سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی sanjesh.org

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با وجود تغییر روند ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری از نیمسال دوم سال گذشته ، سایت ثبت نام رشته های بدون کنکور از جمله دانشگاه غیرانتفاعی تغییر نکرده و لینک ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه در سایت سازمان سنجش فعال است . در این مقاله به ارائه لینک و معرفی سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 پرداخته ایم .

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های صاحب نام در زمینه جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی است . از بهمن سال 97 طبق مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش و اجرایی شدن این مصوبه توسط سازمان سنجش ، قرار بر این شد ثبت نام رشته های بدون آزمون سراسری از جمله دانشگاه غیرانتفاعی به صورت مستقل صورت پذیرد . بر این اساس ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی همزمان با سایر دانشگاه های سراسری برای مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می شود .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 99 ، از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود . متقاضیان ثبت نام رشته های بدون آزمون غیر انتفاعی می بایست در زمان مقرر با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند . در این ادامه این مقاله لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 را ارائه داده ایم .



لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 99
طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال اول تحصیلی سال 99 یعنی ورودی مهر به صورت اینترنتی می باشد . داوطلبان جهت انجام فرایند ثبت نام ( دانلود دفترچه بدون کنکور غیرانتفاعی مهر 99 ، ثبت اطلاعات درخواستی ، انتخاب رشته و ارسال مدارک به سایت سنجش ) لازم است به سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی مهر 99 به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند . داوطلبان در این سایت قادر خواهند بود حداکثر 100 رشته محل را انتخاب نمایند .



 پس از آغاز نام نویسی دانشگاه غیر انتفاعی مهر 99 ، لینک ثبت نام فعال خواهد شد 

با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا از آخرین اخبار دانشگاه های بدون آزمون مطلع شوید . در ضمن از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می توانید سوالات خود را در زمینه دانشگاه های بدون کنکور با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در میان بگذارید و ابهامات خود را برطرف کنید . 

سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی از چه سایتی انجام می شود ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که لینک ثبت نام در این مقاله نیز گذاشته می شود .

2- لینک ثبت نام ورودی مهر دانشگاه غیر انتفاعی چه زمانی فعال می شود ؟
لینک ثبت نام این دانشگاه حدودا اواخر اسفند فعال می شود ، که به محض انتشار زمان دقیق و فعال شدن لینک ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

3- آدرس دقیق سایت ثبت نام بدون کنکوردانشگاه غیر انتفاعی به چه صورتی است ؟
سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org که به محض آغاز نا نویسی این دانشگاه ها ، لینک ثبت نام در این سایت فعال می شود .

منبع : سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0z45
نظرتان را بنویسید