میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir

میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir، یکی از زیر مجموعه های سایت آموزش و پرورش استان اصفهان می باشد. این سامانه، امکان دسترسی به خدمات آموزش و پرورش استان اصفهان از جمله سامانه همگام، سامانه سناد، زائرسراهای مشهد و ... را برای کارکنان آموزش پرورش اصفهان فراهم نموده است.

 

آموزش و پرورش های استانی با هدف ارائه ساده تر خدمات به صورت الکترونیکی، اقدام به راه اندازی میز خدمت آموزش و پرورش استانی نموده اند. آموزش و پرورش استان اصفهان با هدف، ایجاد بسترهای مناسب جهت ارائه خدمات غیر حضوری به معلمان، مدارس و کارکنان مدارس، اقدام به راه اندازی میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir نموده است.

 

برای ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان کلیک کنید.

 

سایت میزخدمت آموزش و پرورش اصفهان

 

 

داوطلبان برای ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان کافی است به سایت service.isfedu.ir مراجعه کنند.

 

آن دسته از افرادی که قصد استفاده از هر یک از خدمات ارائه شده در بخش میز خدمت آموزش و پرورش را دارند، می بایست که با نحوه استفاده از میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir آشنایی داشته باشند و از خدماتی که در این سامانه به کاربران ارائه می شود، مطلع باشند.

 

معرفی میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir

آموزش و پرورش همواره برای ارائه خدمات خود به مدارس و معلمان، سعی در غیر حضوری کردن امور داشته است و به واسطه این موضوع، سامانه های مختلفی از جمله سامانه فیش حقوقی فرهنگیان و موارد مشابه از سوی آموزش و پرورش کشور ایران روی کار آمده اند تا کاربران بتوانند از هر یک از این سامانه استفاده کنند و نیاز به مراجعه حضوری افراد به آموزش و پرورش های استانی و کشوری کاهش پیدا کند.

 

میز خدمت آموزش و پرورش، یکی از خدمات ارائه شده از سوی آموزش و پرورش بوده و بدیهی است که هر یک از استان های کشور، دارای میز خدمت مختص به خودشان می باشند. آموزش و پرورش استان اصفهان با هدف ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به معلمان و مدارس، اقدام به راه اندازی میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان نموده است.

 

در میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir، امکانات و خدمات مختلفی از سوی آموزش و پرورش استان اصفهان به گروه های مختلف از جمله معلمان، کارکنان آموزش و پرورش، مدارس، دانش آموزان و والدین آن ها ارائه می کند. میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به فرهنگیان راه اندازی شده و در حال حاضر، از زیر سامانه های مختلفی تشکیل شده است.

 

آن دسته از افرادی که قصد استفاده از هر یک از خدمات ارائه شده در سایت میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان را دارند، می بایست که ابتدا به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir وارد شوند و سپس از طریق ورود به هر یک زیر سامانه ها و بخش های ارائه شده در این میز خدمت، از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی ارائه شده، استفاده کنند.

 

حتما بخوانید: سایت ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان

 

 

نحوه ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir

هدف اصلی راه اندازی شدن میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان، غیر حضوری کردن بسیاری از امور و یکپارچه سازی امور مربوط به آموزش و پرورش استان اصفهان بوده است. به همین منظور، میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش استان اصفهان دارای زیر سامانه ها و بخش های مختلفی بوده که لازم است کاربران برای استفاده از هر یک از بخش ها و خدمات ارائه شده در این سایت، ابتدا به میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان وارد شوند.

 

هر یک از افرادی که قصد استفاده از خدمات میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir را دارند، می بایست که ابتدا به این سایت وارد شوند تا بتوانند از هر یک از خدمات ارائه شده در این میز خدمت استفاده کنند. میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان، زیر مجموعه ای از سایت آموزش و پرورش اصفهان بوده و بدیهی است که استفاده از آن، برای بسیاری از کاربران امکان پذیر می باشد.

 

در صورتی که قصد استفاده از هر یک از خدمات ارائه شده در میز خدمت آموزش و پرورش استان تهران یا اصفهان service.isfedu.ir را دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و ابتدا به میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان وارد شوید.

 

  • ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «سایت آموزش و پرورش استان اصفهان» را جستجو کنید.
  • حال بر روی اولین سایت جستجو شده در گوگل با نام پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان کلیک نمایید تا به این سایت وارد شوید.

 

 

  • در حال حاضر، شما به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان وارد شده اید. به منظور ورود به بخش میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان، بر روی گزینه «میز خدمت» کلیک نمایید و سپس به سامانه جامع میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان وارد شوید.

 

 

  • در حال حاضر، شما به سامانه جامع میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان وارد شده اید و می توانید از هر یک از خدمات ارائه شده در این سامانه استفاده کنید.

 

 

سامانه ثبت نام متقاضیان شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان نیز بصورت مجزا طراحی و معرفی شده است. داوطلبان برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت باید به سایت ltms.medu.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: ltms.medu.ir

 

 

 

 

امکانات میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir

میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به کارمندان آموزش و پرورش، معلمان و دیگر گروه های دانش آموزی و اداری، راه اندازی شده است و بدیهی است که هر یک از این امکانات و خدمات به گروه خاصی ارائه می شوند. از جمله امکانات مهم ارائه شده در میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir، شامل موارد زیر می باشند.

 

رزرو زائرسراهای مشهد

 

آموزش و پرورش استان اصفهان به منظور رفاه حال معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، امکان رزرو زائرسراهای مشهد را برای کارکنان آموزش و پرورش اصفهان فراهم نموده است. آن دسته از افرادی که قصد رزرو زائرسراهای مشهد را دارند، می توانند به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir وارد شوند و از طریق این سایت، به بخش رزرو زائرسراهای مشهد مراجعه کنند. امکان رزرو اینترنتی زائرسراهای مشهد از طریق این بخش، فقط برای کارکنان آموزش و پرورش استان اصفهان فراهم شده است.

 

رزرو ویلاهای چادگان

 

یکی از خدمات ارائه شده از سوی وزارت آموزش و پرورش اصفهان، امکان رزرو ویلاهای چادگان به صورت اینترنتی است. آن دسته از افرادی که جزء کارکنان آموزش و پرورش استان اصفهان می باشند و به عنوان معلم در آموزش و پرورش اصفهان فعالیت می کنند، می توانند برای رزرو ویلاهای چادگان به سایت میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان وارد شوند و از طریق این سایت و ورود به بخش رزرو ویلاهای چادگان، ویلای مد نظر خود را رزرو کنند.

 

حتما بخوانید: سامانه نظارت آموزش و پرورش

 

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

 

بازنشستگان آموزش و پرورش استان اصفهان، می توانند برای دریافت فیش حقوقی خودشان به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان در میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان وارد شوند و از طریق این سامانه، اقدام به دریافت فیش حقوقی کنند.

 

فیش حقوقی بازنشستگان به صورت اینترنتی قابل دریافت بوده و لازم است که بازنشستگان برای دریافت این فیش حقوقی، یک سری اطلاعات خاص مانند شماره دفتر کل و ... را وارد نمایند تا در نهایت بتوانند فیش حقوقی خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری دریافت کنند.

 

نام نویسی دانش آموزان

 

چند سالی است که روند ثبت نام و نام نویسی دانش آموزان، باید توسط مدیر مدرسه در سامانه ای به نام سامانه سناد ثبت شود. در میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیران و یا کارکنان مدارس می توانند به بخش نام نویسی دانش آموزان دسترسی داشته باشند و اطلاعات هر یک از دانش آموزان را در سامانه سناد ثبت کنند.

 

نقل و انتقالات خارج از استان

 

آن دسته از معلمان و کارکنان آموزش و پرورشی که قصد دریافت نقل و انتقالی از آموزش و پرورش استان اصفهان را دارند، می توانند برای گرفتن انتقالی به این بخش مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت کنند.

 

حتما بخوانید: نقل و انتقالات فرهنگیان 1400 - 1401

 

 

 

اطلاعات لازم برای ورود به میز خدمت آموزش پرورش اصفهان service.isfedu.ir

یکی از ابهاماتی که برای بسیاری از معلمان و داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای استفاده از خدمات میز خدمت آموزش و پرورش پیش می آید، این است که اطلاعات مورد نیاز برای ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان چیست؟ به طور کلی، سامانه جامع میز خدمت آموزش و پرورش، دارای بخش های متنوعی بوده که ورود به هر یک از این بخش برای گروه های خاصی امکان پذیر است.

 

در واقع، ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir، برای عموم مردم امکان پذیر است؛ اما لازم است که افراد برای ورود به هر یک از بخش های میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاعات خاصی را در دست داشته باشند.

 

عمدتا برای ورود به سامانه های میز خدمت آموزش و پرورش استان اصفهان برای استفاده از هر یک از خدمات میز خدمت آموزش و پرورش، نیاز به نام کاربری و رمز عبور سامانه همگام می باشد؛ چرا که اطلاعات معلمان، دانش آموزان و بسیاری از کارکنان آموزش و پرورش بر اساس اطلاعات همگام ذخیره می شوند.

 

لذا کاربران می توانند با کد ملی و رمز عبور همگام، به سامانه میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان وارد شوند و از هر یک از خدمات ارائه شده در میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir استفاده کنند. در غیر این صورت نیاز به وارد کردن اطلاعات خاصی بوده که بر اساس نوع خدمت مورد نظر، از اداره آموزش و پرورش استانی قابل دریافت می باشد. 

در ادامه بخوانید: سیستم جامع مالی آموزش و پرورش

 

اگر پس از مطالعه مقاله میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان سوالی در خصوص نحوه ورود به این سامانه و یا امکانات ارائه شده این سایت دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چگونه می توان وارد میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان شد؟

✔️ داوطلبان برای ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان باید وارد سایت service.isfedu.ir شوند که لینک ورود به سایت در این مقاله نیز ارائه شده است.



 

2- ✔️ میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان چه کاربردهایی دارد؟

✔️ میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان به منظور ثبت درخواست های انتقالی، مشاهده فیش حقوقی و سایر امکانات ارائه شده در این مقاله استفاده می شود.



 

3- ✔️ چه اطلاعاتی برای ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان لازم است؟

✔️ فرهنگیان برای ورود به میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان به نام کاربری و رمز عبور همگام نیاز دارند که جزئیات آن در مقاله ارائه شده است.

منبع : میز خدمت آموزش و پرورش اصفهان service.isfedu.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DG6B
نظرتان را بنویسید