اعلام نتایج آزمون سمپاد

اعلام نتایج آزمون سمپاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان آزمون سمپاد 1400 - 1401 دوره های اول ( ششم به هفتم ) و دوم ( نهم به دهم ) متوسطه می توانند پس از حضور در آزمون جهت اطلاع از نتایج به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان sampad.medu.ir مراجعه کنند که به طور معمول جواب این آزمون پس از 4 تا 6 هفته اعلام می شود.



شرکت کنندگان در آزمون سمپاد سال 1400 - 1401 پایه های هفتم و دهم پس از گذراندن و حضور در جلسه آزمون، در انتظار اعلام نتایج و اطلاع از عملکرد خود در آزمون هستند تا در صورت قبولی بتوانند در مدارس خود ثبت نام نهایی کنند . 

با توجه به جزئیات اعلام شده در دفترچه ثبت نام ورودی مدارس سمپاد، دانش آموزانی که در پایه ششم و نهم برای ورود به این مدارس در آزمون مربوطه سال 1400-1401 شرکت کرده اند پس از گذراندن آزمون باید به صورت مجازی پیگیر نتیجه شوند.

به علت تاثیر مخرب اضطراب بر روی متقاضیان و فشار خانواده تا اعلام نتایج، جهت آگاهی بیشتر و بهتر این عزیزان در ادامه مقاله زمان اعلام نتایج آزمون هر دو دوره متوسطه و راهنمای تصویری چگونگی مشاهده اعلام نتایج ارائه شده است .



زمان اعلام نتایج آزمون سمپاد ششم به هفتم 1400 - 1401
دانش آموزانی که در آزمون سمپاد 1400 - 1401 ثبت نام کرده و حضور داشته اند، می توانند حدود یک ماه تا 6 هفته پس از سنجش در آزمون به سایت مرکزی استعداد های درخشان و یا سامانه همگام مراجعه کنند و نتایج را بررسی کنند.

با توجه به اینکه تا به امروز زمان دقیقی از تاریخ صدور نتایج از سوی سازمان مربوط اعلام نشده انتظار می رود مشابه سال های گذشته نتایج آزمون امسال نیز حدود 6 هفته پس از آزمون اعلام شود.



 نتایج پایه هفتم مدارس سمپاد به محض اعلام اطلاع رسانی خواهد شد . 



برای اطلاع از پاسخ آزمون سمپاد دوره اول متوسطه (پایه ششم به هفتم) 1400 - 1401 به دانش آموزان و داوطلبان این پایه توصیه می شود تا در کانال تلگرام هیوا عضو شده و از آخرین اخبار اعلام نتایج مدارس سمپاد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 اطلاع یابند . همچنین با اولین خبر دریافتی در مورد اعلام نتایج مدارس سمپاد از سایت sampad.medu.ir این مقاله بروز رسانی شده و لینک مشاهده نتایج در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت . 



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج تیزهوشان





زمان اعلام نتایج آزمون سمپاد نهم به دهم 1400 - 1401
تاکنون تاریخ دقیقی از زمان اعلام نتایج پایه دهم مدارس سمپاد اطلاع داده نشده است اما طبق تاریخ انتشار نتایج سال های اخیر احتمالا نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم 1400-1401 هم در همان تاریخ یعنی حدود 30 روز پس از آزمون در سایت sampad.medu.ir انتشار می یابد.

برای آگاهی و اطلاع از آخرین خبرها در کانال تلگرامی هیوا عضو شوید که لازم به ذکر است که مطالب سایت هم با اعلام خبر جدید به روز رسانی خواهد شد. 



 نتایج پایه دهم مدارس سمپاد به محض اعلام اطلاع رسانی خواهد شد . 





بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج تیزهوشان










نحوه مشاهده نتایج آزمون سمپاد 1400 - 1401
با توجه به مطالب ذکر شده در ابتدای مقاله، تمامی مراحل ورود به مدارس سمپاد به صورت مجازی و از طریق سامانه همگام و یا سایت مرکزی استعداد های درخشان انجام می شود .

دانش آموزان عزیزی که منتظر اعلام نتایج آزمون خود هستند تا از عملکرد خود در آزمون مطلع شوند، ما در دنباله این مقاله برای آگاهی بیشتر و سهولت در انجام صحیح مراحل ورود به سایت و اطلاع از نتایج آزمون به شرح نحوه مشاهده کارنامه آزمون تیزهوشان دوره های متوسطه  1400-1401 می پردازیم.

داوطلبان فقط با ورود به سایت  sampad.medu.ir و با وارد کردن کد ملی و رمز ورود سامانه همگام  در این سایت می توانند اقدام به اطلاع از نتایج آزمون کنند . به همین منظور ابتدای آدرس سایت سمپاد را در مورورگر خود وارد نموده تا وارد صفحه اصلی سایت شوید : 

1. پس از ورود به صفحه اول گزینه ورود را انتخاب نمایید :







2. در قسمت مشخص شده اطلاعات کد ملی و رمز همگام وارد شود .







3. در صورت قبولی این تصویر قابل مشاهده است:







4. در صورت عدم پذیرش و مشاهده کارنامه این تصویر مشاهده می شود:







5. دانش آموزانی که حین ثبت نام در اولویت های خود مدارس سمپاد را انتخاب نکرده اند این تصویر برای آن ها قابل مشاهده است:







این اطلاعات و راهنمای تصویری مربوط به سال اخیر می باشد با باز شدن سامانه و اطلاع به روز از نتایج آزمون سمپاد دوره متوسطه  1400-1401 در اولین فرصت این مقاله با تصاویر و اطلاعات جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.



حتما بخوانید: اعتراض به نتایج سمپاد







مشاوران هیوا برای ارائه راهنمایی در تمامی موارد مربوط در دسترس شما عزیزان هستند در صورت هر گونه مشکل و یا ابهام در نحوه اطلاع از نتایج آزمون سمپاد با مشاورین ما تماس بگیرید.




سوالات متداول


1- اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد چه زمانی است ؟
اعلام نتایج آزمون سمپاد معمولا 4 الی 6 هفته بعد از زمان برگزاری آزمون می باشد که به محض اعلام نتایج در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- اعلام نتایج آزمون سمپاد به چه صورتی می باشد ؟
نتایج به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام می شود که به محض اعلام لینک آن در مقاله قرار داده می شود .




3- کارنامه آزمون سمپاد چه زمانی منتشر می شود ؟
کارنامه آزمون مدتی پس از اعلام نتایج نهایی برای داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نشده اند صادر می شود که به محض انتشار در مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

منبع : اعلام نتایج آزمون سمپاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/R3Vw
نظرتان را بنویسید