چگونه لاغر شویم؟

چگونه لاغر شویم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

انواع روش های لاغری در کلینیک لاغری در مشهد
با افزایش میزان چاقی و همینطور توجه بیشتر افراد به سلامتی و کاهش وزن ، امروزه شاهد افزایش تعداد مراکز و کلینیک های لاغری هستیم. این کلینیک ها به افراد کمک می کنند تا بدون ورزش کردن چربی های موضعی بدن خود را از بین ببرند ؛ هر چند متخصصین توصیه می کنند در کنار استفاده از دستگاه های لاغری از رژیم غذایی کم کالری و همینطور ورزش نیز استفاده شود تا در مدت زمان کوتاهی نتیجه حاصل گردد. لاغری در کلینیک های لاغری به صورت غیر تهاجمی ، بدون نیاز به عمل جراحی و بدون درد و خونریزی انجام می شود.

انجام عمل های جراحی لاغری همچون لیپوساکشن دارای عوارض جانبی بسیاری شامل عوارض بیهوشی ، عفونت و حتی مرگ است اما در این روش ها حتی بی حسی نیز انجام نمی شود و از فناوری های تکامل یافته برای کاهش چربی های زیر پوست استفاده می گردد. از مهم ترین دستگاه هایی که در کلینیک های لاغری مورد استفاده قرار می گیرد ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرایولیپولیز
کرایولیپولیز به معنای حذف چربی های تجمعی پوست با استفاده از لیز و انجماد می باشد. چربی ها نسبت به بافت های اطراف خود ، مستعد انجماد هستند. به همین دلیل از طریق کرایولیپولیز سلول های چربی را بدون آسیب زدن به ساختار های مجاور آن ، منجمد می کنند که این فرآیند به مرگ و فروپاشی سلول های چربی منتهی می گردد. کرایولیپولیز در اغلب کلینیک های لاغری در مشهد موجود است.

مرتبط بخوانید : بوتاکس پیشانی در مشهد – فهرست مراکز بوتاکس پیشانی در مشهد

لیزر درمانی در کلینیک لاغری در مشهد
در روش دیگری از روش های لاغری از لیزر 635 نانومتری برای ایجاد سوراخ در سلول های چربی استفاده می شود که همین موضوع منجر به تخلیه آن ها می گردد. پس از این لیپیدها و یا چربی ها توسط جریان طبیعی بدن دفع می گردند.

کویتیشن آر اف
در بهترین کلینیک های لاغری در مشهد ، از روش کویتیشن آر اف برای لاغری و روشی جایگزین برای لیپوساکشن استفاده می گردد. با استفاده از کویتیشن آر اف ، فرکانس های کوتاهی به بافت چربی در بدن وارد می گردد. در پی وارد کردن فرکانس های کوتاه به سلول های چربی در بدن ، حباب هایی در بدن ایجاد می شود که تا حدی بزرگ شده و از بین می روند. با متلاشی شدن چربی های زیرپوستی در فرآیندی طبیعی از بدن دفع می شوند.

دستگاه رادیو فرکانسی
با استفاده از دستگاه رادیو فرکانسی ، حرارتی عمیق و کنترل شده به چربی ها وارد می گردد. این روش ضمن از بین بردن چربی ها ، بافت پوست را نیز سفت تر می کند. از سویی دیگر سنتز کلاژن را نیز افزایش داده و منجر به بهبود گردش خون در بدن می شود.

دستگاه رادیو فرکانسی سه مزیت را به طور همزمان ارائه می دهد ؛ به طوری که می توان با این دستگاه کاهش وزرن ، از بین رفتن سلولیت ها و سفت شدن پوست را تجربه کرد.

کلینیک لاغری در مشهد
مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در مشهد

معیار های مهم کلینیک لاغری
همانطور که پیش تر اشاره کردیم از مشکلاتی که برخی با آن مواجه می باشند ، انتخاب بهترین کلینیک لاغری است. در ادامه به معیارهای مهم در انتخاب کلینیک لاغری اشاره کرده ایم :

دستگاه‌ های پیشرفته
نوع دستگاه هایی که در کلینیک های لاغری وجود دارد ، تاثیر بسیاری در خدمات رسانی آن مرکز دارند. افرادی که برای لاغری به کلینیک های لاغری مراجعه می کنند ، هر کدام اندام های متفاوتی دارند و میزان اضافه وزن آن ها مشابه یکدیگر نیست.

آنچه که سبب می شود افراد برای لاغری موضعی به کلینیک های لاغری مراجعه کنند ، لاغری در کمترین زمان ممکن است ؛ از این رو لازم است کلینیکی که انتخاب می کنید ، انواع دستگاه های پیشرفته را داشته باشد. تنوع در دستگاه های لاغری سبب می شود که تمامی افراد با وزن های متفاوت و بر اساس پراکندگی حجم چربی در بدنشان بتوانند به نتایج ایده آلی دست پیدا کنند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V1KM
نظرتان را بنویسید