زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه های غیرانتفاعی از سه طریق با آزمون کارشناسی ارشد ، استعداد درخشان و اخیرا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد 99 می نمایند . ثبت نام بدون آزمون استعداد درخشان ارشد تقریبا قبل از شروع سال تحصیلی جدید ، توسط هر دانشگاه اعلام می شود ، اما زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی پس از اعلام نتایج نهایی ارشد 99 و احتمالا در اوایل آبان ماه خواهد بود .




امروزه علاقه به ادامه تحصیل و شرکت در مقطع کارشناسی ارشد به علت پیدا کردن شغلی متناسب با رشته تحصیلی دانشجویان و همچنین بر اساس نیاز جامعه افزایش پیدا کرده است . متقاضیانی که در کنکور کارشناسی ارشد 99 شرکت نکرده و یا موفق به قبولی در آزمون نشده اند می توانند خود را برای ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 آماده کنند .

دانشگاه های غیرانتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که علاوه بر پذیرش دانشجو با کنکور ارشد ، اجازه پذیرش دانشجویانی که در کنکور ارشد شرکت نکرده اند را نیز دارند . ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی دارای محدوده زمانی خاصی است و به علت محدود بودن آن بر تمام متقاضیان لازم است از تاریخ دقیق شروع این فرآیند مطلع باشند . در ادامه مقاله برای آشنایی بیشتر داوطلبان به بررسی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی 99 می پردازیم .



زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی با سوابق تحصیلی 99
امسال اولین سالی است که موسسات غیرانتفاعی بر اساس پیشنهاد ستاد مدیریت مبارزه با کرونا تصمیم به پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد بر اساس معدل گرفته اند . بر این اساس متقاضیان دارای مدرک کارشناسی و یا بالاتر می توانند بدون شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 99 و بدون داشتن سهمیه استعداد درخشان در این فرآیند ثبت نام کنند .

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی 99 پس از اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد می باشد . از آنجایی که نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 تا مهر ماه اعلام می شود ، مدتی پس از آن احتمال انتشار اطلاعیه های پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای مقطع تحصیلات تکمیلی وجود خواهد داشت .



 زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی 99 به محض اعلام منتشر می شود .



برای دریافت اطلاعات بیشتر از پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی 99 می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید . همچنین امکان پیگیری اخبار و اطلاعیه های ارشد بدون کنکور با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا وجود دارد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی





زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی استعداد درخشان 99
تاریخ ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد استعداد درخشان غیرانتفاعی 99 توسط هر دانشگاه اعلام و جزئیات ثبت نام نظیر انواع رشته ها و تعداد ظرفیت پذیرش در هر کدام در سایت خود دانشگاه منتشر می شود . تقریبا زمان انتشار اطلاعیه های استعداد درخشان ارشد قبل از آغاز ترم تحصیلی جدید در شهریور ماه می باشد .



 زمان ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی 99 در سایت هر دانشگاه اعلام می شود .



همانطور که ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دارای شرایط و ضوابطی برای پذیرش داوطلبان است ، ثبت نام داوطلبان ارشد استعداد درخشان دانشگاه های غیر انتفاعی 99 نیز بر اساس شرایطی بوده که ثبت نام را برای متقاضیان محدود تر می کند . این شرایط توسط هر دانشگاه تعیین شده که در زیر به ارائه بخشی از آن ها می پردازیم .



 دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی که در 8 نیمسال فارغ التحصیل شده و پس از 6 نیمسال جزو 15 درصد برتر دانشجویان هم رشته ای و هم ورودی خود باشند .



 پذیرش بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یکبار امکان پذیر است .



 فراخوان استعداد درخشان ارشد برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی پیوسته می باشد .



 برخی از دانشگاه ها دارای مصاحبه علمی ، سیاسی و عقیدتی پیش از ثبت نام هستند .



حتما بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور









مشاوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99
داوطلبان کارشناسی ارشد توجه داشته باشند که اگر در انتخاب رشته ارشد 99 قبول نشده و یا در رشته ای پذیرفته شده که به آن علاقه ندارند می توانند منتظر تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد باشند . در دفترچه تکمیل ظرفیت 99 می توان رشته هایی که دارای ظرفیت خالی هست را مشاهده نمود و در صورت علاقه به انتخاب آن ها پرداخت .

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد ، اگر باز هم موفق به قبولی نشدید ، می توانید منتظر اطلاعیه های کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 دانشگاه های غیرانتفاعی و یا پیام نور مانده تا در رشته مورد نظر خود ثبت نام نمایید .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا با اطلاع از نحوه پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 سعی دارند داوطلبان ارشد را راهنمایی کرده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به سوالات آن ها در این باره پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور









سوالات متداول


1- زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در چه تاریخی است ؟
ثبت نام بدون کنکور ارشد بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های غیرانتفاعی پس از اعلام نتایج نهایی ارشد امکان پذیر خواهد بود که به محض اعلام ، متن مقاله بروزرسانی می شود .




2- ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد غیرانتفاعی در چه زمانی است ؟
دانشگاه های غیرانتفاعی در سایت خود زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور استعداد درخشان را اعلام می کنند که در متن مقاله به توضیح آن پرداخته شده است .




3- چه کسانی می توانند در کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنند ؟
بر اساس توضیحات متن مقاله متقاضیان دارای مدرک کارشناسی به بالا اجازه ثبت نام در ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را دارند .

منبع : زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ggVG
نظرتان را بنویسید