آشنایی با دنیای دوچرخه های برقی

آشنایی با دنیای دوچرخه های برقی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
افروز
دوچرخه برقی ، دوچرخه شارژی ، دوچرخه تاشو

همه و همه اصطلاحاتی است که در چند سال اخیر و به ویژه از سال 2015، طبق آمارهای گوگل ترند، روز به روز بیش تر به گوش خورد و تمایلات مردم نسبت به آن ها زیاد و زیادتر شد.

دوچرخه برقی در واقع با پیشرفت های حرفه ای تکنولوژی باتری های لیتیومی توانست جای بسیار بزرگی از بازار انواع دوچرخه را در بازار کشورهای پیشرفته مانند چین، استرالیا و بسیاری از کشور های اروپایی اشغال نماید؛ به گونه ای که امروزه مدل های مختلف این دوچرخه ها و نیز قطعات آن ها به راحتی در بسیاری از کشورها، از جمله ایران، یافت می شود. البته، به دلیل ارزش بالای یک دوچرخه برقی ، مسئله ی گارانتی نیز از مواردی است که در هنگام خرید حتما باید مد نظر قرار داد.

تفاوت این دوچرخه برقی ها با سایر دوچرخه های معمولی در باتری لیتیومی بادوام، دستگیره های اعمال نیرو (گاز)، کروز کنترل و موتور براشلس موجود در چرخ عقبی یا جلویی آنهاست.

مزیت های دوچرخه برقی ها را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

1- تنوع بالا از نظر تاشو بودن یا نبودن، طراحی های مدرن کلاسیک ، مدرن اسپورت و با ابعاد مختلف.

2-قابلیت پیمایش بالا (60 کیلومتر با هر بار شارژ)

3-باتری های با دوام و عمر بالا که برای حداقل 1500 بار (3.5 سال) شارژ طراحی شده اند.

4-قیمت بسیار مناسب به نسبت سایر دوچرخه های معمولی ، با وجود قابلیت های بی شمار دوچرخه برقی.

5-حرکت دوچرخه فقط با کمک دستگیره ی گاز به لطف قابلیت Power Assistance ، قابلیت حرکت تنها با پدال و نیز قابلیت حرکت به صورت ترکیبی از دو مکانیزم قبل و …..

(قابلیت Power Assistance در برخی مدل های دوچرخه برقی با دستگیره ی گاز همراه است و در برخی دیگر از مدل ها با وجود مجهز بودن به این آپشن، شما ملزم به پدال زدن هستید، ولی با شتاب و قدرتی فراتر از حالت عادی)
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4x8V
نظرتان را بنویسید