آموزش سناد ابتدایی آموزش سامانه سناد مقطع ابتدایی

آموزش سناد ابتدایی  آموزش سامانه سناد مقطع ابتدایی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
سناد ابتدایی سامانه ای برای کلیه امور ثبت نامی و اداری دانش آموزان است ، دانش آموزان پایه اولتا ششم ابتدایی می بایست در سامانه سنجش و آموزش سناد ابتدایی ثبت نام کنند ، زیرا پیگیری وضعیت درسی و تحصیلی دانش آموز از طریق این سایت امکان پذیر است و برای دریافت کارنامه و حتی ثبت نام در مدرسه ، الزامی به مراجعه حضوری نیست و تمامی امور به صورت آنلاین در سامانه سناد انجام میپذیرد.
سامانه سناد ابتدایی برای دو دسته از مدارس عادی و استثنایی تاسیس شده است و هر یک از دانش آموز باید وارد سایت اختصاصی خود شوند. در این مطلب به طور کامل آموزش سناد ابتدایی را برای شما عزیزان بصورت تصویری شرح داده ایم و از طریق راهنمای تصویری که قرار داده شده است ، می توانید از نحوه ورود به سامانه سناد ، ثبت نام دانش آموز جدید در سناد ، ورود به سناد ثبت ارزشیابی ، چگونگی دریافت کارنامه و … مطلع شوید.
آموزش سامانه سناد مقطع ابتدایی
سامانه سناد ابتدایی از سال 90 تاسیس شده و در سال 98 آدرس آن تغییر کرده است ، آدرس جدید سامانه سناد هم برای ابتدایی معمولی و ابتدایی استثنایی در ادامه مطلب برای شما عزیزان آورده شده است ، با ما همراه باشید تا کلیه سوالات شما درباره سناد ابتدایی پاسخ داده شود . در انتهای مطلب روی لینک مطلب اصلی کلیک کنید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XK9g
نظرتان را بنویسید