اعلام نتایج آزمون مشاوران خانواده

اعلام نتایج آزمون مشاوران خانواده
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون مشاوران خانواده سال 99 باید پس از اتمام هر مرحله از گزینش تخصصی با اطلاع از نتیجه پذیرش و یا عدم پذیرش خود برای سایر مراحل آزمونی آماده شوند . نتایج آزمون مشاوران خانواده 99 مدتی پس از برگزاری آزمون و یا اتمام فرآیند گزینش اعلام می شود .




متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده که در آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه ثبت نام و شرکت کرده اند برای دریافت پروانه فعالیت خود باید تمامی مراحل گزینش من جمله آزمون کتبی و شفاهی ( مصاحبه ) را با موفقیت پشت سر گذاشته و با تایید صلاحیت و شرایط مجوز فعالیت خود را دریافت کنند .

معمولا مدتی پس از اتمام هر مرحله از گزینش داوطلبان آزمون مشاوران خانواده 99 نتیجه پذیرش و عدم پذیرش داوطلبان از سوی سازمان سنجش اعلام می شود . داوطلبان نیز باید با اطلاع از اسامی پذیرفته شده هر مرحله در صورت قبولی برای سایر مراحل پذیرش اقدام کنند .

لذا به منظور آگاه سازی داوطلبان از اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال جاری در ادامه این مقاله جزئیاتی از زمان دقیق اعلام نتایج و هم چنین نحوه مشاهده نتیجه اولیه و نهایی  آزمون مشاوران خانواده 99 را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم .



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده 99
 نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده معمولا هر ساله مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی مرحله اول گزینش متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضاییه اعلام می شود . سازمان سنجش با بررسی پاسخنامه شرکت کنندگان آزمون و بررسی نمرات و درصد های داوطلبان ، پذیرفته شدگان مرحله اول را اعلام می کند .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش ، نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه سال 99 روز سه شنبه مورخ 20 آبان ماه منتشر شده است . داوطلبان می توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج کارنامه جواب اولیه آزمون مشاوران خانواده 99 را مشاهده کنند .



   

نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده 99 اعلام شده است .



 داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده 99 و سایر اخبار مربوط به این آزمون مطلع شوند . هم چنی داوطلبان می توانند در صورت علاقه و داشتن شرایط پروانه روانشناسی و مشاوره خود را دریافت کنند .

بیشتر بخوانید: اخذ پروانه روانشناسی و مشاوره






نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده 99
 سازمان سنجش و آموزش کشور وظیفه ثبت نام و برگزاری تمامی مراحل پذیرش مشاوران خانواده 99 را بر عهده دارد . لذا نتایج اولیه و نهایی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده نیز از طریق همین سازمان اعلام می شود . نتایج آزمون مشاوران معمولا در هر مرحله به صورت اینترنتی اعلام می شود .



 داوطلبان برای مشاهده جواب پذیرش هر یک از مراحل آزمون مشاوران خانواده 99 باید به صورت اینترنتی وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در سامانه نتایج آزمون خود را مشاهده کنند .



 مراحل مشاهده نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده 99 :



1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " سایر آزمون های استخدامی " از منوی سایت سنجش

3 - انتخاب گزینه " كارنامه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1399 "

4 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده ( فردی ، شناسایی ، آزمونی )

5 - ورود به سامانه و مشاهده جواب آزمون مشاوران خانواده 99



 راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده 99 :



1 - جست و جوی عبارت " sanjesh.org " و یا " سازمان سنجش و آموزش کشور " در مرورگر







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده در نتایج تحت عنوان " سازمان سنجش و آموزش کشور "







3 - انتخاب " سایر آزمون های استخدامی " از منوی سایت سنجش







4 - انتخاب گزینه " كارنامه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1399 "







5 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده و ورود به سامانه برای مشاهده نتیجه اولیه







  

سامانه اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران خانواده 99



 علاقه مندان به تاسیس مرکز مشاوره و روانشناسی می توانند با بررسی شرایط راه اندازی این مراکز در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط برای تاسیس مرکز خود و فعالیت مستقل اقدام کنند .

حتما بخوانید: شرایط تاسیس مرکز مشاوره و روانشناسی










زمان اعلام نتایج نهایی آزمون مشاوران خانواده 99
 گزینش متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضاییه سال 99 طی دو مرحله آزمون کتبی و آزمون شفاهی انجام می شود . داوطلبانی که در مرحله نخست موفق به قبولی و کسب حد نصاب آزمون کتبی شده و اسامی آنها جزو داوطلبان دعوت به مصاحبه شده بوده است باید در آزمون شفاهی نیز حد نصاب قبولی را کسب کنند .



 هر فرد تنها در حالتی موفق به دریافت مجوز فعالیت آزمون مشاوران خانواده در سال 99 می شود که در مصاحبه نیز قبول شده و به عنوان پذیرفته نهایی معرفی شود . نتایج نهایی آزمون مشاوران خانواده 99 نیز مانند نتایج اولیه مدتی پس از اتمام فرآیند مصاحبه داوطلبان اعلام می شود .



  

نتایج نهایی آزمون مشاوران خانواده 99 پس از اتمام مصاحبه ها اعلام می شود .



 با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص زمان مصاحبه و اعلام نتایج نهایی آزمون مشاوران خانواده 99 تاریخ دقیقی را نمی توان برای مشخص شدن جواب نهایی این آزمون اعلام کرد . خاطر نشان می شود که به محض اعلام شدن نتایج نهایی آزمون مشاوران خانواده 99 این مقاله و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



 داوطلبان دقت داشته باشند که می توانند با ثبت نام در سایت عضویت و اخذ پروانه نظام روانشناسی و مشاوره pcoiran.ir برای شرکت در مصاحبه اقدام کرده و کارت عضویت و فعالیت خود را دریافت کنند .










اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون مشاوران خانواده سال 99 سوالی در خصوص نتیجه آزمون اخذ پروانه مشاوره سال جاری دارید می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا دریافت کنید .

در ادامه بخوانید: مصاحبه سازمان نظام روانشناسی



سوالات متداول


1-  نتایج آزمون مشاوران خانواده چه زمانی اعلام می شود ؟
 نتایج آزمون مشاوران خانواده معمولا مدتی پس از برگزاری این ازمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .




2-  نتایج آزمون مشاوران خانواده به چه صورتی اعلام می شود ؟
 نتایج آزمون مشاوران خانواده معمولا به صورت اینترنتی اعلام می شود که مراحل مشاهده نتایج این آزمون در این مقاله توصیح داده شده است .




3- چه اطلاعاتی برای مشاهده نتایج آزمون مشاوران خانواده لازم است ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون مشاوران خانواده به اطلاعات فردی و آزمونی خود نیاز دارند .

منبع : اعلام نتایج آزمون مشاوران خانواده
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wWZm
نظرتان را بنویسید