگاه آزاد با دانشگاه های سراسری متفاوت است ؟
خیر ، همانطور که در مقاله نیز توضیح داده شده ، اعلام نتایج اولیه ارشد دانشگاه آزاد و سراسری در یک کارنامه منتشر شده ولی انتخاب رشته ارشد آنها متفاوت است .




3- اعلام نتایج اولیه ارشد 99 در کدام سایت منتشر می شود ؟
برای دریافت کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 به سایت سازمان سنجش که آدرس آن در متن مقاله موجود است مراجعه کنید .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ozLK
نظرتان را بنویسید