عدم تحقق کامل برنامه اعزام دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
به گفته معاون دانشجویی وزیر علوم اعزام هزار و 800 دانشجوی دکتری به فرصت مطالعاتی داخل و خارج در سال 98 پیش‌بینی شده بود که در عمل هزار و 250 نفر اعزام شدند .

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری اظهارداشت : ظرفیت فرصت‌ های مطالعاتی دانشجویان دکترا 6 ماهه اعلام می‌ شود و در مجموع طبق برنامه سازمان امور دانشجویان برای سال 98 اعزام هزار و 800 نفر دانشجوی دکتری به فرصت مطالعاتی داخل و خارج پیش‌بینی شده بود که به دلیل مشکلاتی از جمله کمبود منابع مالی این برنامه کمتر از پیش‌بینی عملیاتی شد .

وی گفت : در مجموع در سال 98 برنامه اعزام هزار و 250 نفر از دانشجویان به فرصت مطالعاتی داخل و خارج از کشور عملی شد که البته برخی دانشجویان از اعزام منصرف می‌ شوند و در آخر سال هم شرایط ویژه‌ای در کشور ایجاد شد .

وی گفت : برای تحقق 100 درصدی برنامه فرصت‌های مطالعاتی داخل و خارج دانشجویان دکترا ، نیازمند منابع مالی بیشتری بودیم و از این رو از بانک مرکزی درخواست اعتبار جدیدی در این بخش را داشتیم که بتوانیم این برنامه را در نیمه دوم سال 98 عملیاتی کنیم و سهمیه‌ های جدیدی را اضافه کنیم که البته این بودجه تامین نشد .

منبع : عدم تحقق کامل برنامه اعزام دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KxYl
نظرتان را بنویسید