پوزیشن سکس ماری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
بشر همواره در تلاش برای کشف راه های جدید برای زندگی بهتر و لذت بیشتر بوده است . برای این منظور از طبیعت بسیار الهام گرفته ، به طوری که بسیاری از مصنوعات ساخته دست انسان ، مصداق های طبیعی و واقعی در دنیا دارند . یکی از مواردی که همواره حس کنجکاوی انسان ها را تحریک می کرده ، لذت بردن بیشتر از رابطه جنسی و یافتن راه هایی برای گرم تر کردن روابط زوجین است .

رابطه جنسی در میان تمامی موجودات وجود دارد و حیوانات هر کدام بر اساس فرم و قابلیت های بدنی شان عمل آمیزش را انجام می دهند . این اقدام در حیوانات به طور غریزی انجام می گیرد ، ولی انسان تنها موجودی است که رابطه جنسیش را آگاهانه و با عشق و صمیمیت انجام می دهد .

با این وجود انسان با دیدن رفتار های جنسی در حیوانات مختلف به این فکر افتاد که می تواند عینا آن ها را با شریک جنسی خود امتحان کند . یکی از این مدل های سکس که به نظر شگفت انگیز می آید سکس میان مار هاست . به نظر می رسد که این نوع رابطه جنسی ، بسیار پر شور و حرارت باشد . می خواهید بدانید چرا ؟ با مطالعه این مقاله متوجه می شوید که مزیت عمده این روش در چیست .



پوزیشن جنسی مار
زمانی که صحبت از پوزیشن سکسی مار ( Snake ) به میان می آید ، دو نوع رابطه جنسی متفاوت از آن برداشت می شود . یکی رابطه جنسی مار که نوعی از در آغوش کشیدن شرکای جنسی برای انجام عمل سکس است و نوع دیگر مربوط به رابطه جنسی دهانی خاصی می شود که به پوزیشن مار معروف است . در این مقاله هر دوی آن ها را توضیح خواهیم داد ، پس نخست به سراغ پوزیشن مار برای رابطه زناشویی می رویم تا نحوه انجام آن را برایتان شرح دهیم . 

اگر به طور تصادفی از نزدیک و یا در هنگام تماشای برنامه های راز بقا ، رابطه جنسی مار را دیده باشید ، می دانید که این عمل را چقدر تنگاتنگ انجام می دهد ، به طوری که به نظر می رسد که با هم یکی شده اند . بنابراین اگر شما و همسرتان تصمیم گرفتید که رابطه پر شور و حرارتی مانند آن ها داشته باشید ، کافی است از دستور العمل زیر پیروی کنید .

از مردتان بخواهید که به پشت روی تخت دراز بکشد و پاهایش را صاف کند و دست ها را در کنار بدنش قرار دهد . سپس شبیه به پوزیشن دختر کابوی روی آلت او بنشینید و پس از آن که آلت شریک جنسی تان وارد واژنتان شد ، به آرامی پاهایتان را صاف کنید و روی همسرتان دراز بکشید . دستان او را بگیرید و با هم دستانتان را به طرفین باز کنید .

سپس دو انتخاب دارید ، می توانید قوس کمی در کمرتان به وجود بیاورید ، به طوری که میان بالا تنه شما با همسرتان کمی فاصله بیفتد یا این که ترجیح می دهید که تماس کامل پوستی داشته باشید که در این صورت باید به طور کامل روی او بخوابید . این موضوع بستگی به شما دارد که داشتن تماس چشمی برایتان ارجح تر است یا تماس پوستی . پس از آن می توانید بدن خود را مانند مار به آرامی را بدن همسرتان به سمت بالا و پایین بلغزانید و از رابطه جنسی تان لذت ببرید .

بیشتر بخوانید : کاندوم و کاربرد آن
این مدل سکس احتمالا مختص به مار پیتون ( python ) است زیرا به این نام معروف است ، یعنی به آن پوزیشن سکسی مار پیتون می گویند . با این که این نام کمتر شناخته شده است اما به این معنی نیست که از جنبه سکسی بودن کم و کاستی دارد . همانطور که در نحوه اجرای آن خواندید ، در این پوزیشن سانت به سانت پوست بدنتان با شریک جنسی تان تماس خواهد داشت و همچنین ناحیه کلیتوریس در این مدل سکس تحریک زیادی دریافت خواهد کرد زیرا با بدن مرد تماس خواهد داشت .

اما مبحث سکس ماری در این جا به پایان نمی رسد زیرا ظاهرا گونه دیگری از مار وجود دارد که به صورت دیگری سکس خود را پیش می برد . برای انجام این روش خاص ماری ، باید به این صورت عمل کنید که از شریک جنسی زن خود بخواهید که روی شکم دراز بکشد و سپس خودتان به آرامی روی او بخوابید و عمل دخول را انجام دهید . خاصیت عمده این پوزیشن این است که می توانید رابطه زناشویی عمیق را تجربه کنید و همچنین برای انجام رابطه جنسی مقعدی مناسب است .





حتما بخوانید: عوارض رابطه جنسی مقعدی


پوزیشن سکس دهانی مار
دو نوع رابطه جنسی مار  در قسمت قبل توضیح داده شد اما از این عنوان برای نوعی رابطه جنسی دهانی نیز استفاده می کنند . این رابطه جنسی دهانی نسبتا دشوار است و به یک زن انعطاف پذیر و یک مرد قوی نیاز دارد . بنابراین به خاطر داشته باشید اگر از آمادگی بدنی برخوردار نیستید ، هر چقدر هم که عاشق یکدیگر بوده و به دنبال تنوع در رابطه تان هستید ، این روش را امتحان نکنید . 

برای انجام روش سکس دهانی ماری ابتدا مرد روی زانو هایش می نشیند و زن از شانه های او بالا می رود و پاهای خود را روی گردن او قفل می کند . سپس در حالی که زن روی شانه های مرد سوار است ، مرد به آرامی بلند می شود . اقدام بعدی به این صورت است که بالا تنه زن به سمت پایین می آید به طوری که سر او آویزان می شود اما همچنین پاهایش به دور گردن مرد حلقه شده و مانع از افتادن زن می شود .

علاوه بر این ، مرد دستانش را به دور کمر زن حلقه می کند و او را نگه می دارد . زن نیز برای نگه داشتن خود می تواند دستانش را به دور پاهای مرد هم حلقه کند . در چنین شرایطی همانطور که متوجه شدید یک پوزیشن 69 ایستاده شکل می گیرد ، یعنی آلت مرد در مقابل صورت زن و آلت زن در مقابل صورت مرد قرار می گیرد و شرکای جنسی می توانند سکس دهانی را انجام دهند . 



 کلام آخر

انسان ها به امتحان کردن انواع پوزیشن های سکس علاقه دارند و گاهی ایده های خود را از سکس میان حیوانات می گیرند که پوزیشن داگی استایل یکی از انواع شناخته شده این نوع مدل های سکس است . در این میان پوزیشن مار از معروفیت کمتری برخوردار است اما به لحاظ عاطفی و احساسی یک انتخاب فوق العاده برای برقراری رابطه جنسی میان زوجین است . علاوه بر این ، در صورتی که شرکای جنسی از آمادگی بدنی بالایی برخوردار باشند ، می توانند سکس دهانی ماری را نیز تجربه کنند .

در ادامه بخوانید: پوزیشن داگی استایل



سوالات متداول


1- پوزیشن سکس ماری به چند صورت انجام می گیرد ؟
پوزیشن سکس ماری به دو صورت انجام می گیرد که یکی از آن ها مختص به مار پیتون است و نحوه انجام هر دو این پوزیشن ها در متن مقاله بیان شده است .




2- مزایای روش سکس ماری چه مواردی هستند؟
از مزایای روش سکس ماری می توان به تحریک کلیتوریس و امکان رابطه جنسی عمیق و غیره اشاره کرد که در مقاله به طور کامل توضیح داده شده اند .




3- سکس دهانی ماری به چه صورت انجام می شود ؟
برای انجام این کار باید هر دو شریک جنسی انعطاف بدنی و قدرت بالایی داشته باشند ، زیرا نوعی پوزیشن 69 ایستاده است و نحوه انجام آن به طور کامل در مقاله عنوان شده است .

منبع : پوزیشن سکس ماری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V665
نظرتان را بنویسید