زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه هستند، موظفند که در زمان تعیین شده از سوی مرکز قوه قضاییه ثبت نام خود را انجام دهند.  چنانچه تغییری در زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه وجود نداشته باشد، این آزمون همانند روال قبل در اسفند ماه برگزار خواهد شد.





کارشناسان رسمی قوه قضاییه به منظور کمک به پیشبرد صحیح پرونده های قضایی بکار گرفته می شوند. داوطلبان واجد شرایط پذیرش این آزمون با لیسانس رشته های مختلفی می توانند برای آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال 1400 ثبت نام کنند. این آزمون در دوره های پیشین بنا بر نیاز های اعلام شده از سوی مراجع قضایی، در زمان های متفاوتی برگزار شده است.

داوطلبانی که متقاضی ورود به این حرفه هستند باید در زمان مقرر از سوی مرکز کارشناسان قوه قضاییه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. بنابراین در ادامه این مقاله زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 را ارائه داده ایم.



زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
داوطلبانی که می خواهند در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 شرکت کنند باید در مهلتی که برای نام نویسی تعیین می شود نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.



زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 :

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه داوطلبان متقاضی می توانند سال گذشته از تاریخ 20 شهریور 1400 لغایت 25 شهریور نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند. زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 هنوز به طور قطعی از سوی مرکز وکلا اعلام نشده است، اما با توجه به زمان ثبت نام این آزمون در سال گذشته پیش بینی می شود که زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 نیز در اسفند ماه 1400 برگزار گردد.





به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه این مقاله بروز رسانی خواهد شد.



در همین راستا می توانید با مراجعه به مقاله ثبت نام با کلیک کردن لینک زیر نحوه ثبت نام را نیز مطالعه بفرمایید.



بیشتر بخوانید: راهنمای جامع ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه




تمدید مهلت زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
علاقه مندانی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه را دارند اما به هر دلیلی نمی توانند موفق به ثبت نام شود نیز در نظر گرفته شده و مهلت زمان ثبت نام در بازه ای کوتاه تمدید خواهد شد. این متقاضیان می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام خود را انجام و برای آزمون آمادگی لازم را کسب کنند. 



اگر پس از مطالعه جزئیات زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400​ ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.



هم چنین به داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه توصیه می شود علاوه بر این آزمون در آزمون کارشناس رسمی دادگستری هم شرکت کرده و شانس خود را برای این آزمون هم امتحان کنند.

در ادامه بخوانید: سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه


















سوالات متداول


1- آیا مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه تمدید خواهد شد ؟ 
فعلا اطلاعیه ای در خصوص تمدید مهلت ثبت نام منتشر نشده اما به محض اعلام شدن مهلت مجدد در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه چه زمانی آغاز خواهد شد ؟
ثبت نام این آزمون اواخر اسفند ماه انجام می شود که پس از اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه از چه طریقی اعلام می شود ؟
زمان این آزمون از سوی مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه تعیین می شود و از طریق این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود . 

منبع : زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AvgO
نظرتان را بنویسید