اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 توسط سازمان سنجش داوطلبان این آزمون می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش کارنامه علمی خود را مشاهده کنند . همزمان با انتشار کارنامه ها برخی داوطلبان پس از مشاهده نتایج به درصد ها، نمره آزمون و اطلاعات فردی موثر در نتیجه اعتراض دارند که می توانند اعتراض خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کنند .





همزمان با انتشار کارنامه علمی و اعلام شدن نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی داوطلبان می توانند با اطلاعات شخصی ، ثبت نامی و آزمونی خود وارد سایت سازمان سنجش شده و از طریق ورود به سامانه کارنامه آزمون ، نتایج قبولی خود را بررسی کنند .

در این زمان برخی از داوطلبان آزمون به نتایج و نمرات مندرج در کارنامه منتشر شده اعتراض دارند . معمولا در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، سازمان سنجش تاریخی مقرر برای اعتراض داوطلبان مشخص می کند . در ادامه این مقاله قصد داریم موارد قابل اعتراض و همچنین زمان و نحوه اعتراض به آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 را بررسی کنیم .



اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 همانطور که پیش تر توضیح داده شد پس از اعلام نتایج اولیه نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 داوطلبانی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را برای بررسی مجدد کارنامه ثبت کنند . با استناد به کارنامه ها و طبق تجربیات سال های گذشته معمولا اعتراض داوطلبین به نتایج آزمون به دو حالت است :



 حالت اول : اعتراض به درصد ها و نمره قید شده در کارنامه 

 حالت دوم : اعتراض به مغایرت اطلاعات موثر در نتیجه آزمون ( مانند معلولیت / نوع سهمیه / رشته شغل مورد نظر )



 داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در مواردی که ذکر شد می توانند در زمان مقرر در سایت سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت کنند . پس از ثبت اعتراض کارشناسان سازمان سنجش موارد قید شده توسط داوطلب را بررسی و در صورت صحت درخواست ، موارد مغایر را اصلاح خواهند کرد .



 داوطلبانی که مغایرت هایی را در اطلاعات فردی و آزمونی خود مشاهده کردند می توانند جهت اطلاع از نحوه تاثیر آن در نتایج آزمون و قوانین مرتبط ، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را مطالعه کنند .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی





زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 داوطلبانی که به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و یا حتی اطلاعات کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 خود اعتراض دارند می توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در محدوده زمانی مشخص شده اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند .



 زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99



 معمولا هر ساله همزمان با اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، لینک اعتراض به نمرات و نتایج آزمون تحت عنوان " تقاضای بررسی مجدد نمره " در سایت سازمان سنجش به مدت حدودا ده روز فعال می شود و امکان اعتراض به نمرات را برای داوطلبان ایجاد می کند .



  طبق اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر شده بود ، نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 در تاریخ 11 بهمن اعلام شده است . طبق زمانبندی اعلام شده در سامانه درخواست سازمان سنجش داوطلبان می توانند از تاریخ 11 لغایت 18 بهمن برای بررسی مجدد نمره خود درخواست دهند.



+++ اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 تا 18 بهمن ادامه دارد +++



 مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 :



 ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

 ورود به سیستم پاسخگویی

 عضویت در سایت سنجش و دریافت رمز عبور

 ورود به سیستم سنجش با آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور دریافت شده

 ورود به درخواست جدید و انتخاب گزینه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سال 99

 انتخاب گزینه درخواست بررسی مجدد نمره آزمون

 تکمیل درخواست و ثبت نامه



حتما بخوانید: اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


 راهنمای تصویری نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 :



1 - داوطلبان در مرحله اول باید وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شده و سپس گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کنند :






2 - در مرحله بعد باید ابتدا داوطلبانی که عضو سایت سازمان سنجش نیستند با انتخاب گزینه عضویت در سایت اطلاعات خود را وارد کرده و رمز عبور سیستم را از طریق پیامک سازمان سنجش دریافت کنند و سپس گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنند .






3 - داوطلبان می بایست در قسمت ورود به سیستم در پنجره باز شده پست الکترونیکی وارد شده در عضویت در سایت و رمز ارسال شده توسط سازمان سنجش را وارد کنند تا به صفحه اصلی منتقل شوند .






4 - در صفحه باز شده ابتدا باید گزینه درخواست جدید را انتخاب کرده و در بخش آزمون گزینه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و  در بخش سال 99 را انتخاب کنند .






5 - داوطلبان در صفحه جدید باز شده باید گزینه تقاضای بررسی مجدد نمره را انتخاب کرده و فرم اعتراض را تکمیل کنند و تمامی مغایرت های موجود در کارنامه را واضح شرح دهند و درخواست خود را ثبت کرده و شماره نامه دریافت کنند .






6 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده و ورود به صفحه ثبت اعتراض به آزمون







 داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات ورود و ثبت درخواست در سایتسازمان سنجش مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 اقدام کنند.

حتما بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش









نحوه پیگیری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 داوطلبانی که به نتایج و کارنامه آزمون خود اعتراض دارند به شیوه ذکر شده می توانند درخواست اعتراض خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کنند . داوطلبان برای پیگیری اعتراض خود نیز باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش استخدامی دستگاه های اجرایی و ورود به سیستم پاسخگویی و صفحه شخصی خود نتیجه اعتراض خود را در همین صفحه بصورت اینترنتی مشاهده کنند . 



 همانند رویه ثبت درخواست ابتدا داوطلب باید وارد سایت سازمان سنجش شده و گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کند . در ادامه با انتخاب گزینه ورود به سیستم و با استفاده از آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور ارسال شده توسط سنجش وارد صفحه درخواست خود شود .



1 - پس از ورود به صفحه اصلی باید گزینه درخواست ها و پاسخ ها انتخاب شود که صفحه ای مشابه صفحه زیر نمایش داده می شود .






 در صورتی که کلمه " تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون " آبی رنگ باشد یعنی فعلا در صف بررسی است ، در صورتی که زرد رنگ باشد یعنی در دست بررسی است و در صورتی که سبز رنگ باشد یعنی توسط کارشناسان سازمان سنجش پاسخ داده شده است . داوطلبان برای مشاهده نتیجه کافی است روی کلمه تقاضای بررسی مجدد نمره کلیک کنند و نتیجه خود را مشاهده کنند .



 به داوطلبانی که در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 پذیرش نشده اند توصیه می کنیم علاوه بر این آزمون در دیگر آزمون های استخدامی مانند آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز شرکت کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی







اگر پس از مطالعه راهنمای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 ، سوالی در زمینه نحوه اعتراض به آزمون استخدامی دارید می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول


1- چه زمانی می توان به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعتراض کرد؟
همزمان با اعلام نتایج لینک اعتراض در سایت سازمان سنجش فعال می شود که به محض آغاز این فرآیند در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- نحوه اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به چه صورتی است ؟
داوطلبان باید در زمان مقرر به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت کنند که جزئیات آن بصورت دقیق در متن مقاله موجود می باشد.




3- بر چه اساسی می توان به نتیجه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعتراض کرد ؟
با توجه به مندرجات کارنامه هر داوطلب می تواند به مغایرت مواردی مانند نمره ، درصد ها و اطلاعات فردی موثر در آزمون اعتراض کنند که جزئیات هر کدام در مقاله ذکر شده است .

منبع : اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mpjp
نظرتان را بنویسید