زمان کنکور کاردانی فنی حرفه ای

زمان کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متفاضی نام نویسی و پذیرش در رشته های با آزمون مقطع کاردانی فنی حرفه ای هستند باید پس از ثبت نام و انتخاب رشته محل های مورد نظر ، برای آزمون ورودی این مقطع آماده شوند . کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 در تاریخ 14 شهریور ماه برگزار خواهد شد .

کنکور کاردانی هر ساله به منظور پذیرش علاقه مندان به تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای برگزار می شود . پذیرش رشته های ارائه شده این مقطع به دو صورت بدون آزمون و با آزمون انجام می شود . فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که واجد شرایط پذیرش این مقطع هستند می توانند در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنند .

پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای 99 بر اساس سوابق تحصیلی و پذیرش رشته های با آزمون بر اساس نمره و رتبه داوطلبان انجام می شود . بنابراین داوطلبان متقاضی رشته های با آزمون می بایست با اطلاع از زمان دقیق برگزاری کنکور کاردانی ، برنامه مطالعه خود را تعیین و برای شرکت در آزمون آماده شوند . از این رو به منظور آگاه سازی داوطلبان ، در ادامه این مقاله زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 را ارائه داده ایم .


زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای هر ساله زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود . معمولا در هر دوره از پذیرش کاردانی پیوسته سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری این آزمون جزئیات پذیرش این مقطع را تعیین کرده و به متقاضیان اعلام می کنند . داوطلبان رشته های بدون آزمون دقت داشته باشند که برای پذیرش نیازی به حضور در جلسه آزمون کاردانی ندارند .



طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، این آزمون در تاریخ 14 شهریور ماه برگزار خواهد شد . یادآور می شویم که پیش از این قرار بر این بود که کنکور کاردانی 99 در تاریخ 3 مرداد ماه برگزار شود که بدلیل تغییرات تقویم برگزاری آزمون ها به تعویق افتاده و به 14 شهریور موکول شده است .



کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، جمعه 14 اردیبهشت برگزار خواهد شد



داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از آخرین اخبار کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا عضو شوند . خاطر نشان می شود داوطلبان باید چند روز پیش از برگزاری ازمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و همراه داشته باشند .


اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، سوالی درباره تاریخ ثبت نام این آزمون دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

لازم به ذکر است ثبت نام و پذیرش تمامی رشته های کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون انجام می شود . بنابراین به داوطلبان توصیه می شود علاوه بر کنکور کاردانی برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه ازاد نیز ثبت نام کنند .


سوالات متداول

1- کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه زمانی برگزار خواهد شد ؟
زمان برگزاری این آزمون از سوی سازمان سنجش تعیین شده و به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- آیا داوطلبان رشته های بر اساس سوابق تحصیلی هم نیاز به حضور در جلسه آزمون را دارند ؟
خیر . همانطور که در این مقاله اشاره شده است این دسته از داوطلبان نیازی به حضور در جلسه آزمون را ندارند .

3- چه زمانی باید کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی را دریافت کرد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده داوطلبان باید چند روز پیش از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .

منبع : زمان کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/j4yy
نظرتان را بنویسید