اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
همزمان با اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، کارنامه علمی داوطلبان نیز توسط سازمان سنجش منتشر می شود . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارنامه خود را بررسی کنند . اگر داوطلبی به نتیجه آزمون خود اعتراض داشته و یا مغایرت هایی را در اطلاعات کارنامه مشاهده کند می تواند اعتراض خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کند .




با اعلام شدن نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزش پرورش 99 از سوی سازمان سنجش ، تمامی شرکت کنندگان این آزمون می توانند کارنامه آزمون خود را از طریق سایت sanjesh.org مشاهده کنند . برخی از داوطلبان پس از بررسی کارنامه و وضعیت پذیرش ، مغایرت هایی را در اطلاعات مندرج در کارنامه به نسبت انتظارات خود مشاهده می کنند و خواستار اعتراض به نتایج آزمون خود هستند .

سازمان سنجش به منظور رفاه حال داوطلبان در زمان مقرر لینک اعتراض به آزمون استخدامی آموزش پرورش را به صورت اینترنتی فعال می کند . در ادامه این مقاله موارد قابل اعتراض و هم چنین نحوه و زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 را بررسی خواهیم کرد .



اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 مانند همه دوره های قبل پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، بسیاری از داوطلبان با مشاهده نتیجه خود درخواست ثبت اعتراض به نتیجه اعلام شده را دارند . معمولا بیشترین مواردی که در کارنامه داوطلبان مورد اعتراض قرار می گیرند و یا مغایرت دارند به دو دسته تقسیم می شوند :



 مغایرت در درصد های قید شده و نمره آزمون :

 بسیاری از داوطلبان پس از مشاهده کارنامه خود مغایرت هایی را در درصد های خود مشاهده می کنند و می توانند در صورت اطمینان درخواست اعتراض خود را برای بررسی مجدد نمره ثبت کنند .



 مغایرت در اطلاعات فردی موثر در نتیجه آزمون :

 علاوه بر مغایرت های آزمونی برخی داوطلبان مغایرت هایی را در اطلاعات فردی مانند سهمیه ، معلولیت و حتی رشته شغل وارد شده مشاهده می کنند و می توانند با ثبت اعتراض خواستار اصلاح این موارد و بررسی مجدد کارنامه شوند .



 به داوطلبان توصیه می کنیم در صورت مشاهده مغایرت های ذکر شده و پیش از ثبت اعتراض جهت اطلاع دقیق از قوانین مرتبط با آزمون و تاثیر موارد مغایر کارنامه در نتیجه نهایی ، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مطالعه کنند .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش





نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 داوطلبانی که پس از مشاهده و بررسی کارنامه خود و اطمینان نسبی از مغایرت های موجود در کارنامه ، خواستار اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 هستند می توانند در زمان مقرر تعیین شده از سوی سنجش اعتراض خود را ثبت کنند .



 زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 :



 معمولا طبق روال سال گذشته بلافاصله پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش لینک اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 در سایت سازمان سنجش فعال می شود و حدودا تا ده روز بعد از اعلام نتایج امکان ثبت اعتراض وجود دارد .



  طبق اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر شده بود ، نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش سال 99 در تاریخ 11 بهمن اعلام شده و طبق زمانبندی اعلام شده در سامانه درخواست سازمان سنجش داوطلبان می توانند از تاریخ 11 لغایت 18 بهمن برای بررسی مجدد نمره خود درخواست دهند.



 مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 :



 نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش 99 بصورت اینترنتی بوده و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود که مراحل ثبت اعتراض عبارتند از :



     ورود به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

     ورود به سیستم پاسخگویی

     در صورت عدم عضویت انتخاب گزینه عضویت در سایت ، تکمیل فرم عضویت و دریافت رمز عبور 

     انتخاب گزینه ورود به سیستم و ورود با استفاده از پست الکترونیکی و رمز عبور

     انتخاب گزینه درخواست جدید و ورود به صفحه انتخاب آزمون و سال مورد نظر

     انتخاب گزینه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سال 99

     انتخاب گزینه درخواست بررسی مجدد نمره آزمون و ورود به صفحه اعتراض

     تکمیل فرم بصورت کامل با ذکر دلایل و ثبت درخواست و دریافت شماره نامه



 راهنمای تصویری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 :



 در مرحله اول متقاضیان در قسمت بالای مرورگر خود می توانند آدرس " sanjesh.org " و یا در کادر میانی عبارت " سنجش " را جستجو کنند .






 از بین نتایج نمایش داده شده  اولین گزینه با عنوان  " سازمان سنجش آموزش کشور " را باید انتخاب کنند .






 با ورود به صفحه اصلی سازمان سنجش باید گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را از منوی سمت چپ صفحه انتخاب کنند . 






 در مرحله بعد باید ابتدا داوطلبانی که عضو سایت سازمان سنجش نیستند باید با انتخاب گزینه  "عضویت در سایت " اطلاعات خود را وارد کنند تا رمز عبور سیستم از طریق پیامک و یا ایمیل سازمان سنجش برایشان ارسال شود و سپس گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنند .






 پس از انتخاب گزینه ورود به سیستم در پنجره باز شده داوطلبان می بایست پست الکترونیکی ثبت شده در فرم عضویت و رمز ارسال شده از سیستم سازمان سنجش  را وارد کرده و به صفحه اصلی سیستم پاسخگویی منتقل شوند .






 در این مرحله باید ابتدا از منوی سمت راست صفحه گزینه ی درخواست جدید را انتخاب کرده و در قسمت پایین صفحه در قسمت آزمون گزینه " آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی " و در قسمت سال 99 را انتخاب کنند .



 


  پس از ورود به صفحه جدید داوطلبان می بایست گزینه درخواست بررسی مجدد نمره انتخاب کنند . پس از ورود به فرم اعتراض ، به صورت دقیق تمامی مغایرت ها و دلایل را ذکر کرده و درخواست نهایی خود را ثبت کنند .








  وارد کردن اطلاعات خواسته شده و ورود به صفحه ثبت اعتراض به آزمون







 داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات ورود و ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 اقدام کنند.

حتما بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش









نحوه پیگیری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
  پس از ثبت درخواست اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط داوطلبان ، کارشناسان سنجش اعتراض داوطلب را بررسی می کنند و در صورت صحت اظهارات ، نواقص و مغایرت های موجود را برطرف کرده و مجددا نمره داوطلب را بررسی می کنند .



    راهنمای پیگیری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 :



 داوطلبانی که درخواست اعتراض خود را ثبت کرده اند ، باید به صورت اینترنتی و بامراجعه به سایت سازمان سنجش پاسخ درخواست خود را مشاهده کنند . برای این کار مجددا باید وارد سایت سازمان سنجش شده و گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کنند ،



 سپس با انتخاب گزینه ورود به سیستم باید پست الکترونیکی و رمز عبور ارسال شده از سنجش را وارد کرده و به صفحه اصلی سیستم پاسخگویی منتقل شوند .در این مرحله در صورتی که در صفحه اصلی لیست درخواست ها نمایش داده نشود باید از منوی سمت راست صفحه گزینه " درخواست ها و پاسخ ها " را انتخاب کنند . 




 با انتخاب این گزینه لیست درخواست ها در صفحه نمایش داده می شود .






 در صورتی که عنوان درخواست یعنی جمله " تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون " آبی رنگ باشد یعنی درخواست در صف بررسی است ، در صورتی که زرد رنگ باشد در حال بررسی و تصمیم گیری بوده و در صورت سبز رنگ بودن یعنی به درخواست اعتراض پاسخ داده شده است . داوطلبانی با کلیک بر روی عنوان درخواست " تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون " می توانند پاسخ کارشناسان را مشاهده کنند .



 به داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 موفق به پذیرش نشده اند توصیه می کنیم علاوه بر این آزمون در سایر آزمون های استخدامی نیز شرکت کنند . 

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری








اگر پس از مطالعه راهنمای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، سوالی در زمینه نحوه اعتراض به آزمون استخدامی دارید ، می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول


1-  زمان ثبت اعتراض به آزمون استخدامی آموزش پرورش چه زمانی است ؟
 پس از اعلام نتایج آزمون لینک اعتراض در سایت سنجش به مدت حدودا 10 روز فعال می شود و به محض اطلاع از زمان دقیق ثبت اعتراض  مقاله بروز رسانی خواهد شد . 




2-  نحوه اعتراض به آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چه صورتی است ؟
 داوطلبان می بایست به صورت اینترنتی در موعد مقرر درخواست خود را در سایت سنجش ثبت کنند که جزئیات آن به همراه راهنمای تصویری در مقاله ذکر شده است .




3-  چگونه می توان پاسخ داده شده به اعتراض را پیگیری و مشاهده کرد ؟ 
 داوطلبان پس از ثبت درخواست باید بصورت اینترنتی از صفحه ی سیستم پاسخگویی سنجش پیگیر درخواست خود باشند که مراحل آن در متن مقاله شرح داده شده است .

منبع : اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BJMn
نظرتان را بنویسید