آیا بعد از عمل اسلیو معده پشیمان می شوید ؟

آیا بعد از عمل اسلیو معده پشیمان می شوید ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

یکی از راه های کاهش وزن با جراحی معده، عمل اسلیو است، برای آشنایی بیشتر با این عمل به پست کی عمل اسلیو را انجام می دهد مراجعه کنید.


زیرا این کار در بسیاری از موارد به شما کمک می کند، همانطور که می دانید عمل اسلیو معده، عملی برای کاهش وزن اضافی بدن است که در صورت انجام آن باید اطلاعات زیادی در مورد آن داشته باشید.


اگر در مورد تجربیات کسانی که تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار گرفته اند سوالی دارید، می توانید پس از مطالعه این مقاله پاسخ خود را دریافت کنید.

چگونه بفهمیم که BMI (شاخص توده بدنی) مناسب برای جراحی اسلیو معده داریم؟

افرادی که دارای اضافه وزن هستند و نمی توانند با روش های دیگر وزن اضافه خود را کاهش دهند، عمل اسلیو معده گزینه مناسبی برای رفع مشکل آنهاست، حتی بیماری های ناشی از چاقی را نیز می توان با کمک این روش درمان کرد، زیرا وزن شما به شدت کاهش می یابد.

برخی از افراد به دلایلی که در زیر ذکر می شود افزایش وزن زیادی پیدا می کنند، در این صورت باید تحت شرایط خاصی جراحی اسلیو معده انجام شود تا چربی های انباشته شده در برخی از قسمت های بدن از بین برود.

با توجه به تجربه افرادی که تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار گرفته اند، آیا ارزش این عمل را دارد؟ اگر مواردی که پزشک متخصص به شما گفته است را انجام دهید هرگز دچار پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده نخواهید شد . 

بیش از حد بخورید
یکی از علل افزایش وزن پرخوری است، با مصرف زیاد غذا، معده کشیده می شود و باز شدن آن باعث جذب زیاد غذا می شود، در این صورت فرد در طول روز زیاد غذا می خورد، زیاد می خورد.

سبک برنامه غذایی
نوع نادرست برنامه غذایی باعث افزایش وزن می شود، زیرا اگر چربی و گلوکز بیشتری در برنامه غذایی مصرف شود باعث افزایش وزن می شود. غذاهای چرب معده را بزرگ می کنند. ران ها، باسن و چند جای دیگر مقدار زیادی چربی ذخیره می کنند.

عدم تحرک
یکی از اساسی ترین دلایلی که باعث افزایش وزن می شود و فرد مجبور به جراحی اسلیو معده می شود، عدم تحرک و تحرک است، در حال حاضر به دلیل عوامل مختلفی مانند شبکه های مجازی، بسیاری از افراد هیچ نوع تحرک و فعالیتی ندارند. .

ژنتیک
اکثر کسانی که والدین چاق دارند بدن چاقی هم دارند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید قبل از اقدام به بارداری از شر چربی های اضافه خود خلاص شوید تا چاقی روی فرزندتان تاثیر نگذارد.

نظرتان را بنویسید