زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان برگزاری آزمون فراگیر معمولا پس از گذراندن یک ترم تحصیلی در بهمن ماه و مطالعه منابع امتحانی معرفی شده در همان ترم است. متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 با مطالعه منابع آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب می کنند.




سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 از علاقه مندان به شرکت در این آزمون ثبت نام بعمل آورده و مقدمات لازم برای ایجاد رقابتی سالم را فراهم می کند. کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل فرم اینترنتی تا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401​ فرصت خواهند داشت به مطالعه منابع رشته امتحانی مورد علاقه خود پرداخته و آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب نمایند.

با توجه به این که منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همان دروس ترم اول رشته امتحانی داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد بوده و توسط سازمان سنجش منتشر می شود طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. متقاضیان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 از منابع مربوط به رشته امتحانی خود مطلع شده و در فاصله زمان ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به مطالعه و بررسی این منابع بپردازند .

به دلیل کوتاه بودن این بازه زمانی به متقاضیان توصیه می کنیم حتما از برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای استفاده نمایند. ما نیز به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 به نگارش این مقاله پرداخته ایم. 



زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401
سال گذشته آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اواسط بهمن ماه برگزار شد. اما امسال بر اساس خبری که از سایت خبرگزاری دانشگاه پیام نور منتشر شده، احتمالا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در صورت برگزاری این آزمون اعلام گردد.



زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به دلیل لغو آن از سال 1400 اعلام می گردد.



با این حال به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه های سازمان سنجش به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق این فرایند مطلع شوند.



طی اخبار منتشر شده در سایت های خبری احتمال برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر 1400 وجود دارد. در نشستی که در این خصوص برگزار شده بود، با اشاره به بررسی طرح آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور، کلیات این طرح تصویب شد و قرار گشت برای بررسی بیشتر به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.



بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 1400



به همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 از ملزومات شرکت در این آزمون می باشد که چند روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1400 منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org قرار می گیرد.





به محض اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 این مقاله بروز می شود.



بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر









به داوطلبان توصیه می شود قبل از اقدام به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیا نور منابع صادر شده از سوی سازمان سنجش را مطالعه و سپس با آمادگی لازم در جلسه آزمون حضور بعمل بیاورند. متقاضیان این آزمون می توانند از طریق لینک منابع کنکور کارشناسی ارشد آنها را مشاهده کنند.



کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز به منظور افزایش آمادگی داوطلبان تا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401 راهکارهای مناسبی ارائه داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.



در ادامه بخوانید: منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر 1400









سوالات متداول


1-  داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401 باید چه منابعی را مطالعه کنند ؟
 مطابق متن مقاله منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر شده و شامل دروس ترم یک مقطع کارشناسی ارشد می باشد .




2-  مدارک مورد نیاز برای حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 شامل چه مواردی است ؟
 مطابق متن مقاله کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ملزومات این آزمون می باشد .




3-  آیا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401 مشخص شده است ؟
 خیر ، زمان پیش بینی شده برای این آزمون اواخر آذر ماه می باشد که تاریخ دقیق آن در مقاله بروزرسانی خواهد شد .

منبع : زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yVDP
نظرتان را بنویسید