تعیین تکلیف شهریه مدارس غیردولتی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌ های مردمی با صدور بخشنامه‌ای به استان ‌ها شهریه مدارس غیر دولتی در ایام کنونی را تعیین تکلیف کرد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی براساس مصوبه قطعی و لازم الاجرای هفتاد و دومین جلسه شورای سیاستگذاری ، برنامه ریزی و نظارت مرکزی به تاریخ اول اردیبهشت ماه سال 99 ، شهریه مدارس غیر دولتی ، در شرایط فعلی را تعیین تکلیف و به استان‌ ها ابلاغ کرد لذا این مصوبه که به تایید وزیر آموزش و پرورش نیز رسیده است لازم الاجراست .

براین اساس ؛ با توجه به آثار منفی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا ، و همچنین با نظر به ضرورت حمایت از حقوق موسسان مدارس مذکور و تضمین حقوق مردم و جامعه مقرر شد ؛ مدارس غیردولتی بر اساس مصوبه سال تحصیلی 99-98 و با توجه به خدمات آموزشی و پرورشی ارائه شده مجاز به دریافت کامل شهریه باشند و بر اساس آن عمل کنند .

براساس این گزارش ؛ مدارس مذکور به لحاظ عدم ارائه خدمات و فعالیت‌های فوق برنامه‌های غیرآموزشی از قبیل ؛ سرویس ایاب و ذهاب ، غذا ، اردوهای دانش آموزی ، سالن ورزشی ، استخر ، المپیادها و ... پس از تعطیلات کرونایی مکلفند نسبت به مسترد نمودن هزینه‌های دریافتی از اولیا اقدام و رسید بانکی را در اسناد مالی مدرسه درج کنند و یا با رضایت اولیا مبالغ مذکور را بابت شهریه سال جدید تحصیلی دانش آموز به حساب مدرسه واریز کنند .

شایان ذکراست ، شورای نظارت استان‌ها مسئول نظارت بر حسن اجرای این مصوبه می‌باشد .
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g4vr
نظرتان را بنویسید