نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

نرم افزار انتخاب رشته کنکور برای تمامی گروه های کنکور اعم از: تجربی، انسانی، هنر، زبان‌ های خارجی و ریاضی طراحی شده است و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. انتخاب رشته آنلاین کنکور بر اساس درصد به نوعی احتمال قبولی داوطلبین را در کلیه کد رشته های دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش به طور درصدی اعلام می کند. در ادامه همراه ما باشید تا از جزییات نحوه کارکرد نرم افزار تخمین رتبه کنکور بیشتر بدانید.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور برای مرتب کردن کد رشته محل‌های دفترچه انتخاب رشته در نظر گرفته شده است تا کلیه داوطلبان بتوانند با بهره‌ گیری از این نرم افزار تخمین رتبه همچنین تخمین رشته قبولی را به درستی انجام دهند. در نرم افزار انتخاب رشته می‌توانید کلیه سهمیه‌های که در دفترچه و شرایط آن لحاظ شده و انتخاب داوطلبان را با توجه به علاقه هر فرد و همچنین مسافت و رتبه بندی دانشگاه انجام دهید. الگوریتم طراحی شده در این نرم افزار تمامی نکات مهم را طبق نظر مشاورین مجرب در حوزه انتخاب رشته انجام می‌دهند، پس داوطلبان می‌توانند با آسودگی به خروجی که به واسطه نرم افزار تخمین رتبه کنکور صورت می‌ گیرد اعتماد کنند.

معرفی نرم افزار انتخاب رشته کنکور

نرم افزاری که برای انتخاب رشته کنکور در نظر گرفته شده است متشکل از دسته بندی رشته‌ های مختلف می باشد، شما می‌ توانید با انتخاب سهمیه مورد نظر خود و رتبه‌ ایی که در کنکور سراسری کسب کرده‌ اید، رشته محل‌هایی که شانس قبولی را در آن دارید را مشاهده کنید.

این نرم افزار تا به حال، با رشته‌ محل‌هایی که داوطلبین معرفی کرده‌اند، حدودا 86 درصد شانس قبولی شما را تضمین خواهند کرد، به صورت کلی نرم افزار انتخاب رشته کنکور، از 3 دسته بندی متنوع که متشکل از موارد زیر است تشکیل شده است که عبارت است از:

✅ رشته محل هایی که به صورت بد بینانه در آن ها شانس قبولی دارید. 

✅ رشته محل هایی که به صورت منطقی در آن ها شانس قبولی دارید.  

✅ رشته محل هایی که به صورت خوش بینانه در آن ها شانس قبولی دارید.

شما پس از بررسی کد محل دانشگاه می‌توانید در بهترین دانشگاه ثبت نام کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های این نرم افزار دقت بسیار بالای آن در پیش بینی‌های محل قبولی داوطلبین کنکور سراسری سال پیش بوده است. در حقیقت انتخاب رشته سازمان سنجش توانسته تا حد زیادی نگرانی داوطلب را از انتخاب رشته راحت کند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل و جامع به بررسی و آشنایی با نرم افزار انتخاب رشته کنکور می‌پردازیم.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

در سیستم نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبان در ابتدا رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید که بعد از انتخاب رشته تحصیلی خود در کنکور سراسری رتبه کشوری و رتبه منطقه خود را وارد می‌کنند. بعد از وارد کردن رتبه‌ های کشوری و منطقه داوطلبین می‌ بایست اولویت بندی رشته‌ ها و مراکز دانشگاهی را طبق علاقه خود به سیستم نرم افزاری انتخاب رشته کنکور سراسری معرفی کنند.

انتخاب رشته کنکور تجربی با نرم افزار انتخاب رشته

با در نظر گرفتن اینکه تعداد داوطلبین آزمون سراسری در رشته تجربی در سال‌ های اخیر زیاد شده است، سیستم نرم افزار انتخاب رشته تجربی ایران تحصیل با مشاوره تلفنی و حضوری برای تمامی داوطلبین عزیز آزمون سراسری صورت می‌گیرد. فرآیند انتخاب رشته تجربی داوطلبان بدین صورت است که در ابتدا داوطلبان به صورت تلفنی یا حضوری با مشاوری مجموعه ایران تحصیل در خصوص مسیر و رشته موردعلاقه خود صحبت کنند.

بعد از آن داوطلبان با کمک مشاورین مرکز با بهره‌گیری از نرم افزار انتخاب رشته تجربی انتخاب و علایق خود را تعیین کنند، در مرحله بعد داوطلبان می‌بایست طبق انتخاب‌های بدست آمده از نرم افزار انتخاب رشته تجربی و همچنین نظر مشاورین مرکز به صورت دستی انتخاب‌های خود را ویرایش کنند.

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته

باید توجه کنید که بهره‌گیری از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد از مزایای متنوعی برخوردار است که داوطلبین باید از آن اطلاع داشته باشند، در این قسمت به صورت کامل مزایای آن را برای شما شرح خواهیم داد:

✅ معرفی رشته هایی که متقاضیان بیشترین شانس قبولی در آن ها را دارند.

✅ بررسی دقیق تراز و رتبه متقاضیان و داوطلبان

✅ در نظر گرفتن سهمیه هر متقاضی

✅ کوتاه تر شدن مسیر انتخاب رشته

منبع: نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ 

نظرتان را بنویسید