سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری sanjesh.org

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش و آموزش کشور مجری ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 می باشد . داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون وکالت موظف هستند برای ثبت نام ، خرید کارت اعتباری ، دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاع از نتایج آزمون وکالت دادگستری 99 وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوند .




آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری زیر نظر اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران ( اسکودا ) در سال 99 و به منظور جذب کارآموزان متقاضی اخذ پروانه وکالت برگزار می شود . داوطلبان واجد شرایط می توانند با اطلاع از قوانین ثبت نام و پذیرش آزمون سال جاری ، در آزمون وکالت سال 99 نام نویسی کرده و با طی مراحل گزینش پروانه فعالیت خود را دریافت کنند .

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 وظیفه اطلاع رسانی و نظارت بر فرآیند آزمون سال جاری را داشته و لذا داوطلبان از ثبت نام تا مشاهده نتایج پذیرش خود را می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام دهند .

لذا با استناد به موارد بالا و اهمیت آشنایی داوطلبان آزمون وکالت دادگستری 99 با سایت سازمان سنجش ، در ادامه این مقاله به تفکیک لینک سامانه ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری سال 99 را ارائه داده ایم .



سایت ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
 متقاضیان شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 موظف هستند که با اطلاع از شرایط شرکت و پذیرش در این آزمون ، تمامی مراحل تعیین شده برای نام نویسی در آزمون سال جاری را در زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری تکمیل کنند .



 لذا داوطلبان باید طبق تقویم اعلام شده از سوی سازمان سنجش ، در مهلت ارائه شده وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و با مطالعه دفترچه آزمون وکالت دادگستری و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت سال جاری ، مدارک و اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی اتحادیه کانون وکلای دادگستری ایران در خصوص آزمون وکالت سال 99 ، داوطلبان از تاریخ 6 لغایت 16 مهر برای نام نویسی در این آزمون فرصت دارند و لذا با استناد به مندرجات این اطلاعیه بدیهی است که لینک ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 از تاریخ 6 مهر در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد .



   

سامانه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 از تاریخ 6 مهر فعال می شود .



 خاطر نشان می شود به محض آغاز شدن مهلت ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، لینک ورود به سامانه ثبت نام در این مقاله نیز فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: راهنمای ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری





سایت اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
 اولین مرحله در قبولی آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری شرکت در جلسه آزمون کتبی و کسب حد نصاب لازم می باشد . داوطلبانی که موفق به ثبت نام به موقع در آزمون وکالت سال جاری شده اند باید با مطالعه منابع تعیین شده و آمادگی کامل در تاریخ تعیین شده در جلسه آزمون حاضر شوند .



 داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری سال 99 در جلسه امتحان حاضر باشند باید مدتی پس از برگزاری این آزمون ، نتیجه قبولی و یا عدم قبولی خود در پذیرش کارآموزان وکالت سال جاری را از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش مشاهده کنند .



 هنوز تاریخ دقیق برای اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری سال جاری اعلام نشده است اما طبق رویه سال های اخیر که نتایج معمولا در محدوده زمانی دی ماه اعلام شده است ، پیش بینی می شود لینک نتایج آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 نیز نیمه دی ماه در سایت sanjesh.org فعال شود .



   ​

سامانه اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 احتمالا دی ماه فعال می شود .



 خاطر نشان می شود به محض اعلام شدن نتایج داوطلبان آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 ، لینک ورود به سامانه مشاهده نتیجه آزمون در این مقاله نیز فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: صفر تا صد اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری









اگر پس از مطالعه جزئیات سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری sanjesh.org ، برای ثبت نام و یا مشاهده نتایج آزمون سال جاری سوالی دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ خود را از مشاوران این مرکز جویا شوید .

هم چنین مجددا به داوطلبان توصیه می شود که با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا ، از آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام و اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلای سال 99 مطلع شوند .












سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری از طریق کدام سایت انجام می شود ؟
ثبت نام این ازمون از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که به محض آغاز شدن مهلت نام نویسی آزمون سال جاری لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود .




2- آیا پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری نیز از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود ؟
بله ، همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری از طریق سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می شود .




3- نتایج آزمون وکالت دادگستری به چه صورتی اعلام می شود ؟
 نتایج آزمون وکالت دادگستری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود که به محض اعلام شدن نتایج لینک مشاهده جواب آزمون در این مقاله نیز فعال می شود .

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/06yy
نظرتان را بنویسید