یک مرحله ای شدن دفاع از رساله دکتری در دانشگاه آزاد

یک مرحله ای شدن دفاع از رساله دکتری در دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طبق گفته معاون دانشگاه آزاد در مورد یک مرحله شدن دفاع از رساله های دکتری در این دانشگاه با توجه به شرایط کنونی ، مهلت دفاع از رساله که تا اول اردیبهشت ماه بود ، تمدید شد .

جواد علمایی با اشاره به بخشنامه جدید این دانشگاه درباره دفاع از رساله‌های دکتری ، گفت : براساس این بخشنامه دفاع از رساله‌های دکتری در دانشگاه آزاد از دو مرحله به یک مرحله تبدیل شد .

وی افزود : پیش از این در حالت دو مرحله‌ای دانشجو باید دو مرحله پیش دفاع و دفاع را برگزار می‌کرد و دانشجو پس از تایید در جلسه دفاع و اخذ نمره قبولی پس از گذشت یک مدت طولانی باید یک مقاله چاپ شده در نشریه‌ های معتبر تحویل می‌ داد و پس از آن تسویه می‌کرد در حالی که از این پس دانشجو پس از تایید در جلسه دفاع می‌ تواند فارغ التحصیل شود .

معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که دانشجویان دکتری در شرایط کنونی برای دفاع از رساله‌های دکتری با مشکلاتی رو به رو هستند ، گفت : ما پیش از این اعلام کرده بودیم که دانشجویانی که می‌خواستند به صورت دو مرحله‌ای از رساله خود دفاع کنند ، تا اول اردیبهشت ماه فرصت دارند اما با توجه به شرایط موجود این زمان برای این دسته از دانشجویان تمدید می‌شود .

علمایی ادامه داد : همینطور آن دسته از دانشجویانی که قصد دارند به شیوه تک مرحله‌ای از رساله خود دفاع کنند ، مهلت تعیین شده تا اول اردیبهشت برای آنها نیز تمدید و زمان دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد .

منبع : یک مرحله ای شدن دفاع از رساله دکتری در دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LyYp
نظرتان را بنویسید