سناد پیش دبستانی p-snd.medu.ir

سناد پیش دبستانی p-snd.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه سناد دانش آموزی پیش دبستانی به نشانی p-snd.medu.ir وب سایت ثبت و نگه داری اطلاعات نوآموزان پیش دبستانی است که امکانات مختلفی در دوره پیش دبستانی 1 و 2 دارد . وظیفه ثبت و مدیریت این اطلاعات به عهده مدیران مراکز پیش دبستانی بوده که می بایست با ورود به پنل کاربری خود ، این موارد را در سناد پیش دبستانی انجام دهند . 



سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان که به اختصار سناد نامیده می شود ، یک پایگاه داده حاوی اطلاعات تمامی دانش آموزان سراسر کشور است . این سامانه که برای تمامی مقاطع آدرس جداگانه ای دارد ، برای مقطع پیش دبستانی از آدرس p-snd.medu.ir قابل دسترسی می باشد .

از آن جایی که سامانه سناد پیش دبستانی بخش های متنوعی دارد ، استفاده از پنل کاربری مراحل خاص خودش را داشته و ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد . بنابرین به منظور راحتی بیشتر مدیران محترم مراکز پیش دبستانی ، در ادامه این مقاله نحوه ورود به سامانه سناد پیش دبستانی و استفاده از تمام امکانات آن برای دوره پیش دبستانی را بصورت راهنمای تصویری ارائه داده ایم .



راهنمای تصویری ورود به سناد پیش دبستانی
برای استفاده از تمامی امکانات سامانه سناد پیش دبستانی ، مدیران مراکز پیش دبستانی می بایست به پنل مدرسه خود در سامانه سناد پیش دبستانی به نشانی p-snd.medu.ir وارد شده که با استفاده از کد مرکز ، کد ملی مدیر و کلمه عبور می توانند این کار را انجام دهند . در ادامه راهنمای تصویری ورود به سامانه سناد پیش دبستانی برای ثبت و مدیریت اطلاعات نوآموزان پیش دبستانی قابل مشاهده می باشد .



  ورود به پنل مدرسه در سامانه پیش دبستانی سناد 



برای ورود به پنل ، ابتدا وارد سایت p-snd.medu.ir شده و وارد بخش ورود مدارس سناد شوید . 







بعد از کلیک بر روی ورود به بخش مدارس با پر کردن فیلتر ( کد مدرسه ، کد ملی مدیر و کلمه عبور ) می توانید وارد پنل سامانه سناد شوید . در صورتی که برای مدرسه مورد نظر از طرف منطقه ، استان یا خود مدرسه کاربری تعریف نشده باشد ، می بایست کد و رمز مدرسه ( دریافتی از سیستم یونیت ) را وارد نمایید .









برای ورود به سامانه سناد پیش دبستانی کلیک کنید



اگر در هنگام وارد شدن به پنل مدرسه با کاربری تعریف شده ، رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، با کلیک بر روی گزینه فراموشی رمز عبور می توانید رمز خود را تغییر داده و وارد مدرسه شوید . بعد از ورود به پنل مدرسه به منظور دسترسی به قسمت های مختلف پنل از منوهای سمت راست استفاده نمایید .

قدم اول در شروع انجام عملیات ثبت نام و کلاس بندی دانش آموزانی می باشد که به سن ورود به پیش دبستانی رسیده باشند . به همین منظور می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سامانه سناد به مقاله زیر مراجعه نمایید .



بیشتر بخوانید: ثبت نام دانش آموزان در سناد









امکانات سامانه سناد پیش دبستانی
برای استفاده از تمامی امکانات سامانه سناد پیش دبستانی ، پس از ورود به پنل مدرسه خود در p-snd.medu.ir ، می توانید از منوی سمت راست صفحه برای دسترسی به این امکانات که شامل ویرایش اطلاعات دانش آموزان و غیره می باشد استفاده نمایید که در ادامه به شرح برخی از این امکانات در سامانه سناد پیش دبستانی پرداخته ایم .



 کلاس بندی



به منظور کلاس بندی نوآموزان پیش دبستانی در سامانه سناد می بایست پس از ورود به پنل مدیریت ، از گزینه امور دفترداری ، گزینه تعریف پایه را انتخاب نمایید و سپس اقدام به ثبت کلاس نمایید که در ادامه می توانید راهنمای تصویری آن را مشاهده نمایید .



 انتخاب گزینه " امور دفترداری " از منوی سمت راست و کلیک روی گزینه " تعریف رشته و پایه "







 ویرایش اطلاعات شناسنامه ای دانش آموزان



ویرایش اطلاعات شناسنامه ای کاربر، دبیر، والدین و دانش آموزان ، در قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای امکان پذیر است که در مدرسه مورد نظر وجود داشته باشند . اگر فرد در مدرسه مورد نظر وجود نداشته باشد امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای را در سامانه سناد نداشته و با خطای ذیل مواجه میشود :







در صورتی که مدیر مدرسه ابتدایی می باشید توصیه می کنیم برای مطالعه نحوه ورود به سامانه سناد برای دوره ابتدایی و استفاده از دیگر امکانات آن به مقاله سناد ابتدایی مراجعه نمایید . هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی مقاله زیر را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: ثبت نام پیش دبستانی










در صورت وجود هرگونه سوال درباره نحوه ورود به سامانه سناد پیش دبستانی می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید . هم چنین برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه سناد پیش دبستانی عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید .






سوالات متداول


1- سامانه سناد به منظور استفاده چه کسانی می باشد ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شده است ، سامانه سناد به منظور استفاده مدیران و مدیریت امور مختلف مدارس می باشد .




2- سامانه سناد دوره پیش دبستانی چه امکاناتی دارد ؟
سامانه سناد امکانات مختلفی از قبیل ، ثبت نام ، مدیریت کلاس ها و غیره دارد که می توانید اطلاعات بیشتری راجع به این امکانات در این مقاله کسب نمایید .




3- مدیران مراکز پیش دبستانی چگونه می توانند وارد سامانه سناد شوند ؟
به منظور ورود به سامانه سناد ، به کد ملی مدیر ، کد مرکز و رمز عبور نیاز است که نحوه ورود به سامانه سناد پیش دبستانی همراه با راهنمای تصویری در این مقاله آمده است .

منبع : سناد پیش دبستانی p-snd.medu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WVLx
نظرتان را بنویسید