تست آنلاین اهمال کاری

تست آنلاین اهمال کاری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

تست اهمال کاری حدود سه دهه پیش طراحی شد، اما در سال 2001 توسط یکی از اساتید دانشگاه تورنتو کانادا برای سنجش و ارزیابی دانشجویان اهمال کار مورد استفاده قرار گفت. افرادی که مدام از انجام دادن کارها طفره رفته و به جای حل یک مشکل، به دنبال بهانه تراشی و فرار از آن شرایط هستند، به نوعی اهمال کار می‌باشند.

این دسته از افراد هیچوقت در زندگی شخصی‌شان پیشرفت نمی‌‎کنند و حتی ممکن است به دلیل از سر باز کردن مهم‌ترین مسائلی که در زندگی‌شان پیش خواهد آمد، موقعیت شغلی، اجتماعی، دوستان و آشناهایشان را از دست بدهند. با انجام تست آنلاین اهمال کاری می‌توانید متوجه شوید که چند درصد در مواجه با مشکلات در پی راهی برای فرار از تغییرات هستید؟

تفسیر تست اهمال کاری

تست آنلاین اهمال کاری برای بیشتر افراد در سنین مختلف، نوجوانی، میانسالی و حتی پیری مناسب است. انسان با شناخت ضعف‌هایش می‌تواند به دنبال دلیل و ریشه آن بگردد و پس از پیدا کردن منشا مشکل برای حل آن به دنبال راهکاری مطمئن و درمانی قطعی باشد.

کاهش سهل انگاری همانند بیماری‌های جسمی نیست! به صورت کلی مشکلاتی که در ذات و ذهن انسان ایجاد می‌شود، تنها زمانی از بین خواهد رفت که برای شناسایی و از بین بردن آن به اندازه کافی صبر کنید و شکیبا باشید.

راهکارهای موثر تست اهمال کاری

بعد از مطالعه توضیحاتی که در راستای نمره کسب شده شما در آزمون است، اکنون در آخرین بخش نتیجه این تست آنلاین و مفید، می‌توانید به راهکارهایی که با انجام آن قادر خواهید بود جلوی اهمال کاری را بگیرید و یا اهمال کاری شدید خود را با صبر و حوصله و به مرور زمان کاهش دهید نیز با دقت خوانده و نکته برداری نمایید. یادداشت کردن راهکارها برای انجام آن در طول روز، کمک کننده و مفید است.

به طوری که اگر به همین توصیه‌های کوچک و ساده توجه کنید، بعد از مدتی نتایج مثبت آن را در زندگی‌تان خواهید دید. اهمال کاری در روانشناسی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که اگر برای بهبود آن، توقعات کمال‌گرایانه، ترس و اضطراب اجتماعی، ترک عادات غلط مثل تنبلی را کنار نگذارید، باید با عواقب بد آن دست و پنجه نرم کنید.

مزایای تست سهل انگاری ایران تحصیل

نزدیک به دو دهه است که تست اهمال کاری موفق شده تا به عنوان آزمونی موثر و مطمئن برای تشخیص اندازه  اهمال کاری افرادی که دانشجو، دانش آموز، کارمند یک شرکت یا سازمان هستند، مورد فایده واقع شود. عده زیادی از افراد به دلیل کمال گرایی و اختلال‌های خفیف روانشناسی، از انجام کارها اهمال کرده و انجام آن را به وقتی بهتر واگذار می‌کنند.

زمانی که به نظر ممکن است هرگز پیش نیاید و از امروز و فردا، به هفته بعد و از هفته بعد به اول ماه بیافتد. همچنین برخی از افراد از انجام کارهای سخت و پیچیده‌ای که برایشان منفعتی ندارد، طفره رفته و با ناراحتی و تلف کردن وقت، مسئولیتی که برعهده‌شان است را انجام می‌دهند.

در صورتی که اگر زمانی سود بیشتری از آن کار نصیب‌شان شود، رغبت بیشتری برای آن کار از خود نشان می‌دهند. به همین خاطر برای درک بهتر این مطلب و فایده و مزایای تست آنلاین اهمال کاری، به موارد زیر توجه نمایید:

✅ بهبود آسیب‌های فردی مثل کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس

✅ بهبود اختلال‌های فردی مثل کما‌گرایی و خود کم بینی

✅ بهبود آسیب‌های اجتماعی مثل عدم مسئولیت‌پذیری

✅ بهبود اختلال‌های فردی-اجتماعی مثل خودخواهی و خودشیفتگی زیاد

ویژگی‌های تست آنلاین اهمال کاری

ارزیابی سهل انگاری به عنوان یکی از مشهورترین و معتبرترین تست‌ها برای ارزیابی اهمال کاری افراد در سراسر جهان است. انجام این آزمون برای اصلاح عادت‌های نادرست، توصیه شده و نیز موثر می‌باشد. بنابراین برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های تست آنلاین اهمال کاری، به موارد زیر توجه نمایید:

✅ تست آنلاین اهمال کاری مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان است.

✅ آزمون اهمال کاری دارای 16 سوال 4 گزینه‌ای است.

✅ پاسخ‌های تست سهل انگاری، به این صورت است که با به ندرت، گاهی اوقات، اغلب اوقات و همیشه، می‌توان به سوالات جواب داد.

✅ نمره کل تست آنلاین اهمال کاری برای ارزیابی میزان اهمال کاری در افراد است.

✅ آزمون ارزیابی اهمال کاری با تفسیر و ارائه راهکارهای موثر همراه می‌باشد.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c/

نظرتان را بنویسید