زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان حاضر در جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 ، در زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون می توانند از رتبه و تراز اکتسابی خود مطلع شوند . زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 حدودا یک ماه پس از بررسی آزمون بوده و سپس نتایج آن در قالب کارنامه ای منتشر خواهد شد . در این کارنامه وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در انتخاب رشته نیز مشخص می شود .




با اتمام فرایند برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 که به منظور پذیرش دانشجو در کلیه دانشگاه های عادی ، شهریه پرداز و آزاد علوم پزشکی صورت می گیرد ، داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه این آزمون می باشند .

در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وضعیت علمی داوطلب به صورت کارنامه منتشر شده و بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir قرار می گیرد . متقاضیان می بایست پس از مراجعه به سایت مذکور رتبه و تراز اکتسابی خود را بررسی کرده و در صورت مجاز بودن در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند .

قطعا متقاضیانی که برای مطالعه منابع آزمون ، برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشته و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یافته اند ، در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد پزشکی رتبه و تراز بهتری کسب نموده و اولویت بندی انتخاب های خود را با اطمینان خاطر بیش تری انجام خواهند داد . در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می پردازیم .



زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
مرکز سنجش پزشکی هر ساله با انتشار جدول زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، تاریخ کلیه فرایندهای آزمون را اعلام کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . سال گذشته زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد پزشکی به علت شیوع بیماری کرونا و تاخیر در تمامی فرآیندهای این آزمون به تعویق افتاد و سرانجام در آخر شهریور ماه منتشر شد .

امسال نیز بر اساس اطلاعیه سازمان علوم پزشکی ، زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت در تیر ماه می باشد که در این صورت شاهد اعلام نتایج اولیه آن تا مرداد ماه خواهیم بود . به داوطلبان توصیه می شود با توجه به تغییرات احتمالی در زمان برگزاری آزمون ، در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا عضو شده و از تمامی اخبار و اطلاعیه ها در اسرع وقت مطلع شوند .





نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .




داوطلبان برای آشنایی با نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400  می توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از طریق راهنمای تصویری موجود در متن مقاله به مشاهده و دانلود کارنامه قبولی اولیه خویش بپردازند .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1400









داوطلبان کنکور ارشد پزشکی 1400 پس از مشاهده نتایج اولیه خود از سامانه ارشد وزارت بهداشت می توانند اقدامات لازم برای ثبت نام در انتخاب رشته ارشد پزشکی را انجام دهند . انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت معمولا بلافاصله پس از اعلام نتایج اولیه بوده و داوطلبان حد اکثر اجازه انتخاب دو کد رشته را خواهند داشت . توجه شود تعداد کد رشته های انتخاب داوطلب بستگی به رشته گرایش های مجموعه امتحانی دارد که در آن شرکت کرده است .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده خدمت رسانی به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به بررسی کارنامه داوطلبان می پردازند . 

در ادامه بخوانید: زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400









سوالات متداول


1- نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 چه زمانی اعلام می شود ؟
مطابق متن مقاله پیش بینی می شود داوطلبان از اواسط مرداد ماه امکان مشاهده نتایج اولیه خود را داشته باشند .




2- داوطلبان ارشد پزشکی برای مشاهده نتایج خود به چه سایتی مراجعه می کنند ؟
این نتایج در سامانه علوم پزشکی که لینک آن در متن مقاله نیز موجود است منتشر می شود .




3- با انتشار نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟
در این مرحله رتبه و تراز اکتسابی داوطلبان منتشر می شود که برای مطالعه جزئیات بیشتر می توانید به متن مقاله مراجعه کنید .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z7Y5
نظرتان را بنویسید