ورود به سایت نوبیتکس nobitex.ir

ورود به سایت نوبیتکس nobitex.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
نوبیتکس یک صرافی آنلاین برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال می باشد که سرمایه گذاران به راحتی می توانند از طریق سایت nobitex.ir و با استفاده از حساب کاربری مجازی نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام نمایند .لازمه استفاده از امکانات صرافی آنلاین ارز دیجیتال نوبیتکس ثبت نام در این سایت و احراز هویت آن می باشد . 





با توجه به اینکه امروزه بازار های سرمایه گذاری ارز های دیجیتال رونق بسیاری داشته و تعداد ارز های دیجیتالی بسیار متعددی ارائه شده، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن و مناسب برای سرمایه گذاری کار بسیار دشواری است. برای سرمایه گذاری مطمئن با ارز های دیجیتال در صرافی های آنلاین شاید کمی سخت بنظر برسد، اما نوبیتکس محیطی ساده و کاربردی برای معاملات ارز های دیجیتال را فراهم نموده که افراد بتوانند به صورت آنلاین به سایت نوبیتکس nobitex.ir مراجعه و به راحتی فعالیت خود را در بازار ارز دیجیتال شروع کنند.

با انتخاب رمز ارز مناسب نسبت به هدف سرمایه گذاری، نوبیتکس به سرمایه گذاران کمک می کند تا بتوانند سرمایه گذاری خوبی را در بازار ارز های دیجیتالی تجربه نمایند. در ادامه متن مقاله به نحوه ورود به سایت nobitex.ir برای سرمایه گذاری امن و با آینده ای روشن در بازار های ارز دیجیتال، نحوه ثبت نام در نوبیتکس و امکانات این صرافی پرداخته شده است.




صرافی آنلاین ارز دیجیتال نوبیتکس nobitex چیست
نوبیتکس اولین صرافی آنلاین ایرانی است که در محیطی ساده و کاربردی امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال برای کاربران با حداقل کارمزد را فراهم نموده است. از آنجایی که افراد برای سرمایه گذاری در بازار های دیجیتال محیطی امن می خواهند نوبیتکس این امر را در اولویت خود قرار داده پس می توان بیان کرد با خیالی راحت در سایت nobitex.ir معاملات آنلاین در بازار ارز های دیجیتالی را انجام داد.

با توجه به گزارش های کاربران انجام معاملات در بازار ارز های دیجیتال با سرعت بسیار بالا و تنوع رمز ارز ها در نوبیتکس این صرافی را از بهترین بازار های آنلاین در زمینه ارز های دیجیتال معرفی نموده است.

حتما بخوانید: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال


نحوه ورود به سایت نوبیتکس nobitex.ir
افراد اگر به دنبال سرمایه گذاری بدون نگرانی و امن در بازار های آنلاین ارز دیجیتال می باشند نسبت به هدف خود در سرمایه گذاری با ارز های دیجیتال می توانند وارد سایت nobitex.ir شده و معاملات خود را به راحتی از طریق این صرافی آنلاین ارز های دیجیتالی آغاز نمایند.

سرمایه گذاران جهت ورود به سایت نوبیتکس ابتدا نشانی nobitex.ir را می بایست در مرورگر اینترنتی جستجو نمایند.









پس از ورود به سایت نوبیتکس nobitex.ir مطابق تصویر زیر صفحه اصلی سایت نوبیتکس قابل مشاهده برای سرمایه گذاران می باشد.







مشتاقان جهت سرمایه گذاری در بازار های ارز دیجیتال، در این سایت می توانند سرمایه گذاری مطمئن به صورت آنلاین را تجربه نمایند.



کاربران در صورت ثبت نام در سایت nobitex.ir جهت ورود به حساب کاربری خود در صفحه اصلی سایت بالای صفحه سمت چپ گزینه ورود انتخاب نموده و اطلاعات مود نیاز برای ورود به حساب کاربری وارد ودکمه ورود سبز رنگ انتخاب نمایند.







حتما بخوانید: مشاوه سرمایه گذاری ارز دیجیتال



نحوه ثبت نام در نوبیتکس nobitex
ابتدایی ترین اقدام برا شروع معاملات بازار ارز های دیجیتال در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در سایت nobitex.ir می باشد. پیش از ثبت نام در سایت نوبیتکس کافی است هر کاربر یک حساب گوگل داشته باشد. در ادامه مطلب مراحل ثبت نام در سایت نوبیتکس آورده شده است.

افراد پس از ورود به سایت nobitex.ir همانند تصویر زیر بالا صفحه سمت چپ دکمه بنفش رنگ ثبت نام را ملاحظه و انتخاب نمایند.







پس از انتخاب دکمه ثبت نام مطابق تصویر زیر فرم ثبت نام در سایت نوبیتکس قابل مشاهده برای سرمایه گذاران می باشد.







سرمایه گذاران می بایست آدرس حساب گوگل خود را وارد و برای حساب کاربری خود در سایت نوبیکس یک گذرواه تعیین و آن را تکرار نموده سپس دکمه ثبت نام را انتخاب نمایند.

حتما بخوانید: روش های استخراج ارز دیجیتال


نحوه احراز هویت در سایت nobitex.ir
کاربران پس از ثبت نام در سایت nobitex.ir وارد صفحه کاربری خود در صرافی آنلاین نوبیتکس می شوند. سر مایه گذاران پیش از شروع فعالیت در معاملات بازار ارز دیجیتال در این صرافی می بایست احراز هویت نوبیتکس را انجام دهند. در ادامه مطلب مراحل احراز هویت در صفحه کاربری نوبیتکس آورده شده است.



کاربران پس از ورود به صفحه کاربری در نوبیتکس بالای صفحه سمت چپ دکمه شروع فرآیند احراز هویت را انتخاب نمایند.







در این مرحله به آدرس حساب گوگل ثبت شده در نوبیتکس هنگام ثبت نام توسط کاربر یک کد تایید ارسال می شود که کاربران می بایست آن را وارد نموده و دکمه تایید را انتخاب نمایند.







در این قسمت ابتدا شماره تلفن همراه را که با کد ملی کاربر مطابقت دارد را می بایست وارد نمایند.







در این مرحله یک پیغام به شماره تلفن همراه کاربران ارسال می شود که حاوی کد 6 رقمی می باشد در این مرحله وارد نموده و گزینه بعدی رای انتخاب نمایند.







در این مرحله کاربران باید یک شماره کارت بانکی به نام خود کاربر را ثبت نموده و گزینه بعدی را انتخاب نمایند.







سپس در این قسمت افراد اطلاعات هویتی خود را وارد نموده و پس از آپلود تصویر کارت ملی که حجم آن می بایست حداکثر 5 مگابایت باشد گزینه بعدی را انتخاب نمایند.







کاربران در مرحله آخر شماره شبا کارت بانکی ثبت شده در مراحل قبل را در این قسمت می بایست ثبت نمایند.







حتما بخوانید: دریافت ارز دیجیتال رایگان



امکانات سایت نوبیتکس nobitex.ir
امروزه سایت های آنلاین بسیاری در زمینه ارائه خدمات برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند اما تفاوت صرافی آنلاین نوبیتکس با دیگر صرافی های ارز دیجیتال امکاناتی است که در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است. در ادامه مطلب به این امکانات اشاره خواهیم نمود.



سرمایه گذاران به راحتی مدیریت کیف پول دیجیتال خود را به عهده دارند و می توانند وضعیت موجودی خود را در معاملات رمز ارزها دنبال کنند.



سرمایه گذاران با استفاده از کارت های عضو شتاب با واحد پولی تومان می توانند معامله انواع رمز ارز ها را داشته باشند.



با توجه به اولویت نوبیتکس برای سرمایه گذاری امن، رمز کیف پول کاربران به صورت آفلاین نگهداری و در برابر هک ایمن می باشد.



نوبیتکس نسب به رقبای خود برای خرید و فرو ش کارمزد بسیار کم دریافت و با بالا تر رفتن حجم معاملات نیز کارمزد آن کاهش می یابد.



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد صرافی آنلاین ارز دیجیتال نوبیتکس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام در نوبیتکس وامکانات سایت نوبیتکس پاسخ دهند .

حتما بخوانید: دانلود برنامه نوبیتکس




سوالات متداول


1- افراد زیر 18 سال در سایت نوبیتکس می توانند ثبت نام کنند؟
خیر، تنها افراد بالای 18 سال می توانند ثبت نام انجام دهند که در متن مقاله نحوه ثبت نام کامل توضیح داده شده است.


2- برای احراز هویت در نوبیتکس شماره همراه حتما باید به نام خود شخص باشد؟
بله، جهت احراز هویت می بایست شماره همراه به نام کاربر باشد که در متن مقاله مراحل احراز هویت کامل آورده شده است.


3- در سایت نوبیتکس امنیت اطلاعات حساب کاربری به چه صورت نگهداری می شود؟
امنیت برای نوبیتکس در اولویت قرار دارد و تمام اطلاعات کاربران به صورت آفلاین نگهداری می شود که در متن مقاله به آن پرداخته شده است.

منبع : ورود به سایت نوبیتکس nobitex.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EzOk
نظرتان را بنویسید