زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ ، نتایج اولیه این مرحله از آزمون سراسری در دهه اول مرداد روز یکشنبه 10 مرداد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org در اختیار تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری 1401 ثبت نام کردند، گرفت.

 

 

سازمان سنجش پس از برگزاری کنکور ۱۴۰۱، به بررسی پاسخنامه های داوطلبان این آزمون پرداخته و نتایج اولیه را در قالب یک کارنامه برای تمامی داوطلبان متقاضی دانشگاه های سراسری و آزاد بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org منتشر نموده است.

تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری 1401، ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حضور داشتند، می بایست جهت اطلاع از وضعیت علمی ، رتبه و تراز خود کارنامه اولیه کنکور سراسری را دریافت نمایند. زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ وضعیت مجاز بودن داوطلب جهت انتخاب رشته محل های روزانه و غیر روزانه (نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد) مشخص شده و امکان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را برای داوطلبان فراهم می کند. 

اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1401، یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان کنکور سراسری می باشد. در این مقاله به منظور رفاه حال این داوطلبان به بررسی زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ پرداخته شده است. با ما همراه باشید!

 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401

با ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با هم، نتایج این این آزمون بطور همزمان و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 و انتشار کارنامه اولیه این آزمون، وضعیت علمی داوطلب که شامل درصد اکتسابی در هر درس، رتبه در سهمیه هر زیر گروه، نمره کل و همچنین دوره یا دوره هایی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری و یا دانشگاه آزاد شده است، مشخص می گردد.

 

نتایج اولیه کنکور سراسری هر سال دهه اول مرداد ماه اعلام می شود امسال نیز پیش بینی می شود همانند سال گذشته نتایج اولیه در مرداد ماه اعلام شود. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا به محض اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ مطلع گردید.

 

 

نتایج اولیه کنکور سراسری 1401، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری برای دریافت مجاز بودن خود برای انتخاب رشته می بایست راهنمای جامع اعلام نتایج اولیه را مطالعه کنند و از وضعیت خود باخبر شوند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

 

 

مشاوره اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد هستند، بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی مربوطه می توانند نسبت به درج کد رشته محل های مورد علاقه خود در فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

 

تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند، می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور، رشته های انتخابی خود را حدس بزنند. این نرم افزار با استفاده از داده های رتبه، تراز و نمره کارنامه رشته های انتخابی را به داوطلب نشان می دهد.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 

 

به داوطلبان توصیه می شود که قبل از اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته خود، از نرم افزار انتخاب رشته مجازی هیوا استفاده نمایند و در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص کارنامه اولیه کنکور سراسری و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط باشند.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه کنکور سراسری چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ این نتایج احتمالا دهه اول مرداد ماه اعلام می شود که زمان دقیق آن در این مقاله گفته شده است.



 

2- ✔️ نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد به چه نحوی منتشر می شود؟

✔️ نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد به صورت یک پارچه و همزمان با نتایج کنکور سراسری اعلام می گردد البته توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ همزمان با انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟

✔️ مطابق متن مقاله در این مرحله رتبه ، تراز اکتسابی و وضعیت مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه و غیر روزانه داوطلبان مشخص می شود، برای مطالعه جزئیات بیشتر می توانید به متن مقاله مراجعه کنید.

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/61gL
نظرتان را بنویسید