ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در حین تکمیل فرآیند ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال 99 در بارگذاری مدارک مورد نیاز اشتباه کرده و یا برخی اطلاعات را ناقص وارد کرده اند می توانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش ، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند . ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون وکالت دادگستری معمولا همزمان با فرآیند ثبت نام و به صورت اینترنتی انجام می شود .




داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون وکالت اسکودا در سال 99 موظف هستند که با اطلاع از شرایط و ضوابط این آزمون در مهلت مقرر با ورود به سامانه ثبت نام کارآموزی وکالت سال 1399 در سایت سازمان سنجش اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق وارد کرده و هم چنین مدارک لازم را در سامانه بارگذاری کنند .

معمولا در هر دوره از نام نویسی این آزمون برخی از داوطلبان بدلیل بروز مشکلاتی در ثبت نام و یا بدلیل عدم دسترسی به مدارک خود ، برخی از اطلاعات خواسته شده در حین ثبت نام را ناقص و یا اشتباه وارد می کنند و لذا خواستار ویرایش و اصلاح اطلاعات خود هستند که سازمان سنجش این امکان را برای داوطلبان بوجود آورده تا بتوانند در مهلتی مشخص اطلاعات خود را ویرایش کنند .

لذا به منظور آگاه سازی و آشنایی داوطلبان با روند اصلاح مغایرت های ثبت نامی آزمون وکالت سال 99 ، در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 را ارائه داده ایم .



زمان ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99
 هر ساله سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون وکالت اسکودا ، با انتشار اطلاعیه و یا دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری جزئیات آزمون سال جاری من جمله شرایط ، قوانین زمان و نحوه ثبت نام و .... را به داوطلبان متفاضی شرکت در این آزمون اطلاع رسانی می کند .



 داوطلبانی که پس از تکمیل فرآیند ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 متوجه برخی نواقص و مغایرت ها در اطلاعات ثبت نامی خود می شوند می بایست نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کنند . هر ساله ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون وکالت همزمان با فرآیند ثبت نام و در مهلت نام نویسی این آزمون انجام می شود .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی اتحادیه کانون وکلای دادگستری در خصوص ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال جاری ، مهلت نام نویسی این آزمون از 6 مهر ماه آغاز شده و تا 16 مهر ماه ادامه خواهد داشت و لذا با استناد به رویه هر ساله این آزمون ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون وکالت نیز در همین بازه زمانی انجام خواهد شد .





ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 از تاریخ 6 مهر اغاز خواهد شد



 داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آغاز مهلت ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 آگاه شوند . هم چنین داوطلبان می توانند با بررسی مجدد مدارک مورد نیاز در ثبت نام این آزمون ، نواقص موجود در مدارک بارگذاری شده در حین ثبت نام خود را نیز برطرف کنند .

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت دادگستری





نحوه ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99
 هر ساله ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون وکالت اسکودا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . داوطلبان متفاضی که در آزمون وکالت دادگستری 99 ثبت نام کرده اند برای ویرایش اطلاعات خود باید مجددا وارد سایت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری شده و با استفاده از اطلاعات فردی و آزمون وارد سامانه ویرایش اطلاعات شوند .



 مراحل ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 :



1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه سایر آزمون های استخدامی از منوی سمت راست صفحه

3 - انتخاب " ثبت نام کارآموزی وکالت دادگستری 1399 "

4 - ورود به سامانه آزمون وکالت و انتخاب " ویرایش اطلاعات " از منوی سمت راست صفحه

5 - ورود به سامانه با استفاده از اطلاعات ثبت نامی و فردی

6 - بررسی اطلاعات و ویرایش گزینه های مورد نیاز



 راهنمای تصویری ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 :



1 - جست و جوی عبارت سازمان سنجش و یا sanjesh.org در کادر بالایی و یا میانی مرورگر







2 - انتخاب گزینه سایر آزمون های استخدامی از منوی سمت راست صفحه سایت سازمان سنجش







3 - انتخاب گزینه " ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 " از بین موارد ارائه شده







4 - ورود به سامانه آزمون وکالت و انتخاب " ویرایش اطلاعات " از منوی سمت راست صفحه









به محض آغاز ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 راهنمای تصویری بالا بروزرسانی شده و هم چنین لینک ورود به سامانه ویرایش آزمون وکالت در این قسمت فعال خواهد شد .



 هم چنین داوطلبان می توانند با بررسی مجدد ظرفیت مورد پذیرش آزمون وکالت دادگستری سال 99 ، کانون مورد نظر خود را تغییر داده و یا کانونی که شانس پذیرش نسبتا بهتری در آن دارند را انتخاب کنند .

در ادامه بخوانید: ظرفیت پذیرش آزمون وکالت









اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 ، سوالی در خصوص تغییر اطلاعات خود دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید .












سوالات متداول


1- آیا امکان ویرایش اطلاعات آزمون وکالت دادگستری وجود دارد ؟
بله ، همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان می توانند اطلاعات ثبت نامی آزمون وکالت دادگستری را ویرایش کنند .




2- چه زمانی می توان اطلاعات ثبت نامی آزمون وکالت دادگستری را ویرایش کرد ؟
معمولا ویرایش ثبت نام آزمون وکالت همزمان با آغا مهلت نام نویسی این ازمون شروع می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .




3- داوطلبان برای ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان برای ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری به اطلاعات آزمونی ( شماره پرونده و کد رهگیری ) و مشخصات فردی خود نیاز دارند .

منبع : ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/957B
نظرتان را بنویسید