تور كيش زمستان 1401

تور كيش زمستان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور كيش زمستان 1401 
به نظر شما زمستان فصل مناسبي براي خريد تور كيش زمستان 1401 است؟ يا اينكه بايد به دنبال زمان بهتري براي سفر به اين جزيره زيبا باشيم. خب در سال هاي اخير به دليل فروش بالاي تور در سفر به كيش در آن بازه زماني، استقبال از تور كيش در زمستان نسبتا عالي بوده است. جزيره كيش يكي از معدود جزاير جهان است كه مي توانيد با خيال راحت لباس هاي خود را در زمستان در بياوريد و در دريا شيرجه بزنيد و تمام فعاليت هاي آبي را تجربه كنيد. اتفاقاً آب و هواي كيش در زمستان به بهترين شرايط خود مي رسد و به اين ترتيب مي توانيد به راحتي در فصل زمستان از اين جزيره زيبا و ساحلي نهايت لذت را ببريد.قيمت تور كيش زمستان 1400
 
خوشبختانه فصل زمستان بهترين فصل براي سفر به كيش محسوب مي شود و شما اين فرصت را در تور كيش زمستان 1401 خواهيد داشت تا به راحتي از تمامي امكانات رفاهي و تفريحي اين جزيره بهره مند شويد و سفري آرام و آرام را در اين جزيره سپري كنيد.
قيمت تور كيش زمستان 1401 خب مهم ترين عامل در تعيين قيمت تور در كيش زمستان 1401 قيمت بليط پرواز رفت و برگشت و قيمت اقامت در كيش و همچنين مدت زمان اقامت و فصلي است كه به آن سفر مي كنيد. اين جزيره، همه بر درصد تور شما تأثير مي گذارد.ساير هزينه ها مانند هزينه هاي تفريح ​​كيش و يا خريد كيش تاثير بسزايي در نرخ تور كيش شما نخواهد داشت و بسته به زمان سفر حدود 30 تا 50 درصد هزينه هاي سفر كيش تور مربوط به پروازهاي كيش مي باشد.
همانطور كه گفتيم فصل زمستان بهترين زمان براي سفر به كيش در نظر گرفته مي شود و به همين دليل تقاضاي مردم براي سفر به كيش در اين ايام به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد و طبيعتا قيمت تور در كيش نيز بالاتر از ساير روزهاي سال است (با به جز ايام نوروز). بالاتر مي رود خب دليل اين مشكل را مي توان از هتل و ايرلاين هايي كه در اين فصل از سال خدمات خود را افزايش مي دهند، پرسيد، طبيعي است! وقتي عرضه بيش از تقاضا باشد، قيمت ها نيز افزايش مي يابد و اين قانون صنعت سفر است.
 
قيمت تور كيش زمستان 1400
پيشنهاد تور كيش زمستان 1401 پس پيشنهاد تور كيش دقيقا كي مياد؟ افزايش قيمت تور در زمستان كيش از يك سو و افزايش تقاضا براي سفر به كيش در اين فصل از سوي ديگر ايرلاين ها را به افزايش تعداد پروازهاي خود به كيش ترغيب مي كند و اين مشكل گاهي اوقات باعث خالي شدن پروازها مي شود. پروازها ظرفيت باقيمانده برخي از پروازها محدود است و به همين دليل ايرلاين ها يا شركت هاي چارتر مجبور خواهند شد قيمت پرواز را به شدت كاهش دهند و در ساعات پاياني قبل از پرواز به مسافران عرضه كنند.بنابراين، اگر كمي خوش شانس باشيد، به راحتي مي توانيد با يك تور ارزان به كيش در زمستان 1401 سفر كنيد. توجه داشته باشيد كه ممكن است تنها چند ساعت يا يك روز فرصت داشته باشيد تا براي سفر خود به كيش از زماني كه كيش آماده شويد. خريد لحظه آخري تور در كيش.
 
پيشنهاد تور كيش زمستان 1400
قيمت پرواز كيش در تور زمستان 1401 در بالا گفتيم كه مهمترين عوامل در تعيين قيمت تور در كيش قيمت بليط رفت و برگشت و قيمت هتل در كيش است. بنابراين با توجه به زمان سفر شما حدود 30 تا 50 درصد هزينه هاي تور كيش مربوط به پرواز كيش شماست! اما دقيقا چه عواملي در قيمت پروازهاي كيش تاثيرگذار است؟ معمولاً پروازهاي هفته اول ارزان تر از پروازهاي آخر هفته است. زيرا اكثر افراد به دليل محدوديت زماني براي سفر خود تعطيلات آخر هفته را انتخاب مي كنند كه باعث افزايش قيمت بليط هواپيما كيش در تعطيلات آخر هفته مي شود اما اگر در هفته اول به جزيره سفر كنيد حدود 30 درصد از هزينه هاي سفر شما را تامين مي كند اين باعث صرفه جويي در هزينه ها مي شود.
همچنين قيمت پرواز به كيش در فصول گرم سال (اوايل ارديبهشت تا اواخر مهر) ارزانتر از قيمت پرواز به كيش در فصول سرد سال (اوايل آبان تا اواسط فروردين) است. اما در تمام فصول سال قيمت پرواز كيش درست در ايام تعطيلات به طور چشمگيري افزايش مي ‌يابد. اين موضوع به قدري تأثيرگذار است كه در بعضي مواقع يك پرواز اول هفته تابستاني را به قيمت يك پرواز آخر هفته زمستاني مي رسد. 
 
قيمت پرواز تور كيش زمستان 1400
بهترين زمان خريد تورهاي زمستان كيش 1401 خوب درست در ابتداي دي ماه هواي كيش بسيار مطبوع است؛. حداقل بهتر از اواخر دي ماه و اوايل بهمن ماه مي باشد. چرا كه هوا در اين ايام گرم ‌تر و ميزان بارش ‌ها كاهش يافته است و نرخ تور كيش نسبت به پاييز ارزان ‌تر و نسبت به اواسط فصل زمستان كمي گران ‌تر مي شود. همچنين اواخر دي تا اواسط بهمن ماه از نظر آب و هوايي بدترين زمان در فصل زمستان بشمار مي رود؛. چون در اين ايام، دماي هوا كاهش يافته و ميزان بارش ‌ها به شدت زياد خواهد شد.
به همين دليل ميزان تقاضا براي سفر به كيش هم كمتر است. در نتيجه كساني كه به دنبال تور كيش ارزان قيمت هستند، اين زمان را براي خريد تور كيش زمستان 1401 انتخاب مي‌ كنند. در ضمن درست از اواسط بهمن ماه و با پيش فروش تورهاي نوروزي كيش، رزرو تور كيش ويژه زمستان 1401 نيز بيشتر خواهد شد و آب و هواي جزيره كيش هم كمي گرم‌ تر شده است.علاوه بر اين، دماي آب خليج فارس بيشتر براي فعاليت هاي آبي هيجان انگيز در جزيره مناسب است، البته قيمت تور كيش در زمستان نيز نسبت به نيمه زمستان افزايش مي يابد.
 
قيمت پرواز تور كيش زمستان 1400
نحوه رزرو تور كيش در زمستان 1401 علاقه مندان به رزرو يا خريد تور كيش مي توانند به راحتي و در كمترين زمان سفر تور مورد نظر خود را از سامانه رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنند. براي خريد تور كيش دو راه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه اي كه ما ارائه مي دهيم براي شماست يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.
كافي است در قسمت بسته مسافرتي سايت تاريخ سفر، تعداد مسافر و تعداد اتاق خود را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان ستاره گذاري فيلترها وجود دارد. اعمال امتياز مسافر به هتل، نوع محل اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي تعلق مي گيرد. با انتخاب هر يك از اين موارد، به مرحله نهايي رزرو سفر تور خود هدايت خواهيد شد.آژانس نامي گشت سيستم رزرواسيون 24 ساعته را براي رزرو آنلاين تور سفر كيش در هر زمان از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است. فقط بايد زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور هاي موجود به اين جزيره ديدني براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/domestic/kish/winter

نظرتان را بنویسید