نکات مهم قبل از خرید چیلر

نکات مهم قبل از خرید چیلر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد رضا علی رضایی

رسیدیم به یک مقاله خیلی جذاب و مفید برای علاقه مندان به سیستم تهویه مطبوع چیلر، این روز ها چیلر یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های تهویه مطبوع است. با توجه به استفاده خیلی زیاد از این سیستم تصمیم گرفتیم تا مقاله ای را منتشر کنیم تا شما عزیزان قبل از خرید چیلر بتوانید اطلاعات خوبی را کسب کرده باشید. در مقاله های قبلی ای که در لینک پین منتشر کردیم در رابطه با چیلر باهم دیگه صحبت کردیم. اما در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که شما عزیزان باید قبل از خرید چیلر حتما به آن توجه کنید.

نکات طلائی خرید چیلر:

در مقاله قبلی ای که در لینک پین منتشر کردیم در رابطه با اینکه چیلر چیست و چه وظیفه ای در دنیای سیستم های تهویه مطبوع دارد صحبت کردیم در این مقاله ما صرفا به یک سری نکات تجربی و علمی می پردازیم که بتوانید قبل از خرید به آن توجه کنید. یکی از اصلی ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که خیلی بهتره خرید به صورت حضوری انجام شود تا بخواید از فروشگاه اینترنتی های موجود خرید کنید، چرا که شما وقتی حضوری به یک فروشگاه یا دفترفروش یک شرکت مراجعه می کنید می توانید مشاوره رایگان بگیرید و با خیال راحت این محصول را تهیه کنید.

ولی وقتی به صورت اینترنتی قصد خرید چیلر را داشته باشید دیگر نمی توانید به راحتی این مشاوره رایگان را در اختیار داشته باشید، هر چند که فروشگاه اینترنتی ها به صورت اینترنتی هم مشاوره به شما عزیزان می دهند ولی خب خرید حضوری در صنعت تهویه مطبوع حداقل تا به امروز بهتر از خرید اینترنتی بوده.

قیمت چیلر:

سیستم های تهویه مطبوع حالا چه چیلر یا هر دستگاه دیگری، همانطور که تنوع خوبی دارند هماطنور هم همگی از چند شرکت یا چندین شرکت هستند که خیلی زیاد نیستند، این موضوع هم برای مایی که خریدار هستیم خوب است هم بد، چرا که به راحتی می توان استعلام قیمت چیلر را از شرکت های دیگر یا برند های دیگر گرفت که یک موقع گران تر از قیمت موجود دیگر شرکت ها تهیه نکنیم. البته که برخی از شرکت ها با توجه به خدماتی که خودشان ارائه می کنند به شما شاید مقداری قیمت دستگاه هایشان بیشتر باشد، اما اگر خدمات خوبی باشد ارزش دارد.

کدام چیلر برای ما کاربردی تر است؟

خب بین چیلر هایی که وجود دارد از قدیم به همین شکل بوده که خریداران بین چیلر جذبی و چیلر تراکمی همیشه تعلل داشتند و نمی دانستند که کدام را برای پروژه خود تهیه کنند. همیشه در اکثر مقالات تهویه هورسان گفتیم که این موضوع را بهتر است که به دست متخصص بسپارید تا بتواند شما را از سردرگمی این موضوع در بیارد. چرا که متخصصین، مهندسین و مشاورین صنعت تهویه مطبوع نسبت به پروژه شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می کنند. البته که شما می توانید اطلاعات کسب کنید که مکمل مشاوره شما شود، ما در تهویه هورسان مقاله ای با عنوان نکات مهم قبل از خرید چیلر منتشر کردیم که اطلاعات مفیدی را می توانید از آن برای خرید چیلر بدست آورید.

پشتیبانی و خدمات شرکت:

یکی از مواردی که می تواند خیلی بیشتر از هر مورد دیگری به شما برای داشتن و یا خرید چیلر کمک کند خدمات پس از فروش شرکت مورد نظر است. درسته که خدمات پس از فروش برای بعد از خرید است اما شما قبل از خرید چیلر باید به آن فکر کنید و آن را در نظر بگیرید. همیشه تا قبل از خرید همچی توسط مشاورین فروش خوب است اما شرکت هایی هستند که پس از فروش دیگر مشتری را فراموش می کنند که این می تواند خیلی بد باشد. چرا که چیلر ها در شرایط مختلف نیاز به سرویس های مختلفی دارند و اگر شرکت پاسخگوی شما نباشد می تواند به پروژه شما آسیب بزند.

نتیجه گیری:

توجه داشته باشید که از هر جایی خرید چیلر خود را انجام ندهید، بهتر است اول خیلی کامل تحقیق کنید تا متوجه شوید شرکتی که مد نظرتون است شرکتی است که بتوانید به آن اعتماد کنید یا نه. پس بدون تحقیق و مطالعه اقدام به خرید سیستم های تهویه مطبوع نکنید.

نظرتان را بنویسید