زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سازمان سنجش حدودا یک ماه بعد از برگزاری کنکور سراسری 1401 اقدام به انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ می کند و وضعیت هر یک از داوطلبان را بعد از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور جهت انتخاب رشته در دوره های روزانه، شبانه و دوره های (شهریه پرداز) مشخص می نماید.

 

 

سازمان سنجش بعد از برگزاری کنکور سراسری 1401 به بررسی پاسخنامه تمامی داوطلبان می پردازد و نتایج اولیه این آزمون را در قالب کارنامه برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد بر روی سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند.

از این رو تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری ۱۴۰۱ ثبت نام و در جلسه آزمون حضور داشتند، می بایست برای اطلاع از وضعیت خود جهت انجام انتخاب رشته، کارنامه اولیه کنکور سراسری را دریافت نمایند. حال سوال پر تکرار بین داوطلبان حاضر در جلسه آزمون این است که نتایج کنکور 1401 چه زمانی اعلام می شود؟

با توجه به اهمیت اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای داوطلبان کنکوری در ادامه این مقاله به بررسی تاریخ دقیق اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه کنکور 1401 پرداخته شده است.

 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

نتایج اولیه کنکور سراسری معمولا در مرداد ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org در اختیار متقاضیان این آزمون قرار می گیرد. مجری برگزاری کنکور سراسری سازمان سنجش می باشد به همین خاطر تمامی مراحل (ثبت نام، برگزاری، اعلام نتایج) از طریق این سازمان انجام می شود. لذا داوطلبان برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشند.

 

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش اعلام می شود. سال گذشته این نتایج اولیه در مرداد ماه اعلام شد، لذا پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جزئیات مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 عضو کانال تلگرام و اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید. 

 

 

نتایج اولیه کنکور 1401، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان می توانند از طریق مقاله زیر به زمان دقیق اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در سال تحصیلی 1401 اشراف داشته و از نحوه دریافت نتایج کنکور مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401

 

 

مشاوره اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

پس از انتشار نتایج اولیه، بر اساس توضیحات کارنامه کنکور سراسری 1401 مشخص می شود که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور 1401 در دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، غیر انتفاعی، پیام نور و انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می باشد یا خیر. همچنین وضعیت علمی داوطلب همانند رتبه، تراز، درصد دروس و ... مشخص خواهد شد.

 

هر داوطلبی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری شده باشد، بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱، می تواند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته این آزمون در حداکثر 150 کد رشته محل اقدام کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

 

 

 

 

 

داوطلبان به منظور تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 می توانند از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرند. راه ارتباطی داوطلبان با مشاوران این مرکز، سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد.

 

در نظر داشته باشید مرکز مشاوره تحصیلی هیوا به منظور کمک به داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری، نرم افزار انتخاب رشته مجازی هیوا را بر اساس اطلاعات کارنامه های واقعی آزمون سال گذشته طراحی شده، ابزاری کمکی برای داوطلبان در این مرحله بوده و شانس قبولی آن ها را با کم ترین درصد خطا تخمین می زند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ این نتایج معمولا در مرداد ماه منتشر می شود که البته در این مقاله زمان دقیق انتشار نتایج اولیه کنکور اعلام شده است.



 

2- ✔️ کارنامه اولیه کنکور سراسری شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

✔️ مطابق متن مقاله شامل اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب، رتبه، تراز، میزان درصد دروس، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و... می باشد.



 

3- ✔️ برای مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 به چه اطلاعاتی نیاز است؟

✔️ اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، شماره داوطلبی) که توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qgLk
نظرتان را بنویسید