هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 برای ثبت نام در این آزمون نیاز به شماره سریال نام نویسی آزمون وکالت دارند که تهیه کارت اعتباری حاوی این شماره سریال مستلزم پرداخت هزینه تعیین شده آزمون سال جاری می باشد . هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 به میزان 150 هزار تومان اعلام شده است .




داوطلبان واجد شرایط و علاقه مند به شرکت در آزمون جذب کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری سراسر کشور در سال 99 باید نخست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون سال جاری اقدام کنند . ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال 99 از چند مرحله تشکیل می شود که داوطلبان موظف هستند تمامی این مراحل را به درستی تکمیل کرده و فرآیند نام نویسی خود را نهایی کنند .

مرحله نخست در فرآیند ثبت نام آزمون وکالت دادگستری پرداخت هزینه ثبت نام آزمون و تهیه کارت اعتباری حاوی شماره سریال لازم برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون وکالت سازمان سنجش می باشد . داوطلبان آزمون سال جاری باید در مهلت مقرر برای پرداخت الکترونیکی این هزینه اقدام کرده و سایر مراحل را نیز تکمیل کنند .

لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به داوطلبان آزمون کارآموزی وکالت سال جاری ، در ادامه این مقاله علاوه بر میزان هزینه تعیین شده برای ثبت نام آزمون وکالت سال 99 جزئیات زمان و نحوه پرداخت این هزینه را نیز ارائه داده ایم .



میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
 داوطلبان متقاضی نام نویسی و شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 باید هزینه معین شده در اطلاعیه ثبت نام آزمون وکالت 99 را در مهلت تعیین شده پرداخت کرده و سپس کارت خود را تهیه کنند . معمولا هزینه ثبت نام آزمون هر ساله همزمان با آغاز مهلت نام نویسی آزمون و یا چند روز قبل از آغاز ثبت نام اعلام می شود .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران در خصوص ثبت نام آزمون وکالت سال 99 ، داوطلبان متقاضی نام نویسی آزمون سال جاری موظف هستند که هزینه ای به میزان 1.500.000 ریال معادل 150 هزار تومان را پرداخت کنند .



   

هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، 150 هزار تومان است .



 متقاضیان اخذ پروانه وکالت باید دقت داشته باشند که می توانند علاوه بر آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ( اسکودا ) برای آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه نیز نام نویسی کنند . علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانند با مطالعه مقاله زیر شرایط و ضوابط این دو آزمون را از صفر تا صد با یکدیگر مقایسه کرد و در صورت علاقه برای هر دو آزمون و یا گزینه متناسب با شرایط خود ، ثبت نام کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت





زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
 همانطور که پیش از این اشاره شده است ، داوطلبان متقاضی نام نویسی آزمون وکالت دادگستری سال 99 باید برای ورود به سامانه ثبت نام ، کارت اعتباری این آزمون را تهیه کرده و با شماره سریال خریداری شده وارد صفحه ثبت نام شوند . لذا بدیهی است که پرداخت هزینه آزمون جذب کارآموزان وکالت سال 99 نیز در زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای داگستری انجام می شود .



 طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص آزمون وکالت داگستری سال 99 ، ثبت نام این آزمون از تاریخ 6 الی 16 مهر ماه انجام خواهد شد و لذا لینک پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 نیز در همین بازه زمانی فعال خواهد بود .



   

 پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 از 6 مهر آغاز می شود .



 به داوطلبان آزمون وکالت دادگستری سال 99 توصیه می شود که پیش از اقدام به ثبت نام در این آزمون ، با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون از شرایط ثبت نام ، منابع معرفی شده ، ظرفیت ها و ... مطلع شده و سپس برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام ازمون وکالت کانون وکلای دادگستری









نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
 مانند سال های گذشته سازمان سنجش به عنوان مجری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 وظیفه پیشبرد و نظارت بر فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون سال جاری را دارد . لذا با توجه به این موضوع داوطلبان باید پیش از ورود به سامانه ثبت نام آزمون وکالت 1399 در سایت سازمان سنجش ، نخست وارد قسمت پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری شوند .



 مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 :



1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " سایر آزمون های استخدامی " از منوی سمت راست صفحه

3 - انتخاب گزینه " ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 "

4 - انتخاب " خرید کارت اعتباری " از لیست سمت راست صفحه

5 - تکمیل اطلاعات خواسته شده از داوطلب

6 - ورود به درگاه پرداخت الکترونیک و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی

7 - تایید اطلاعات و تهیه کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام



 هم چنین داوطلبان باید دقت داشته باشند که بهتر است پیش از آغاز فرآیند نام نویسی و جهت جلوگیری از اتلاف وقت نخست مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت 99 را آماده کرده و سپس برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت دادگستری


 راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 :



1 - جست و جوی عبارت سازمان سنجش و یا sanjesh.org در کادر بالایی و یا میانی مرورگر







2 - انتخاب گزینه سایر آزمون های استخدامی از منوی سمت راست صفحه سایت سازمان سنجش







3 - انتخاب گزینه " ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 "







4 - انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری " از لیست سمت راست صفحه







5 - انتخاب گزینه " سریال ثبت نام کارآموزی وکالت سال 1399 " از میان کارت های موجود







6 - تکمیل فرم اطلاعات داوطلب و انتخاب گزینه تایید و ادامه







7 - بررسی اطلاعات وارد شده و شماره پیگیری پرداخت و تایید اطلاعات برای ورود به درگاه پرداخت هزینه و تهیه کارت آزمون









به محض آغاز مهلت پرداخت هزینه آزمون وکالت 99 ، راهنمای تصویری بالا بروز رسانی شده و هم چنین لینک پرداخت هزینه آزمون در این قسمت فعال خواهد شد .



 داوطلبانی که علاوه بر آزمون وکالت ، علاقه مند به ثبت نام در آزمون قضاوت و تصدی امر قضا در سال 99 هستند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون قضاوت سال جاری مطلع شده و در صورت علاقه برای شرکت در این آزمون نیز اقدام کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون قضاوت







اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 سوالی در خصوص خرید کارت اعتباری و ثبت نام آزمون سال جاری دارید می توانید پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مرکز مشاوره هیوا جویا شوید .

هم چنین داوطلبان آزمون وکالت سال 99 می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار مربوط به آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه در سال 99 مطلع شوند .




سوالات متداول


1- به چه صورتی می توان شماره سریال ثبت نام ازمون وکالت دادگستری را تهیه کرد ؟
داوطلبان می توانند با پرداخت هزینه ثبت نام ازمون وکالت ذکر شده در این مقاله ، کارت اعتباری حاوی شماره سریال ثبت نام آزمون وکالت را دریافت کنند .




2- چه زمانی باید هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری را پرداخت کرد ؟
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون شروع شده و تا اتمام مهلت ثبت نام ادامه دارد که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




3- هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری را چگونه باید پرداخت کرد ؟
داوطلبان باید هزینه ثبت نام این آزمون را به صورت اینترنتی پرداخت کنند که مراحل و نحوه پرداخت هزینه این آزمون در این مقاله ارائه شده است .

منبع : هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/857g
نظرتان را بنویسید