پیش بینی بورس فردا یکشنبه 7 آذر

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 7 آذر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

امروز بازار بورس با عرضه بازگشایی شد، حجم عرضه در لحظه بازگشایی به اندازه ای بود که شاخص کل در دقایق اولیه به میزان 7 هزار و 855 واحد افت کرد و در ادامه جریان معاملات این رقم به 27 هزار و 441 واحد رسید و شاخص کل هم وزن نیز 6 هزار و 585 واحد افت کرد.
 

طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه نماد های فولاد، فارس، شستا، پارس، و غدیر و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

با اینکه اکثر تحلیگران هفته جاری را متعادل پیش بینی کردند، شاخص کل در اولین روز معاملاتی هفته 27 هزار واحد افت کرد! در بازار فروشنده زیادی وجود ندارد، اما از سوی دیگر خریداری هم وجود ندارد! بازار بورس به شدت بلاتکلیف شده و شاخص در محدوده بسیار حساسی قرار گرفته است و در واقع نمی توان پیش بینی صحیحی در خصوص وضعیت بورس فردا 7 آذر ارائه داد.

برخی از کارشناسان دلیل ریزش 27 هزار واحدی امروز بازار سرمایه را به افت 2 درصدی نرخ دلار مربوط می دانند. اما نکته قابل ملاحظه این است که چرا زمانیکه نرخ دلار صعودی بود، رشدی در بازار بورس مشاهده نشد، اما به محض کاهش نرخ دلار بازار سراسر قرمز شد! این نشان دهنده استراتژی اشتباه سهامداران است در چنین شرایطی فقط و فقط و فقط سهامدارای، توصیه می شود!

 

منبع : بورس فردا

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام بورس سجام



 

سوالات متداول

 

1- ✔️بازار بورس در روز آینده به چه صورت خواهد بود؟

✔️روند آینده بازار بورس با توجه به عوامل تاثیر گذار بر آن در پایان هر روز کاری پیش بینی خواهد شد که در متن خبر به طور کامل توضیح داده شده است.

 

2-  ✔️چه عواملی بر شاخص کل و روند آن تاثیر گذار هستند؟

✔️عوامل سیاسی و اقتصادی متفاوتی بر این شاخص تاثیر گذار است که در متن خبر به آن ها اشاره شده است.

 

3- ✔️تاثیر گذار ترین سهام ها بر روند شاخص مربوط به چه بخش ها و شرکت هایی می باشد؟

✔️معمولا سهام شرکت های بزرگ تر تاثیر بیشتر و مشهود تری بر روند بازار دارند که در متن خبر به این سهام ها اشاره شده است.

منبع : پیش بینی بورس فردا یکشنبه 7 آذر

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Om2R
نظرتان را بنویسید