آشنایی با امکانات و مشخصات پروژه خرازی در منطقه چیتگر تهران

آشنایی با  امکانات و مشخصات پروژه خرازی در منطقه چیتگر تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
amlakdiyar22

تهران از منطقه های بسیار زیادی تشکیل شده است که در سالهای اخیر منطقه ۲۲ رنگ و بویی دیگر دارد و تعداد زیادی پروژه ساختمانی بزرگ و عظیمی در آن در حال اجرا است

 یکی از آن ها پروژه شهرک شهید خرازی چیتگر نام دارد. در این مطلب  به معرفی و بررسی پروزه شهید خرازی در این منطقه می پردازیم؛

موقعیت پروژه خرازی 

پروژه خرازی در نزدیکی پارک چیتگر قرار دارد و به همین دلیل دارای شرایط اب و هوایی بسیار خوبی بود و همین عامل ان را برای سکونت مناسب ساخته است.

 نوع کاربری و تعداد طبقات  پروژه خرازی 

نوع کاربری این پروژه مسکونی است و دارای 8 هزار واحد و 44 برج است  که در حال حاضر 6 تعاونی سپاه به صورت مستقل بر روی ساخت این پروژه دخیل هستند. در این شهرک که به عنوان شهرک شهید خرازی نام گذاری شده است، 44 برج قرار دارد که در هر برج می توان شاهد 20-25 و 30 طبقه بود.

نمای داخلی پروژه شهید خرازی متفاوت می باشد که بلوک های A به یک شکل یا بلوک های B به شکل دیگری ساخته می شوند و به همین منوال بلوک های C هم به یک شکل و بلوک D نیز به شکل دیگر ساخته می شود.

مزایای  پروژه خرازی 

نزدیکی این پروژه به بزرگراه های خرازی و همدانی و همینطور آزادگان از دیگر مزایای قابل توجه ای است که  تاثیر به سزایی در میزان قیمت گذاری و همچنین سکونت در این برج ها دارد.

 

آیا پروژه خرازی برای سرمایه گذاری مناسب است؟

بدون شک با بررسی عوامل فوق می توانیم به اهمیت پروژه خرازی در منطقه توجه کنیم! تمامی تعاونی هایی که در این پروژه سهیم هستند به جرئت می توان گفت که از تعاونی های درجه یک و قدیمی صنعت ساخت و ساز هستند که می توانند تمامی واحد ها را با کیفیت ایده آل و مناسبی در اختیار شما قرار دهند، از این رو پروژه خرازی به یکی از ایده آل ترین و منحصر به فرد ترین پروژه های ساختمانی در آینده تبدیل می شود که فرصت ایده آلی برای سرمایه گذاران است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در خصوص پروژه خرازی و نحوه تهیه و خرید پیش فروش های پروژه خرازی هستید می توانید به سایت دیار 22مراجعه کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3znM
نظرتان را بنویسید