جا کلیدی تبلیغاتی چه تاثیری در برندینگ دارد ?

جا کلیدی تبلیغاتی چه تاثیری در برندینگ دارد ?
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
yeganeh1379

امروزه هدایای تبلیغاتی یکی از مهم ترین و پربازده ترین روش های تبلیغات برای سازمان ها و ارگان های مختلف به حساب می آیند. در واقع از مهم ترین روش هایی که نسبت به مدل های مختلف تبلیغات مانند ساخت تیزر یا اجاره کردن بیلبورد یا گرفتن تبلیغات در صدا و سیما و رسانه های مختلف بودجه‌ی کمتری را از سازمان می گیرد و بازدهی بالاتری نسبت به سایر تبلیغات برای سازمان ایجاد می کند.  برای اینکه بدانیم جاکلیدی تبلیغاتی چیست ابتدا باید بدانیم هدایای تبلیغاتی ارزان چه محصولاتی هستند و چگونه موجب بازدهی بالای یک سازمان می شوند.

نقش هدایای تبلیغاتی در بازدهی کسب و کار

هدایای تبلیغاتی یک دته ای از محصولات هستند که سازمان ها و ارگان های مختلف در مراسمات و مناسبت های مختلف از آن ها به عنوان هدیه ای تبلیغاتی استفاده می کنند. این محصولات عموما کاربردی هستند و افراد در زندگی خود به وفور از این محصولات استفاده می کنند. سازمان ها با استفاده از این محصولات برند خود را به مخاطب معرفی کرده و اسم و هویت خود را گسترش می دهند به این شکل که نام و لوگو و در بعضی از موارد معرفی خدمات و محصولات خود را روی  هدایای تبلیغاتی درج می کنند. این محصولات می تواند شامل تمام محصولاتی باشد که در طول روز از آن ها استفاده می کنیم و نیاز بسیار زیادی به این محصولات داریم. در واقع این محصولات به ما کمک می کنند که بتوانیم در طول زندگی خود کار ای خود را به وسیله‌ی این محصولات انجام دهیم. محصولات مانند ماگ تبلیغاتی تقویم تبلیغاتی، سررسید یا سالنامه‌ی تبلیغاتی و اکثر محصولاتی که می توان به آن ها به چشم ابزار در زندگی نگاه کرد. عموما این محصولات هزینه‌ی زیادی را از سازمان ها دریافت نمی کنند و بهترین روش برای تبلیغات سازمان ها به حساب می آیند چرا که این محصولات به صورت متداوم جلوی چشم ما قرار می گیرند و ما از آن ها استفاده می کنیم در نتیجه لوگو و آرم سازمان را نیز هر روز می بینیم و اسم آن در ذهن ما حک می شود. یکی از این محصولات مهم که به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود جاکلیدی تبلیغاتی است. در این مقاله قرار است که در ارتباط با جاکلیدی صحبت کنیم و تاثیری که در برندینگ سازمان ها ایجاد می کند.

جاکلیدی تبلیغاتی چیست ؟

یکی از مهم ترین و قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی که در تبلیغات سازمان ها بسیار کاربرد دارد جاکلیدی تبلیغاتی است.جا کلیدی تبلیغاتی که به آن جاسوئیچی هم می گویند یک حلقه‌ی پلاستیکی یا فلزی می باشد که به وسیله‌ی آن از کلیدها نگه داری می کند. جا کلیدی محصولی بسیار مهم برای افراد می باشد . یکی از مهم ترین نیازهای افراد. چرا که همیشه ما چند کلید را با خودمان جابه جا می کنیم و استرس این موضوع را داریم که ممکن است کلید های خود را گم کنیم یا جایی جا بگذاریم. جاکلیدی محصولی نیست که برای آن به بازار برویم و دنبال خرید آن بگردیم بخاطر همین موضوع جاکلیدی تبلیغاتی می تواند محصول مناسبی برای تبلیغات باشد. چرا که نیاز مخاطب را برطرف می کند و در عین حال این محصول را مناسب برای گسترش اسم و نام برند می کند. جاکلیدی تبلیغاتی همیشه همراه با افراد قرار می گیرد و در موقعیت های مختلف رفیق مطمئن آن ها خواهد بود در نتیجه این اسم و نام برند است که در جیب مخاطب قرار می گیرد و در طول روز همواره به آن نگاه می کند تا مطمئن شود که جاکلیدی تبلیغاتی اش همراه اوست. چه چیزی از این بهتر برای تبلیغات یک سازمان؟

جا کلیدی تبلیغاتی چه تاثیری در برندینگ دارد:

این محصول به دلایل بسیار زیادی در استراتژی تبلیغات کسب  و کارها مهم می شود. در اینجا به چند مورد از دلایل بسیار زیاد اهمیت جاکلیدی و کاربردش برای تبلیغات می پردازیم.

ارزان بودن: یکی از دلایلی که یک جاکلیدی را محصولی مهم برای تبلیغات سازمان ها و ارگان ها مختلف می کند این مساله است که جا کلیدی محصولی ارزان است. تقریبا در بین هدایای تبلیغاتی اگر ارزان ترین نباشد یکی از ارزان ترین محصولات است. در نتیجه بودجه‌ی زیادی نیز از سازمان نمی گیرد و می تواند به تعداد بسیار بالا سفارش داده شود تا نتیجه‌ی لازم را برای تبلیغات سازمان ایجاد کند.از جمله محصولات ارزان می توان آفتابگیر تبلیغاتی اشاره کرد.

تنوع و خلاقیت در طرح: در جاکلیدی تبلیغاتی این امکان وجود دارد که تنوع زیادی در طرح و شکل و رنگ محصول وجود داشته باشد و این امکان بسیار خوبی برای خلاقیت و ابتکار در جاکلیدی تبلیغاتی است. یک سازمان می تواند با توجه به سلایق و علایق مخاطبانش جاکلیدی تبلیغاتی مخصوص خود را طراحی کند و در مناسبت ها و جشنواره های مختلف به مخاطبان و مشتریان خود هدیه دهد.

استفاده از جنس های مختلف: جا کلیدی می تواند با استفاده از جنس های مختلف طراحی و چاپ شود. مثلا می تواند جاکلیدی چرمی باشد یا جاکلیدی فلزی، چوبی، یا ترکیبی از چند جنس. این گستردگی کمک می کند که سازمان ها دستشان برای طراحی مخصوص جاکلیدی تبلیغاتی باز باشد و بتوانند هر طراحی که می خواهند را با توجه به جنس جاکلیدی مدنظر خود انجام دهند و به چاپ برسانند.

تنوع مخاطب و مشتری: جاکلیدی تبلیغاتی تنها برای دسته ای از افراد مناسب نیست یا اینطور می توان گفت که همه‌ی افراد می توانند از جاکلیدی تبلیغاتی استفاده کنند و هیچ محدودیتی در استفاده برای اشخاص وجود ندارد. هر کس در هر طبقه‌ی اجتماعی می تواند از جاکلیدی استفده کند، چرا که جاکلیدی تبلیغاتی ابزاری مهم برای هر شخصی است که کلیدهای مختلف دارد و با توجه به همین مساله یک سازمان می تواند گروه های مختلفی را به عنوان هدف اصلی تبلیغات خود قرار دهد و به صورت انبوه جاکلیدی تبلیغاتی سفارش دهد. و به طیف گسترده ای از مخاطب هدیه دهد.

دوام و ماندگاری بالا: جاکلیدی هم مانند جاکارتی تبلیغاتی دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و مخصوص زمان خاصی نیست. بخاطر همین مساله مخاطب می تواند تا سالیان سال از آن استفاده کند. به شرط این مساله که در هنگام تولید به کیفیت آن دقت شده باشد. این مساله نیز موضوع مهمی برای تبلیغات محسوب می شود چرا که این محصول پتانسیل این را دارد که تا سال ها کنار مخاطب قرار گیردو در تمام این مدت اسم و نام برند همراه او باشد.

جاکلیدی محصولی مهم در پکیج های هدیه تبلیغاتی:

حال که توضیح دادیم جاکلیدی تبلیغاتی چست و از ویژگی های آن نیز صحبت کردیم لازم است که در ارتباط با این نکته نیز صحبت کنیم که جاکلیدی محصولی بسیار مهم در ست های هدیه سازمانی می باشد. جاکلیدی تبلیغاتی تقریبا در تمام ست های مدیریت و اداری به عنوان محصولی مهم قرار دارد. به هیچ عنوان نمی توان به مدیر یا سرپرست کارمندان یک اداره فقط یک جاکلیدی هدیه داد. جاکلیدی عموما در پک های هدیه لوکس تر و شیک به نظر می رسد. اساسا جاکلیدی تبلیغاتی هدیه ای خاص به حساب نمی آید و بیشتر مانند بروشور و خودکار در هنگام جشنواره ها و مراسمات مختلف می توان از آن به عنوان هدیه ای مناسب برای همه افراد استفاده کرد. برای هدیه‌ی خاص بهتر است که جاکلیدی در کنار محصولات دیگری مانند سررسید و روان نویس یا تقویم های مختلف قرار بگیرد و به عنوان ست اداری هدیه داده بشود تا تاثیر گذاری بالاتری نیز داشته باشد. البته می توان جاکلیدی را در حالت های مختلفی نیز تولید کرد که خاص تر و خلاقانه تر به نظر برسد. مثلا بعضی جاکلیدی ها چراغ قوه دارند یا به آن ها در واکن وصل است یا شی‌ یا عروسکی به آن ها وصل است. بستگی دارد که هدف یا استراتژی هر سازمانی دقیقا چیست تا نسبت به آن جاکلیدی مخصوص به خودش را سفارش دهد. اما به هرحال همچنان با تمام این ابتکارات جاکلیدی به تنهایی هدیه ای مناسب برای یک مدیر نمی باشد. ولی در پکیج های مختلف هدیه ای بسیار مناسب شیک و لوکس به نظر می رسد.

نتیجه گیری:

با توجه به این مساله که کارکرد جاکلیدی چیست می توان گفت که جاکلیدی در شکل و فرم و ظاهر خود انواع مختلفی دارد. در نتیجه محصولی بسیار مناسب برای تمام اقشار جامعه می باشد. می توان در سفارش و تولید و چاپ جاکلیدی تبلیغاتی خلاق و مبتکر بود و بهترین بازدهی و تاثیر گذاری را از آن دریافت کرد. اما همه‌ی این مسائل به این موضوع برمی گردد که سازمان مربوطه برای تبلیغات خود مشتری ها و مخاطب های خود را بشناسد و نسبت به آن ها برای طراحی و چاپ جاکلیدی تبلیغاتی اقدام کند.

لینک مرجع https://jopenza.net/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yZQz
نظرتان را بنویسید