فرق کاغذ دیواری با پوستر سه بعدی در چیست؟

فرق کاغذ دیواری با پوستر سه بعدی در چیست؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
yeganeh1379

پوستر سه بعدی چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم که به شما چیستی پوستر سه بعدی را توضیح دهیم. و سپس به کاربرد های آن در صنعت تبلیغات بپردازیم. در این مقاله در ابتدا چیستی پوستر سه بعدی گفته میشود و در ادامه آن تفاوت بین کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی بررسی می شود. همچنین ویژگی های این پوستر پر طرفدار شرح داده می شود. و در انتها کاربرد این پوستر ها در تبلیغات بررسی خواهد شد. پوستر سه بعدی به مدلی از دیوار پوش ها گفته می شود که بدلیل طراحی خاصش، جلوه ای زیبا به دیوار و دکوراسیون منزل می پخشد. طرح های چاپ شده روی این پوستر به شکلی است که با نگاه کردن به آن عمق را می توان مشاهده کرد. اما این عمق کاملا خطای دید بوده و برای زیبایی هر چه بیشتر پوستر ایجاد شده است.

 

فرق کاغذ دیواری با پوستر سه بعدی در چیست؟

 

همان طور که در بالا گفته شد، پوستر سه بعدی به ظاهر دارای عمق است. و همین مورد را می توان به عنوان اولین تفاوت کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی ذکر کرد. تفاوت دیگر این دو، در نحوه نصب کردن آن هاست. کاغذ دیواری به صورت رول تولید می شود و با استفاده از ابزار مخصوص از پایین به بالا روی دیوار نصب می شود. اما کاغذ دیواری مانند پازل بوده و از چند تکه ساخته شده و برای نصب آن باید این تکه ها را در کنار هم قرار داد. مورد بعدی، تفاوت در طرح آن هاست. خدمات طراحی کاغذ دیواری به صورتی است که یک طرح بخصوص در آن تکرار می شود. اما در پوستر دیواری سه بعدی شما تنها شاهد یک نقش کلی و بزرگ هستید که تکرار نشده است. و معمولا درخت و کوه و ساحل و غیره را به تصویر کشیده است. در اینجا به بخشی از سوال تفاوت کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی چیست؟ پرداختیم.

 

پوستر های سه بعدی را تنها بر روی یکی از دیوار ها می توان نصب کرد. چرا که هم زیبایی و هم صرفه اقتصادی بیشتری دارد. اما در مقابل، کاغذ دیواری براحتی بر روی تمامی دیوار های محل کار یا خانه مسکونی قابل نصب است. در این بخش از مقاله پوستر سه بعدی چیست؟ تفاوت اساسی آن را در مقایسه با کاغذ دیواری بیان کردیم.

 

ویژگی های کلیدی پوستر سه بعدی

 

یکی از ویژگی های کلیدی و مهم پوستر سه بعدی، دوام زیاد آن است. توجه داشته باشید که دوام این دیوار پوش، بستگی به میزان مراقبت شما از آن دارد. یعنی هر چه بهتر و بیشتر از آن در برابر رطوبت و خراش مراقبت کنید، عمر بیشتری خواهد داشت. و به این ترتیب می توانید تا مدت ها از آن استفاده کنید. ویژگی بعدی این طراحی پوستر زیبا، طرح ها و نقش های متنوع می باشد. زمانی که از تنوع صحبت می کنیم منظورمان تنها، طیف انتخاب گسترده نیست. شما می توانید تصویر انتخابی  را به صورت سفارشی بر روی این دیوار پوش ها چاپ کنید. ویژگی بسیار جذاب پوستر سه بعدی در رنگ بندی آن است. چون می توان تصویر دلخواه چاپ کرد پس، یعنی شما همزمان می توانید هماهنگی جالبی را بین وسایل خانه و پوستر سه بعدی ایجاد کنید. در اینجا به سوال ویژگی های کلیدی پوستر سه بعدی چیست؟ پاسخ دادیم.

 

کاربرد پوستر سه بعدی در تبلیغات

 

از آن جایی که این پوستر ها از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار هستند. انتخاب آن ها به عنوان وسیله ای برای تبلیغ برند شما کاری منطقی است. برند شما نیاز دارد تا هر چند وقت یکبار به مشتری نشان داده شود تا میل خرید از شما را در او بوجود آورد. شما می توانید با درخواست از کارمندان ادارات، از آنها بخواهید که با چاپ پوستر تبلیغاتی آن را برروی دیوار دفتر کارشان نصب کنند. با این کار هر بار که مشتری یا ارباب رجوع به دفتر کار آن ها وارد میشود. زیبایی و عمق پوستر سه بعدی او را تحت تاثیر قرار می دهد و به نوعی برند شما را تبلیغ می شود. توجه داشته باشید که خود شما هم باید از این پوستر ها برای تزئین خانه و محل کارتان استفاده کنید. تا در هر لحظه نام تجاریتان را تبلیغ کنید. کاربرد تبلیغاتی پوستر سه بعدی چیست؟ در این بند به آن پاسخ دادیم.

 

مراحل نصب پوستر سه بعدی کدام اند؟

 

در ابتدا باید اندازه دیواری که قص دارید پوستر را برروی آن نصب کنید به دقت بررسی کنید. چرا که اندازه گیری درست باعث می شود که تمامی زوایا و اضلاع دیوار با پوستر پوشیده شود. دیوار مورد نظر باید عاری از هر گونه برجستگی یا موج و ترک باشد. بخاطر همین قبل از شروع نصب باید این ایرادات به کلی رفع شوند. نکته مهم درباره نصب پوستر سه بعدی این است که دیوار باید حداقل یکبار با رنگ روغن رنگ آمیزی شده باشد. زیرا پوستر برروی دیوار گچی نصب نمی شود. بعد از تمامی این کار ها، چسب مخصوص پوستر سه بعدی را با استفاده از غلطک روی دیوار میمالیم. سپس تکه های پوستر را درست مانند تکه های پازل در کنار یکدیگر برروی دیوار می چسبانیم. در این پاراگراف هم به سوال مراحل نصب پوستر سه بعدی چیست؟ پاسخ مناسبی داده شد.

 

سخن آخر

 

ما در این مقاله ابتدا به سوال پوستر سه بعدی چیست؟ پاسخ دادیم و بعد از آن تفاوت هایش را با کاغذ دیواری بیان کردیم. و در ادامه آن ها ویژگی ها و کاربرد پوستر سه بعدی در تبلیغات را بررسی کردیم. و در انتها مراحل نصب آن را توضیح دادیم. به عنوان نکته پایانی گفتنی است که استفاده از این پوستر ها در کنار کاغذ دیواری به محل کار و سکونت شما زیبایی زیادی می بخشد. و از آن جایی که این پوستر ها دارای عمق هستند، هر بیننده ای را به خودشان جذب می کنند. و همین امر می تواند، سلیقه شما را به آن ها نشان دهد. و در کنارش نام تجاریتان را هم تبلیغ کند.

برچسب ها
لینک مرجع https://jopenza.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ABj7
نظرتان را بنویسید