اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 در دو مرحله نتایج اولیه یا نتایج انتخاب رشته و نتایج دعوت به مصاحبه یا نتایج نهایی اعلام خواهد شد . لذا داوطلبان با توجه به نتیجه ای که در هر مرحله مشاهده می کنند می توانند نسبت به شرکت در مصاحبه دکتری این دانشگاه یا ثبت نام در واحد دانشگاهی پذیرفته شده اقدام نمایند .




مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با استفاده از آئین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر اقدام به پذیرش داوطلبان با روزمه عالی به صورت بدون کنکور می کنند . شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 در دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه نوشته شده است و متقاضیان می توانند در صورت دارا بودن تمامی شرایط نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل فرم ثبت نام از طریق سایت azmoon.org اقدام کرده و بعد از اتمام مهلت ثبت نام در دو مرحله مجزا نتایج خود را مشاهده کنند .

ابتدا جواب اولیه روی سایت منتشر شده و داوطلبانی که حتی به مصاحبه یک واحد دانشگاه آزاد دعوت شده و سر جلسه مصاحبه آن حاضر شده باشند می توانند برای مشاهده نتایج نهایی نیز به سایت مذکور مراجعه کنند . در ادامه به بررسی اعلام نتایج اولیه ، مشاوره اعلام نتایج اولیه ، اعلام نتایج نهایی و مشاوره اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .



زمان اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99
نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 حدودا یک ماه بعد از تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته توسط داوطلبان بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org قرار میگیرد . در این مرحله دانشگاه آزاد مدارک متقاضیان دکتری استعداد درخشان را بررسی کرده سپس با توجه به ظرفیت پذیرش به این شیوه ، از داوطلبان به منظور شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دعوت می کند . 

پیش بینی می شود امسال با توجه به تعویق آزمون دکتری ، نتیجه اولیه در شهریور ماه اعلام شود که داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا بلافاصله از زمان دقیق آن مطلع شوند .



به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی می شود .



حتما بخوانید: اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد









مشاوره اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که بعد از مشاهده نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد در سال 99 ، دعوت به مصاحبه یک یا چند واحد دانشگاه آزاد شده اند ابتدا می بایست هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را به ازای هر رشته گرایش که قصد شرکت در مصاحبه آن را دارد پرداخت کند و مدارک مورد نیاز مصاحبه را آماده کرده تا روز مصاحبه نزد خود داشته باشد .

لازم به ذکر است که بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال 99 ، مابقی مراحل پذیرش همانند پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته دکتری با آزمون این دانشگاه می باشد . یعنی هزینه مصاحبه در هر شیوه پذیرش دکتری دانشگاه آزاد یکسان می باشد .

بیشتر بخوانید: مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد


زمان اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99
پس از اتمام مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 ، مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به بررسی نمرات مصاحبه داوطلبان در مناطق آمایشی مختلف و تراز آزمون کتبی آن ها پرداخته و جواب نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را احتمالا در اواخر شهریور ماه 99 بر روی سایت خود منتشر می کند که به محض اعلام آن در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .



با مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی می شود .



اگر نمرات آزمون کتبی و مصاحبه داوطلب از حدنصاب قبولی دانشگاه بیشتر بوده یا با آن برابر باشد ، اسم فرد با توجه به اولویت های انتخابیش به عنوان پذیرفته شده نهایی در آن واحد دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد . با توجه به دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ، سهمیه مربیان در این شیوه از پذیرش بی تاثیر بوده و در واقع سهمیه ها بر نتیجه موثر نخواهند بود .

حتما بخوانید: اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد







مشاوره اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99
به محض اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد در سال 99 ، اطلاعیه ای پیرامون زمان ، نحوه ، شرایط ، شهریه دکتری دانشگاه آزاد و آدرس سایت واحدهای مهم این دانشگاه در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد .

پذیرفته شدگان نهایی پذیرش دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد 99 می بایست در مهلت مشخص شده نسبت به ثبت نام اینترنتی ( در صورت وجود ) و ثبت نام حضوری در دانشگاه اقدام کنند و عدم مراجعه در زمان مقرر شده به منزله انصراف داوطلب از تحصیل در دانشگاه محل قبولی وی است .




سوالات متداول


1- نتایج اولیه پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
 نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد حدودا یکی ماه پس از ثبت نام و پر کردن فرم انتخاب رشته بر روی سایت آزمون قرار می گیرد که با مشخص شدن زمان آن این مطلب به روز رسانی می شود .




2-  نتایج نهایی پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
 مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد احتمالا نتایج نهایی دکتری بدون آزمون را در اواخر شهریور یا مهر منتشر می کند که پس از اعلام زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .




3-  چگونه می توان نتایج ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را مشاهده کرد ؟
 داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نتایج اولیه و نهایی دکتری بدون آزمون را مشاهده کنند که توضیحات تکمیلی در این زمینه در متن مقاله ارائه شده است .



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که شما را در انجام تمامی مراحل برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد سال 99 به بهترین شکل ممکن یاری دهند . برای ارتباط با مشاوران می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید .

منبع : اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KDAY
نظرتان را بنویسید