داگ استایل و بارداری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
در چند سال اخیر ثابت شده است که برخی پوزیشن ها برای باردار شدن و هم چنین برای داشتن یک سکس بدون خطر در دوران بارداری مناسب هستند ، یکی از این پوزیشن های معروف در سکس روش داگی استایل یا سگی ( Doggy style position ) است ، این پوزیشن مورد علاقه مردان و زنان بوده و همواره از انواع آن آن در داشتن رابطه جنسی استفاده می کنند .

می توان از مدل های مختلف داگی استایل برای بارداری استفاده کرد و تنوع را به رابطه بخشید ، در این مقاله پوزیشن داگی استایل ، تاثیر آن در باردار شدن و نحوه ی انجام مدل های آن و به کارگیری آن در دوره بارداری توضیح داده شده است .



پوزیشن داگی استایل
در این پوزیشن زن کف دستان و زانو های خود را به صورت چهار دست و پا بر روی زمین یا تخت گذاشته ، مرد پشت سر او روی زانو های می نشیند و لگن خود را به لگن زن نزدیک می کند و دخول صورت می گیرد . در پوزیشن داگی استایل مرد می تواند لگن زن را گرفته تا کنترل سکس و روند آن راحت شود .

ابن پوزیشن مدل های مختلفی دارد اما تقریبا همه ی آن ها در باردار شدن زن تاثیر دارند اما باید زمانی انجام شود که رحم زن آماده لقاح بوده و دوره تخمگ گذاری زن است و پس از انجام آن زن باید حداقل پانزده دقیقه دراز کشد  ،  برخی از پوزیشن های داگی  برای دوران بارداری که جنین آسیب پذیرتر و سنگین است مناسب تر بوده و برخی برای باردار شدن زن مناسب است .



حتما بخوانید: رابطه جنسی در بارداری


پوزیشن داگی استایل برای باردار شدن
پوزیشن سگی که انواع مختلفی با اسم های متفاوت مثل جهش ، برج ایفل و نگهبان زندان دارد برای باردار شدن زن مناسب است زیرا در این حالات دهانه رحم زن باز بوده و راه یافتن اسپرم به تخمک و لقاح افزایش می یابد ، به خصوص مدل هایی که زن لگن خود را به سمت بالا قرار داده است برای باردار شدن احتمال بیشتری دارند ، که در اینجا برخی از مناسب ترین آن ها ارائه  شده است .

 پوزیشن جهش در داگی استایل ( The Leapfrog Position )

در این پوزیشن زن و مرد ایستاده ، در حالی که زن جلوی مرد است پاهای خود را به عرض شانه باز میکند و کف دستان را روی زمین قرار می دهد ، مرد نیز پشت سر او لگن خود را به لگن زن نزدیک کرده و عمل دخول را انجام می دهد و می تواند برای کنترل سکس دستان را روی لگن زن بگذارد . در این پوزیشن به دلیل خم شدن بالا تنه زن امکان باز شدن دهانه رحم و راه یافتن اسپرم به آن زیاد است .

 پوزیشن برج ایفل در داگی استایل ( Eiffel Tower position )

این مدل همانند پوزیشن جهش است با این تفاوت که زن بیشتر خم شده و آرنج خود را روی زمین می گذارد ، البته این مدل نیاز به انعطاف زن دارد اما امکان بارداری در آن زیاد است .

 پوزیشن نگهبان زندان در داگی استایل ( Prison Guard Doggy Style )

در این پوزیشن زوجین ایستاده و مرد می تواند حین انجام دخول دست زن را از پشت به حالتی که پلیس فردی را دستگیر می کند بگیرد ، البته این پوزیشن نیاز به قدرت مرد و حفظ تعادل سکس دارد تا بارداری انجام پذیرد .

 پوزیشن پسر گاوچران در داگی استایل ( Cowboy Doggy Style )

در این مدل ابتدا زن به حالت عادی این پوزیشن قرار می گیرد سپس به جای کف دست ، آرنج خود را روی زمین قرار داده و کمی بدن و لگن خود را به سمت بالا می کشد و مرد به صورت مدل جهش بر روی زن خم شده و از پشت دخول را انجام می دهد ، این مدل نیز به دلیل خم بودن بدن زن به سمت پایین امکان بارداری زیاد است .

حتما بخوانید: 10 پوزیشن در رابطه جنسی


پوزیشن داگی استایل در دوران بارداری
در دوران حاملگی داشتن یک رابطه جنسی خوب بسیار مهم است و نیازمند به ملاحظات بیشتری می باشد ، در این دوران باید برای جلوگیری از آسیب به جنین پوزیشن های مناسب دوران بارداری انجام شود که یکی از آن ها پوزیشن داگی استایل است که کمترین آسیب را به جنین وارد می کند البته در این دوران باید از برخی مدل های آن مثل نگهبان زندان به دلیل امکان زمین خوردن زن جلوگیری کرد اما در کل مدل های مختلف آن در صورت راحتی زن و مرد قابل انجام است .



در ادامه بخوانید: پوزیشن های دوران بارداری
 کلام اخر

پوزیشن داگی استایل در بین جوانان مزدوج امروزی بسیار پرطرفدار است و به دلیل داشتن تنوع و راحتی در انجام ، زوجین از این پوزیشن استقبال می کنند و رابطه جنسی خوبی را در اتاق خواب خود تجربه می کنند ، همچنین زوجینی که قصد بارداری دارند و یا در دوران حاملگی به دنبال یک سکس راحت هستند می توانند از این پوزیشن استفاده کنند .






سوالات متداول


1- پوزیشن داگی استایل چیست ؟
پوزیشن داگی استایل یکی از پوزیشن های بسیار رایج در رابطه جنسی زوجین است که در متن مقاله توضیح داده شده است .




2-   آیا پوزیشن داگی استایل برای باردار شدن مناسب است ؟
پوزیشن سگی که انواع مختلفی با اسم های متفاوت مثل جهش ، برج ایفل و نگهبان زندان دارد برای باردار شدن زن مناسب است که در متن مقاله توصیح کامل داده شده است .




3- آیا پوزیشن داگی استایل در دوران بارداری مناسب است ؟
در دوران حاملگی داشتن یک رابطه جنسی خوب بسیار مهم است و نیاز به انجام پوزیشن های درست دارد ، پوزیشن داگی استایل برای دوران بارداری مناسب است که در متن مقاله توضیح داده شده است .

منبع : داگ استایل و بارداری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/X48k
نظرتان را بنویسید