پرفروش ترین مارک آب میوه گیری صنعتی

پرفروش ترین مارک آب میوه گیری صنعتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirl

آبمیوه گیر صنعتی

قیمت آبمیوه گیر صنعتی

آبمیوه گیر صنعتی یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کافی شاپی می باشد، و جهت آب گیری از انواع میوه ها و سبزیجات و... در آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها، ادارات، ویتامینه فروشی ها، هتل ها و تالارهای پذیرایی و... مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه ی آب میوه گیری‌های صنعتی از جنس استیل یا آلومینیوم می باشد. دستگاه آبمیوه گیر صنعتی در مدل های رومیزی، ایستاده، فروشگاهی و سلف سرویس و... جهت قرار گرفتن آن ها در بار هتل ها، باشگاه ها، اداره ها، شرکت ها و... طراحی و تولید می شوند. هم چنین دستگاه آبمیوه گیر صنعتی با نام های دیگری از جمله آب پرتقال گیری، آب لیمو گیری و آب انار گیری نیز جزو دستگاه های آب میوه گیری صنعتی به شمار می روند.

آب پرتقال گیری صنعتی

آب پرتقال گیری صنعتی جهت آب گیری از انواع مرکبات مانند پرتقال، لیمو شیرین، نارنج و... مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از دستگاه آب پرتقال گیر قابلیت برش میوه را نیز دارد، برای انجام این کار فقط لازم است، میوه ها را سالم و درست وارد دستگاه کنید. در کافی شاپ‌ ها و آبمیوه فروشی‌هایی که مشتریان زیادی دارند، می‌توان با خرید یک دستگاه مناسب آب پرتقال گیری صنعتی راندمان و عملکرد کار خود را بالا ببرید.

آب انارگیری اتوماتیک

بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی خارجی

برخی از دستگاه های آب پرتقال گیری صنعتی قابلیت آب گیری از میوه های انار را نیز دارند. آب انارگیری اتوماتیک به صورت دستگاه آب گیری چند کاره عمل می کنند. بسیاری از کافی شاپ‌ ها و آبمیوه فروشی‌ها می توانند با خرید دستگاه آب انارگیری اتوماتیک، فروش خود را افزایش دهید.

آب میوه گیری صنعتی خالص

آب میوه گیری صنعتی خالص قابلیت آبگیری از تمام میوه ها به صورت کامل و خالص را از گوشت میوه را نیز دارند. آب میوه تولیدی جهت بسته بندی و عرضه کردن به بازار و یا برای به کارگیری از آن ها در تولید دیگر محصولات استفاده کرد. 

دستگاه له و نرم کننده میوه

در صنایع غذایی که نیازمند به استفاده از آب میوه خالص وجود ندارد، به همین خاطر دستگاه هایی طراحی و تولید شده اند، که بتوانند آب میوه را به شکل کنسانتره و یا به صورت میوه نرم شده، تحویل دهند. این دستگاه ها دارای قابلیت له کنندگی رنده ای و یا ضربه ای استفاده می باشند، تا بتوانند میوه ها را به همراه پوست و تخم ها به یک محصول نرم تبدیل کنند. این دستگاه دارای عملکردی مشابه با دستگاه آب گوجه گیری با پوست دارند، ولی به خاطر این که آب محصولات سخت تری را می گیرند، حتماً باید از تیغه ها و چکش های پرقدرت در بدنه ی دستگاه استفاده کرد. 

آبمیوه گیر صنعتی چه مارکی خوبه؟

آبمیوه گیر صنعتی هلال

پرفروش ترین مارک آب میوه گیری صنعتی
ویژگی هاG60G75G100
تمام قطعاتاستیلاستیلاستیل
موتورایرانیایرانیایرانی
کلید powerضد آبضد آبضد آب
برق مصرفیتک فازتک فازتک فاز 
ظرفیت ورودی ساعتی30 الی 60 لیتر100 الی 120 لیتر80 تا 100 لیتر
وزن خالص دستگاه30 کیلوگرم30 کیلوگرم20 کیلو گرم
قدرت موتور1.5 اسب بخار2.5 اسب بخار1.5 اسب بخار
ارتفاع5050 سانتی متر50 سانتی متر 
قطر درب20 سانتی متر27 سانتی متر27 سانتی متر 
قطر حفره ورود مواد5.5 سانتی متر8.5 سانتی متر    7 سانتی متر 
مشخصات فنی آبمیوه گیری هلال

آبمیوه گیر آی تک 

قیمت بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی
برندآیتکآیتکآیتک
مدلrt 400rt1200rt 2000
ابعاد40*28*28 سانتی متر35*35*58 سانتی متر52*45*37 سانتی متر
وزن11 کیلوگرم25 کیلوگرم28 کیلو گرم 
جنس بدنهآلومینیومآلومینیوم آلومینیوم 
اندازه دهانه مخزن5 سانتی متر7 سانتی 6 و 7 سانتی
دور موتور300 دور در دقیقه3000 دور در دقیقه3000 دور در دقیقه
قدرت موتور1 اسب1/5 اسب3 اسب 
گارانتی و خدمات پس از فروش دارددارددارد 
مشخصات فنی آبمیوه گیری صنعتی آی تک 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yZwE
نظرتان را بنویسید