نشانه های خیانت شوهر

نشانه های خیانت شوهر
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
خیانت یعنی هر رابطه ای که یک زن یا مرد متاهل با زن یا مرد دیگری برقرار کند . خیانت یکی از عوامل مهم فروپاشی زندگی زناشویی است ولی با این حال هر روزه در جامعه ما در حال افزایش است . عدم رضایت عاطفی و جنسی از علل مهم خیانت همسران به هم می باشد .

چگونه بفهمم شوهرم به من خیانت می کند ؟ معمولاً وقتی این سوال را مطرح می کنید از قبل نسبت به شوهرتان مشکوک شده اید یا حداقل این مسئله ای است که در مورد رابطه تان نگران کننده است . برای اینکه جواب این سوال را پیدا کنید کافی است تغییرات رفتار شوهرتان را بررسی کنید و اگر نشانه هایی که در این مقاله وجود داشت را مشاهده کردید احتمالاً شک شما درست بوده است .

خیانت کاری است که هیچ توجیهی ندارد و اگر هم به طلاق منجر نشود زخم حاصل از آن در زندگی مشترک خیلی دیر التیام پیدا می کند . در این مقاله نشانه های خیانت شوهر را بیان می کنیم اما قبل از آن لازم است بدانید اصلاً چرا مردها خیانت می کنند .

چرا مردان خیانت می کنند ؟
دلایل زیادی برای خیانت مردان وجود دارد . یکی از این دلایل می تواند نابالغ بودن فرد باشد . اینکه فرد مفهوم تعهد را نداند و همچنین از نتایج رفتارهایش آگاه نباشد باعث می شود که تصمیم به خیانت بگیرد . این مرد نمی داند با این رفتار ، چقدر از نظر روحی به همسرش آسیب می رساند . از سوی دیگر ، افرادی که به اعتیاد به الکل و یا اعتیاد جنسی دچار هستند ممکن است به صورت تکانشی به دنبال برآوردن کردن فانتزی های جنسی خود بروند .
در ارتباط با علل خیانت مردان لازم به ذکر است که گاهی اوقات ، این مردان احساس می کنند به اندازه کافی خوشتیپ ، پولدار یا باهوش نیستند و به همین دلیل برای کسب اعتبار و تایید از دیگران به دنبال رابطه ای خارج از ازدواج می روند زیرا در این صورت می توانند احساس کنند که ارزشمند یا خواستنی هستند . همچنین ، افرادی که در کودکی مورد آزار قرار گرفته و برای درمان آن اقدام نکرده اند ممکن است با مشکلاتی در ارتباط با صمیمیت و تعهد به یک نفر روبرو باشند که باعث می شود به سمت خیانت سوق پیدا کنند .









نشانه های خیانت شوهر
اگر گمان می کنید که همسرتان در حال خیانت به شما است قابل درک است که بخواهید روشی قطعی برای تشخیص علائم خیانت مرد خود پیدا کنید .در حالیکه مواردی مثل بیرون رفتن برای صحبت با موبایل می تواند نشانه خیانت باشد ممکن است نشانه های دیگری نیز در این زمینه وجود داشته باشد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید .



 بهتر شدن ظاهر

اگر همسرتان به طور ناگهانی سبک زندگی اش را عوض کرده ، غذای سالم می خورد یا بیشتر ورزش می کند می تواند نشانه ای از این امر باشد که می خواهد برای کسی جذاب به نظر برسد ( ممکن است این فرد شما باشید ممکن هم هست فردی دیگر باشد ) .

از سوی دیگر ، مردی که بدون هیچ دلیل روشنی در لباس ، ظاهر و یا شکل بدن خود تغییر ایجاد می کند ممکن است به دلیل آن باشد که با فردی دیگر رابطه برقرار کرده است . شاید آن زن دیگر به او پیشنهاد کرده که ریش هایش را بزند ، موهای خود را به صورت متفاوتی مرتب کرده یا از ادکلن دیگری استفاده کند .



 سردی رابطه عاطفی

این مورد را به سادگی می توانید در رابطه تان ببینید ، اگر همسرتان رفتارش با شما سرد شده است و به اندازه قبل به شما اهمیت نمی دهد و دوست هم ندارد که رفتارش را اصلاح کند احتمال دارد در حال خیانت به شما باشد .

سردی رابطه عاطفی مهم ترین نشانه در تشخیص علائم خیانت شوهر است زیرا برای افراد دشوار است که بتوانند بر روی دو نفر به صورت عاطفی سرمایه گذاری کنند . به همین دلیل وقتی شوهران خیانت می کنند از همسران خود فاصله می گیرند . علاوه بر این ، از آنجایی که بیشتر افراد به خاطر خیانت ، دچار احساس گناه می شوند برای رفع این احساس سعی می کنند از همسرشان دوری کنند .

اگر همسرتان از تنها ماندن با شما اجتناب می کند و مکالماتتان با یکدیگر کاملاً سطحی است احتمالاً او در حال پس زدن شما و نزدیک تر شدن به فردی دیگر است . به همین ترتیب ، وقتی محبت و گرما را از رابطه بگیرد برای مثال ، دستتان را در ملاء عام نگیرد یا دیگر به سختی شما را بغل کند می تواند احساس محبت نسبت به شما را کم کرده و بر روی فرد جدید متمرکز شود .

بعضی از مردان زمانی که اشتباهی انجام می دهند برای جبران کار اشتباهشان و برای فرو نشاندن عذاب وجدانشان همسرشان را به رگبار محبت و توجه می گیرند در مقابل نیز مردانی هستند که وقتی خیانت می کنند از رابطه سرد شده اند و همسرشان برایشان هیچ اهمیتی ندارد بنابراین بداخلاق تر و بی توجه تر از قبل می شوند .





 در دسترس نبودن

وقتی همسرتان به شما خیانت می کند کمتر به تماس ها و پیام های شما پاسخ می دهد . ممکن است بهانه هایی نیز برای آن بیاورند که از نظر شما منطقی به نظر برسند مثل اینکه در جلسه یا در حال رانندگی بوده و یا گوشی اش آنتن نداشته است . اگر همسر شما در محل کار یا در ماموریت ، در دسترس نیست این مسئله می تواند نشانه بدی باشد .



 رفتار از روی احساس گناه

این رفتارها نشان می دهند که همسرتان چیزی را از شما پنهان می کند . ممکن است شوهرتان به شدت به شما محبت کند برای مثال بدون دلیل هدیه بدهد ، مرتباً از شما تعریف کرده یا در کارهای خانه بیشتر کمک کند . دریافت جواهرات یا شستن ظرف ها لزوماً نشان دهنده یک شوهر مهربان نیست بلکه می تواند احساس گناه او به خاطر خیانت را نشان دهد .

وقتی مردی غذاب وجدان دارد ممکن است برای سرپوش گذاشتن بر روی امور خود یا تسکین احساس گناه ، به طور غیر عادی با محبت و مهربان شود . از سوی دیگر ، ممکن است همسرتان در این مواقع نگاهش را از شما بدزدد یا از شما دوری کند زیرا می ترسد وقتی به او نگاه می کنید متوجه خیانت بشوید .




 پنهان کاری

یکی از نشانه های مردان خیانتکار دروغ گفتن زیاد و پنهان کاری است . اگر می بینید شوهرتان روی موبایلش خیلی حساس شده است و آن را از خود دور می کند ، تماس هایی دارد که به همه شان جواب نمی دهد ، در خانه مدام مشغول گوشی اش است و در مورد کارهایی که می کند حرف نمی زند احتمالا چیزی هست که شما نمی دانید .

هر رفتاری که به طور ناگهانی و بدون هیچ توجیهی تغییر کند می تواند نشانه ای از خیانت باشد . همسران خیانتکار ، معمولاً در مورد مکان هایی که می روند اطلاعات دقیقی نداده و گنگ صحبت می کنند . همچنین ، گاهی اوقات ممکن است ببینید با ورود به اتاق ، او صفحه کامپیوترش را عوض می کند ، زبان بدن عجیبی دارد و تمایلی به بردن شما برای ملاقات با دوستانش ندارد . همه این ها مسائل مشکوکی هستند که می توانند به شما سرنخ بدهند .



 تغییر رابطه جنسی

اگر رابطه عاطفی و به دنبال آن رابطه جنسی تان کم شده و شوهرتان تمایلی به رابطه جنسی با شما ندارد می تواند نشان دهنده خیانت باشد زیرا این نیازهای را جای دیگری برطرف می کند . از سوی دیگر اگر رابطه جنسی تان افزایش پیدا کرده نشان می دهد که همسرتان برای سرپوش گذاشتن بر روی مسئله ، رابطه جنسی با شما را افزایش داده است .

نشانه های دیگری که در این زمینه وجود دارند این است که همسرتان هنگام رابطه جنسی عاطفه کمتری بروز می دهد یا تکنیک ها و فعالیت های جدیدی را در رابطه نشان می دهد . هر چقدر هم که از این مسئله لذت ببرید ممکن است او خارج از روابط زناشویی در حال یادگیری ترفندهای جدید است .




 انتقاد بیش از اندازه

یکی دیگر از نراه های تشخیص علائم خیانت شوهر انتقاد و بهانه جویی است . برخی از مردان وقتی که در شروع خیانت هستند یا کمی قبل از شروع خیانت بهانه گیر می شوند و از چیزهایی که قبلا خوششان می آمده به تندی انتقاد می کنند مثلا از وضعیت خانه ، وضعیت ظاهری و غذاهای شما انتقاد می کنند در حالی که قبلا آنها را خیلی دوست داشته اند .

شوهران خیانتکار ، می خواهند برای رفتار خود ، توجیه پیدا کرده و آن را در ذهنشان منطقی کنند . یکی از راه های انجام این کار ، فشار آوردن به شما و سرزنش است . ممکن است به خودشان بگویند همسرشان آن طور که قبلاً به نظر می رسید نیست یا در رختخواب به اندازه کافی هیجان ندارد و به همین دلیل او حق دارد که در جای دیگری به دنبال سرگرم بودن باشد .

اگر متوجه شدید که همسرتان به طور ناگهانی رفتارش عوض شده ، هیچ کدام از اعمال شما را نمی پسندد  یا کارهایی از شما که قبلاً او را ناراحت نمی کرد الان برایش ناراحت کننده شده ، این مسائل می تواند نشانه ای از خیانت او باشد .



 نکته نهایی

سرد شدن رابطه عاطفی و جنسی ، بحث و دعوای زیاد و پنهانکاری همگی نشانه های رفتاری هستند که در مردان خیانت کار دیده می شوند بنابراین اگر این تغییرات رفتاری را در همسرتان می بینید ، بیشتر دقت کرده و برای رابطه با او بیشتر وقت بگذارید . همچنین می توانید در ادامه و با کلیک بر روی لینک زیر از نحوه برخورد با خیانت آگاه شوید .






سوالات متداول

1- چرا مردان خیانت می کنند ؟
این مسئله می تواند ناشی از عدم بلوغ فرد ، اعتیاد به مواد مخدر یا مسائل حل نشده از دوران کودکی باشد که به جزئیات آن در مقاله بیشتر پرداخته شده است .

2- نشانه های خیانت شوهر چیست ؟
ممکن است فرد بیشتر به ظاهر خود اهمیت بدهد ، با همسرش سرد بشود ، در دسترس نباشد یا رفتارهایی از روی احساس گناه داشته باشد . برای آگاهی از جزئیات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه کنید .

3- در صورت خیانت همسر ، رابطه جنسی چه تغییری می کند ؟
اگر شوهر خیانت کند ممکن است رابطه جنسی کم یا زیاد شود و حتی می تواند بر روی رابطه جنسی نیز تاثیر بگذارد که به جزئیات آن در مقاله بیشتر پرداخته شده است .

منبع : نشانه های خیانت شوهر
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BR9N
نظرتان را بنویسید