راهنمای انتخاب سنگ مزار ارزان

راهنمای انتخاب سنگ مزار ارزان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
yeganeh1379

پس از مرگ یکی از عزیزان، همیشه سر مزار آن شخص می رویم تا از ما دلجویی کند. آن حسرت ها هنوز هست و ما ساعت ها بر سر مزار عزیزمان می نشینیم و به یاد او می اندیشیم. بنابراین سنگ قبر راهی برای به یاد آوردن چهره و تصویر شخص است، گمشده ای که می تواند برای همیشه در ذهن و چشم ما حک شود. بسیاری از افراد از سرستون های ارزان قیمت گرفته تا سرستون های لوکس را جستجو می کنند تا بهترین سرستون ها را اندازه گیری کنند. برای انتخاب بهترین سنگ قبر در این مقاله با ما همراه باشید: 



طول و استحکام مهمترین فاکتورها در انتخاب سوژه هستند 


مهمترین نکته در انتخاب سرستون برای خرید سرستون این است که سنگ ما می تواند سالها در برابر باد، باران و آفتاب دوام بیاورد بدون اینکه آسیب ببیند یا از بین برود. به عنوان مثال سنگ های مرمریت بسیار براق هستند اما از طرفی برای خرید آنها باید پول بیشتری پرداخت کنید. برای خرید سنگ قبر باید نوع سنگ، شکل و اندازه آن را بررسی کرد تا بهترین سنگ را انتخاب کرد.





نکات و ترفندهای مهم برای انتخاب سنگ سر 


رنگ سنگ قبر 
انواع مختلفی از سرستون ها با رنگ های مختلف از مشکی گرفته تا خاکستری و طلایی در بازار موجود است، اما رنگ های رایج سیاه و سفید هستند. سنگ قبر سیمین اصفهان، سنگ قبر نانو، سنگ قبر نطنز و... متعلق به نوع سرستون است.



طبیعی یا مصنوعی 
دو نوع سنگ در بازار وجود دارد: طبیعی و مصنوعی. اما خرید ما بستگی به بودجه و سلیقه ما دارد. سنگ های مصنوعی عموماً زیباتر و بهتر تولید می شوند، در حالی که سنگ های طبیعی در واقع کیفیت بالاتری دارند.



با یا بدون نوشته روی سر 
جالب است و می توانید عکس دوم مرحوم را به متن اضافه کنید یا یک شعر زیبا را به متن اصلی اضافه کنید.

 کتیبه های رنگی روی سنگ قبرها 
این نکته نیز بسیار جالب است، خریداران نقطه ای می توانند از رنگ مورد علاقه خود مانند مشکی یا طلایی استفاده کنند و همین امر باعث می شود مرحله دوم انتخاب نقطه مورد نظر باشد.

 




هزینه سنگ مزار
قیمت و قیمت سنگ اصلی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید سنگ اصلی است، بنابراین طبیعتاً هر چه قیمت کمتر باشد، انتخاب و خرید مصالحی مانند گرانیت آسانتر است و سنگ مرمر معمولاً گرانتر از سایر سنگ ها است. سنگ ها. سنگ نگین تهران با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا توانسته سنگ قبرهای زیبایی را که بسیار خوب هستند و هر آنچه خریدار نیاز دارد را در خود ذخیره کند و می تواند بهترین انتخاب برای او باشد.

 انتخاب گل دان کنار سنگ قبر 
یکی از جالب ترین موارد انتخاب و خرید گلدان در کنار سنگ قبر ارزان است زیرا می تواند اثر مثبتی به قبر عزیزتان بدهد.





سنگ  مزار مورد استفاده برای سنگ قبر 
بد نیست به نوع سنگ هایی که برای ساخت سنگ قبر استفاده می شود نگاهی بیندازیم. در بین تمام سنگ هایی که برای تدفین استفاده می شود، برخی از آنها بهترین هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر